Grapjas dat doet wel een liefhebber aan het eind van het seizoenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
maak dan ook ff een lijstje met alle genomineerden tot nu toe
Die van Koné aankomende zondag!quote:
Het gaat mij erom dat ie juist in deze wedstrijd weer de beslissende factor is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo bijzonder vond ik die niet.
zonder die goal was de wedstrijd net zo saai en was barca net zo hard door gegaan (ook met die pingel van lamps), dus zo belangrijk was ie niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat ie juist in deze wedstrijd weer de beslissende factor is.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die van Koné aankomende zondag!
( alle 3 want ik kan niet kiezen, zo mooi )
inderdaad zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
De kopbal van Marco van Basten tijdens de afscheidswedstrijd van Albertini
Prachtige goal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De goal van Ivar van Dinteren (Helmond Sport) gisteren tegen De Graafschap, een beauty.
Kijk TV.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Mensen, kunnen jullie er filmpjes bij posten, dan weet ik tenminste een beetje de mooiste goals.
Jammer dat ie op SMS6 was, zodat (bijna)iemand hem heeft gezien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Loïc Loval, van GAE gisteren tegen Telstar. WEERGALOOS.![]()
Een omhaal in de winkelhaak.
Ik zie de mooie goal van Nilssonquote:
Dat wel, maar hij zit er wel aardig in.quote:
Deed me beetje denken aan Ibrahimovic tegen Italie.quote:Op zondag 2 april 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Vandaag pas het doelpunt van Nilson gezien. Die gaat heel de wereld over.
blijft wel een geweldige goal hoor, van Kerekes.quote:Op zondag 16 april 2006 21:08 schreef twi het volgende:
Nee joh, die bal van Kerekes was veel makkelijker, hij kon 'm eerst nog aannemen en klaarleggen. Heel mooie goal hoor, maar echt helemaal niks vergeleken met die van Van Basten in '88. Heiligschennis dat het ermee wordt vergeleken, gezien hoe moeilijkhet is om een bal zo uit de lucht te nemen.
Farfán maakte er precies zo één eerder dit seizoen. Die van Cocu was wel mooier dan die stuiterbal onderkant lat van Bosvelt, van minder ver.quote:Op zondag 16 april 2006 21:11 schreef mitt het volgende:
[..]
blijft wel een geweldige goal hoor, van Kerekes.
mooier dan die van Cocu.
Zsombor Kerekes van Willem II scoorde vandaag fraai in en tegen Utrechtquote:
de meeste velden zijn ca. 100 meter lang geloof ik...hoewel dat wel varieertquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Wat was de afstand? Zeiden ze dat nog bj Talpa? Meter of 55, 60?
Dat zie je toch.. de bal is net iets over de middellijn.quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
Wat was de afstand? Zeiden ze dat nog bj Talpa? Meter of 55, 60?
quote:Op zondag 16 april 2006 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zie je toch.. de bal is net iets over de middellijn.
Met buitenkantje voetquote:Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef DIGGER het volgende:
En deze voor eigen doelpunt van het seizoen: Materazzi gisteren in de 94e minuut voor de 0-1
http://212.162.68.12/test(...)_a_1-0_g_384x288.wmv
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef DIGGER het volgende:
http://212.162.68.12/test(...)_b_2-0_g_384x288.wmv
En deze voor eigen doelpunt van het seizoen: Materazzi gisteren in de 94e minuut voor de 0-1
http://212.162.68.12/test(...)_a_1-0_g_384x288.wmv
die laatste, die van Huntelaar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:50 schreef -Petor- het volgende:
Ik twijfel tussen de goal van Cocu, die van Kerekes of die geweldige van Huntelaar namens Heerenveen...
Bedanktquote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Op de Officiele Parma website staat een samenvatting van de match.
Zodeju, precies rechtsboven in het gaatje.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die van Seedorf niet gezien. Was het een beauty ?
Mooie goal van Clarencequote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Zijn daar 3 posts voor nodig?
Maar dat is Italie. Hier heeft hij een veel te grote air.quote:
Gelul.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef pos het volgende:
[..]
Maar dat is Italie. Hier heeft hij een veel te grote air.
Hij krijgt een plaats toegewezen in het Nederlands elftal en na tien minuten zegt meneer tegen een speler "Ga jij hier spelen dan ga ik daar spelen" tssss....quote:
Nou zeg, tegen wie trouwens ?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef pos het volgende:
[..]
Hij krijgt een plaats toegewezen in het Nederlands elftal en na tien minuten zegt meneer tegen een speler "Ga jij hier spelen dan ga ik daar spelen" tssss....
In Nederland niet dan?quote:
Weet ik helaas niet meer maar was onder Advocaat, heb ik me dood aan geergerd...wie is hij om dat te beoordelenquote:
Grootste voetballanden?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Seedorf Kluiver en Davids schotenm Oranje naar halve finales in grote toernooien.Met mooi voetbal vaak. Net als Frank de Boer verdienen ze alle respect. Ik kan zo kwaad worden op dat baggatalisren van hun prestaties. GVD we zijn het klkeinste land van de wereld en dankzij door oa hen één van de grootste voetballanden.
Men vergeet snel.
En iedereen lult elkaar na over Seedorf.
Ga eens op je eigen informatie af en concludeer dat het een gropotheid is.
Ik zeg helemaal niet dat het geen gropotheid isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Seedorf Kluiver en Davids schotenm Oranje naar halve finales in grote toernooien.Met mooi voetbal vaak. Net als Frank de Boer verdienen ze alle respect. Ik kan zo kwaad worden op dat baggatalisren van hun prestaties. GVD we zijn het klkeinste land van de wereld en dankzij door oa hen één van de grootste voetballanden.
Men vergeet snel.
En iedereen lult elkaar na over Seedorf.
Ga eens op je eigen informatie af en concludeer dat het een gropotheid is.
Of 1 van de goals van Heerenveen-Groningen dit seizoenquote:
Was natuurlijk een grote fout van Lehmann (z'n eerste dit seizoen, dus het zij hem vergevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Ik zie net het doelpunt van Thompson voor Wigan tegen Arsenal, vanaf dertig meter mag er ook wel bij.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef Tommeke het volgende:
Goal van KJH met Heerenveen tegen Roda (met die mooie aanname)
En verder de Goals van Bosvelt, Huntelaar, Samaras tegen Groningen thuis
Dat afstandsschot van Cocu in de laatste wedstrijd
*oké, ik geef toe dat ik nogal fan van Huntelaar ben*
Bedoel je niet tegen NAC?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef Tommeke het volgende:
Goal van KJH met Heerenveen tegen Roda (met die mooie aanname)
maar die zijn buiten het seizoen gevallenquote:Op maandag 5 juni 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Die van Huntelaar en Hoffs gisteren mochten er ook zijn.
Die duurt tot na het WKquote:Op maandag 5 juni 2006 17:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
maar die zijn buiten het seizoen gevallen
ach ja, het vrij interpreteren van de regels is goedquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik absoluut niet. knappe goal, maar niet mooi.
DIe was dan eerder schieten en hopen dat die zit met geluk. Dan stem ik toch voor Cocu, want die was echt gemikt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |