Bedanktquote:Op maandag 8 mei 2006 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Op de Officiele Parma website staat een samenvatting van de match.
Zodeju, precies rechtsboven in het gaatje.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:56 schreef tong80 het volgende:
Ik heb die van Seedorf niet gezien. Was het een beauty ?
Mooie goal van Clarencequote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Zijn daar 3 posts voor nodig?
Maar dat is Italie. Hier heeft hij een veel te grote air.quote:
Gelul.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:26 schreef pos het volgende:
[..]
Maar dat is Italie. Hier heeft hij een veel te grote air.
Hij krijgt een plaats toegewezen in het Nederlands elftal en na tien minuten zegt meneer tegen een speler "Ga jij hier spelen dan ga ik daar spelen" tssss....quote:
Nou zeg, tegen wie trouwens ?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef pos het volgende:
[..]
Hij krijgt een plaats toegewezen in het Nederlands elftal en na tien minuten zegt meneer tegen een speler "Ga jij hier spelen dan ga ik daar spelen" tssss....
In Nederland niet dan?quote:
Weet ik helaas niet meer maar was onder Advocaat, heb ik me dood aan geergerd...wie is hij om dat te beoordelenquote:
Grootste voetballanden?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Seedorf Kluiver en Davids schotenm Oranje naar halve finales in grote toernooien.Met mooi voetbal vaak. Net als Frank de Boer verdienen ze alle respect. Ik kan zo kwaad worden op dat baggatalisren van hun prestaties. GVD we zijn het klkeinste land van de wereld en dankzij door oa hen één van de grootste voetballanden.
Men vergeet snel.
En iedereen lult elkaar na over Seedorf.
Ga eens op je eigen informatie af en concludeer dat het een gropotheid is.
Ik zeg helemaal niet dat het geen gropotheid isquote:Op maandag 8 mei 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
Seedorf Kluiver en Davids schotenm Oranje naar halve finales in grote toernooien.Met mooi voetbal vaak. Net als Frank de Boer verdienen ze alle respect. Ik kan zo kwaad worden op dat baggatalisren van hun prestaties. GVD we zijn het klkeinste land van de wereld en dankzij door oa hen één van de grootste voetballanden.
Men vergeet snel.
En iedereen lult elkaar na over Seedorf.
Ga eens op je eigen informatie af en concludeer dat het een gropotheid is.
Of 1 van de goals van Heerenveen-Groningen dit seizoenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |