abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49751312
maar me alleen zorgen over de duurbaarheid van deze auto, kan hij zelfs al meer dan 10 jaar rijden?
pi_49788541
Wát een hondslelijk gedrocht die auto

Toch vind ik het goed dat ze een zuinige en betaalbare auto maken omdat dat in de toekomst nodig is, maar je zal deze niet in mijn garage aantreffen.. Die Daihatsu's vind ik nog wel leuk, of de Citroën C1, maar dit..
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:49:58 #128
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_49789320
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Steve-O het volgende:
Lekker sportief 0 naar 100 in wel 20 seconden ,Dat doet een daf in ze achteruit nog sneller .
Vanzelfsprekend moet de mentaliteit van de automobilist ook veranderen.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_49794426
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Wát een hondslelijk gedrocht die auto

Toch vind ik het goed dat ze een zuinige en betaalbare auto maken omdat dat in de toekomst nodig is, maar je zal deze niet in mijn garage aantreffen.. Die Daihatsu's vind ik nog wel leuk, of de Citroën C1, maar dit..
Uiterlijk is iets wat makkelijk aangepast kan worden, hij rijdt iig donders zuinig en dat is toch een prestatie.

Maar wat ik aan deze auto wel striking vind is dat het voldoet aan al die toekomstvisie's die je zag of ziet in films. Die plastic uitziende lage autootjes met rare deurtjes erin en een erg glad uiterlijk.

De mensheid is toch maar vreemd dat het wel weet welke kant t opmoet maar dat het dat pas doet als de nood erg hoog is
pi_49795766
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:47 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Uiterlijk is iets wat makkelijk aangepast kan worden, hij rijdt iig donders zuinig en dat is toch een prestatie.

Maar wat ik aan deze auto wel striking vind is dat het voldoet aan al die toekomstvisie's die je zag of ziet in films. Die plastic uitziende lage autootjes met rare deurtjes erin en een erg glad uiterlijk.

De mensheid is toch maar vreemd dat het wel weet welke kant t opmoet maar dat het dat pas doet als de nood erg hoog is
Ach zoals dat in het klein ook gebeurt (ik ga pas voor iets leren wanneer het écht nodig is), zo gebeurt dat ook in het groot.. Dat is onze natuur
pi_49797244
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:45 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Ach zoals dat in het klein ook gebeurt (ik ga pas voor iets leren wanneer het écht nodig is), zo gebeurt dat ook in het groot.. Dat is onze natuur
Ja, of uit ijdelheid: 'we moeten maar eens een man op de maan zetten anders zijn de Russen eerder en dan hebben we gezichtsverlies'.

Of tijdens 'warme' oorlogen, altijd goed voor uitvindingen die al konden maar ineens doorgevoerd worden.

Het moet onze natuur wel zijn ja; tijdens de evolutie waren de Homo Sapiens bijna uitgestorven door droogte, toen kregen de heren ineens het geweldige idee om toch maar wat meer samen te werken en water op te slaan, vooruit te denken enz.

Even weer ontopic; wat gaan we doen met de vrachtwagens en de vliegtuigen? Is daar al wat voor?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 mei 2007 @ 19:26:52 #132
862 Arcee
Look closer
pi_49798512
Wow, dan hoef je maar 1 keer per seizoen te tanken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_49798728
Lul niet zo slap. het kost geen drol meer dus rijden we veel meer. De belastingen die er zijn om files te bestrijden worden opgeheven vanwege de goedkopere karrekes.

Mocht het nu echt zo zijn uiteindelijk dat alle auto's zo goedkoop worden qua verbruik heffen ze ergens anders die accijnzen op. Het is zinloos.
pi_49801291
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 18:44 schreef alex4allofyou het volgende:

Even weer ontopic; wat gaan we doen met de vrachtwagens en de vliegtuigen? Is daar al wat voor?
Voor het vliegtuig hebben ze al wat bedacht, je heb alleen een baan van een kilometer of tachtig nodig
beter een kut in de hand dan de lucht van tien
kunnen we het eens over iets anders hebben dan sex, ja dat is goed het is koud en het waait "kut" nee dan was het warm en vochtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')