Vanzelfsprekend moet de mentaliteit van de automobilist ook veranderen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Steve-O het volgende:
Lekker sportief 0 naar 100 in wel 20 seconden ,Dat doet een daf in ze achteruit nog sneller .
Uiterlijk is iets wat makkelijk aangepast kan worden, hij rijdt iig donders zuinig en dat is toch een prestatie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wát een hondslelijk gedrocht die auto
Toch vind ik het goed dat ze een zuinige en betaalbare auto maken omdat dat in de toekomst nodig is, maar je zal deze niet in mijn garage aantreffen.. Die Daihatsu's vind ik nog wel leuk, of de Citroën C1, maar dit..
Ach zoals dat in het klein ook gebeurt (ik ga pas voor iets leren wanneer het écht nodig is), zo gebeurt dat ook in het groot.. Dat is onze natuurquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Uiterlijk is iets wat makkelijk aangepast kan worden, hij rijdt iig donders zuinig en dat is toch een prestatie.
Maar wat ik aan deze auto wel striking vind is dat het voldoet aan al die toekomstvisie's die je zag of ziet in films. Die plastic uitziende lage autootjes met rare deurtjes erin en een erg glad uiterlijk.
De mensheid is toch maar vreemd dat het wel weet welke kant t opmoet maar dat het dat pas doet als de nood erg hoog is![]()
Ja, of uit ijdelheid: 'we moeten maar eens een man op de maan zetten anders zijn de Russen eerder en dan hebben we gezichtsverlies'.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ach zoals dat in het klein ook gebeurt (ik ga pas voor iets leren wanneer het écht nodig is), zo gebeurt dat ook in het groot.. Dat is onze natuur
Voor het vliegtuig hebben ze al wat bedacht, je heb alleen een baan van een kilometer of tachtig nodigquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:44 schreef alex4allofyou het volgende:
Even weer ontopic; wat gaan we doen met de vrachtwagens en de vliegtuigen? Is daar al wat voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |