abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 15:35:39 #101
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35776004
Ik wil je toch op je hart drukken om te overwegen om er voor te gaan en te scheiden. Het is voor kinderen namelijk behoorlijk anar om 1 huis te leven met 2 ouders die zo met elkaar omgaan als jij beschrijft. Kinderen voelen namelijk meer dan je denkt. En doe het ook voor jezelf: je verdient meer.

Tuurlijk zal het moeilijk zijn, maar dit is zeker niet onmogelijk. Stippel een plan uit met de juiste instanties, kijk voor werk ook eens buitend e schoonmaak als het daarbinnen niet lukt, bekijk de alimentatie en subsidiemogelijkheden en doe er wat aan.

Veel informatie: http://www.planet.nl/plan(...)tid=555462/sc=8d602d

En om je even een hart onder de riem te steken en te laten zien dat zelfs vrouwen in moeilijkere situaties het voor elkaar krijgen (5 kinderen en soms wel meer): http://www.grootgezin.nl/frames.php?1ouder250503.php

Je leven is wat jij er van maakt, blijf niet zitten wachten tot een ander jouw problemen oplost!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35776045
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef IrisVrede het volgende:
hmm als je nou eens wat meer info verstrekt.
hoe oud zijn je drie kindjes?
hoeveel uur werk je nu?
Wat betaalt je man nu aan het huishouden?
Mijn kinderen zijn 15, 11 en 9
Ik werk 10 uur in de week
Mijn man verdient 1200 euro in de 4 weken, wat daarvan overblijft stort ie op onze huishodrekening en dat mag ik gebruiken.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:40:22 #103
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_35776175
quote:
De avond dat ik mijn kindjes verloor heeft hij van de gelegenheid gebruik gemaakt en is ouderwets gaan stappen, terwijl ik in het ziekenhuis lag bij te komen. Hij had beloofd nog langs te komen savonds maar had uiteraard belangrijkere dingen te doen.
Maar behalve bovenstaande oneffenheid was het een lieve en zorgzame man? Volgens mij had je die klootzak al veel eerder moeten verlaten in plaats van er nog 2 kindjes bij te fokken.

De situatie waarin je nu zit heb je dan ook voor een groot deel zelf gecreeerd. Ik snap heel goed dat je niet capabel bent om op eigen benen te gaan staan. En ik weet dan ook voor 99% zeker dat je over een paar jaar nog braaf aan de ketting zit.
Pijpe een euro!
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 15:41:20 #104
5428 crew  miss_sly
pi_35776205
Een heel triest verhaal, dat ben ik onmiddellijk met je eens.

Toch ontslaat dat je niet van de plicht om je eigen verantwoordelijkheid te nemen in deze en voor jezelf EN je kinderen (zeker als ik bovenstaande lees komt hun welzijn ineens nog hoger op het lijstje te staan) een beter leven te bevechten. Nee, hij gaat je niet helpen om bij hem weg te gaan; als je daarop gaat wachten, kun je wachten tot je een ons weegt. JIJ moet het doen, voor jezelf en je kinderen. En natuurlijk kun je dat wel, als je dat echt wilt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35776216
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

-Verhaal-
En nog ben je bang bij die eikel weg te gaan? Meid, overal is beter dan bij dat stuk ongedierte!
Wegwezen zo snel mogelijk! Doe het niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kinderen!

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2006 15:42:01 ]
pi_35776276
1 van de dinge die mijn ouders mij hebben mee gegeven in het leven is dat ik er ten alle tijden voor moet zorgen altijd zelfstandig te kunnen zijn. Dat ik als het nodig is alles in mijn eentje zou kunnen redden. Ik moest mijn school af maken, en ik moest een goed betaalde baan vinden. En dat is me allemaal gelukt. Ik heb vijf jaar geleden een 5 jaar durende relatie verbroken en heb op eigen benen gestaan. Het was niet altijd even makkelijk maar ik heb het gedaan. Nu ben ik getrouwd en heb een kind, werk nog steeds en ben nog steeds niet afhankelijk van een man. En dat zal ik ook nooit worden. Mocht ik om wat voor reden niet meer lekker in een relatie zitten dan kies ik voor mij zelf EN mijn kind. Ik verdom het om in een relatie te blijven hangen die slecht voor mij is en dus ook voor mijn kind. Wat jij nodig hebt is doorzettingsvermogen. Schop die kerel aan de kant en neem je kinderen mee. Je kan vast wel zo lang ergens terrecht tot je andere woonruimte hebt gevonden. En ga aan het werk, het zal misschien geen vetpot zijn maar iedere cent die je zelf verdient is een enorme boost voor je ego. En pas dan wanneer je dan een keer die leuke vent ziet staan kan je een praatje aan gaan. Maar alleen een praatje want dan zal je zien dat die getrouwde man ook zelf zijn boontjes moet leren doppen alvorens aan de haal te gaan met een ander. Je vindt nu de aandacht gewoon leuk en ik geef je geen ongelijk. Alle positieve aandacht is mee genomen maar eerst je rotzooi opruimen voor je aan iets anders begint. En voor je zelf en je kinderen op durven komen is een goed begin.
pi_35776508
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Nee dat is die man niet waard.
Waarom doe je het dan wel?

Zoals een wijs man ooit zei: 'we have nothing to fear but fear itself'. Denk daar maar es over na.
Big dick.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:50:00 #108
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_35776516
Je verhaal klinkt buitengewoon treurig, maar ik lees nergens dat je in Iran of Noord-Nigeria woont. Je biezen pakken kan dus wel degelijk. Das niet makkelijk, maar dat het niet kán is gewoon kul.
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
1 van de dinge die mijn ouders mij hebben mee gegeven in het leven is dat ik er ten alle tijden voor moet zorgen altijd zelfstandig te kunnen zijn. [....] En voor je zelf en je kinderen op durven komen is een goed begin.
Hear hear.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:58:52 #109
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_35776764
laat maar..
  maandag 6 maart 2006 @ 15:59:18 #110
102387 FUFR
schwung!
pi_35776775
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:30 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Joh ik zou al blij zijn met een uitkering en op mijn eigen benen staan lukt me uitstekend..Het probleem is dat het zijn huis is ( getrouwd onder huwelijkse voorwaarden, nee hij is niet rijk maar het huis is al jaaaaaaaren in de familie) en ik geen huis krijg als ik geen inkomen heb, en ik geen inkomen krijg als ik geen eigen woonruimte heb.
En nee heb niks kunnen sparen, ging een beetje moeilijk
Waarom denk jij een uitkering te krijgen?
Je gaat maar fijn werken voor je geld, dat moeten wij ook.

Ik lees een verhaal van iemand die zich HEEL ZIELIG vindt. Over je kinderen lees ik niet zo veel dus die zijn niet zo belangrijk voor je. Je poes laten vullen door een zwemlesvader en zijn huwelijk naar de klote helpen, dáár liggen jouw belangen.

Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_35776792
Wat een eikel die vent. Heeft geen resprect voor jou en ook niet voor je kinderen.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:04:49 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35776963
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ik heb geen smoes nodig om bij mijn man weg te komen omdat ik niet bij hem weg kan ook al zou er sprake zijn van een andere man.
En die man hoeft geen keuze te maken, ik wil gewoon weer gezellig bij hem kunnen zitten zonder die verdomde spanning.

En btw, welke vriendschap heb je het over? In my book is vriendschap nml. wat meer dan wat loos (en wie weet ingebeeld) gegluur tijdens een zwemles.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:10:26 #113
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_35777170
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:59 schreef Nblue het volgende:
Wat een eikel die vent. Heeft geen resprect voor jou en ook niet voor je kinderen.
Waarom verdient zij respect? Ze krijgt een kind (onbedoeld ) is absoluut ongelukkig met die rotzak van een vent, maar in plaats van hem te verlaten krijgt ze nog 2 kinderen van hem (onbedoeld ).

Verder horen we hier 1 kant van het verhaal. Zou het misschien zo kunnen zijn dat de man van het verhaal keihard werkt om zijn vrouw en kinderen te kunnen onderhouden? Dan ben je volgens mij per definitie al geen klootzak. Hij gaat verder niet vreemd, drinkt niet, gebruikt geen drugs. De enige beschuldiging die ik verder zie is dat hij 'egoistisch' zou zijn. Maar die beschuldiging wordt dan wel geuit door iemand die nog nooit heeft gewerkt en alles blijkbaar heeft toegeschoven gekregen.
Nu jankt ze om het feit dat ze wel weg wil, maar dat haar man dat niet wil betalen.

Even realistisch blijven mensen en vooral objectief proberen te blijven kijken naar het gehuil wat hier voorbij komt in R&P.
Pijpe een euro!
pi_35777484
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:59 schreef FUFR het volgende:

[..]

Waarom denk jij een uitkering te krijgen?
Je gaat maar fijn werken voor je geld, dat moeten wij ook.

Ik lees een verhaal van iemand die zich HEEL ZIELIG vindt. Over je kinderen lees ik niet zo veel dus die zijn niet zo belangrijk voor je. Je poes laten vullen door een zwemlesvader en zijn huwelijk naar de klote helpen, dáár liggen jouw belangen.

Ik wil ook werken voor mijn geld, maar zolang ik geen goeie baan (dat wil zeggen een vaste baan) heb en ik wil nog enigszins op mezelf wonen dan zal er toch in eerste instantie een uitkering moeten komen of weet jij een goeie 40 uurs baan voor me??
  maandag 6 maart 2006 @ 16:19:10 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35777537
[niet grappig]

[ Bericht 96% gewijzigd door BE op 06-03-2006 16:24:12 ]
pi_35777628
[reactie op niet grappig]

[ Bericht 94% gewijzigd door BE op 06-03-2006 16:24:26 ]
  maandag 6 maart 2006 @ 16:23:08 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35777679
Idd. Je moet niet zo zeiken, mijn moeder is het ook gelukt (2 x ) dus geef jezelf een schop onder je whiny ass.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:24:22 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35777712
Beroep: Eeuwige Niksnut
Hobbies/interesses: Niksdoen, Computeren, zeuren en zaniken

Je bent trouwens niet gespeend van enige zelfkennis, dus dat zit wel goed
pi_35777738
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:10 schreef Pompsnol het volgende:

[..]

Waarom verdient zij respect? Ze krijgt een kind (onbedoeld ) is absoluut ongelukkig met die rotzak van een vent, maar in plaats van hem te verlaten krijgt ze nog 2 kinderen van hem (onbedoeld ).

Verder horen we hier 1 kant van het verhaal. Zou het misschien zo kunnen zijn dat de man van het verhaal keihard werkt om zijn vrouw en kinderen te kunnen onderhouden? Dan ben je volgens mij per definitie al geen klootzak. Hij gaat verder niet vreemd, drinkt niet, gebruikt geen drugs. De enige beschuldiging die ik verder zie is dat hij 'egoistisch' zou zijn. Maar die beschuldiging wordt dan wel geuit door iemand die nog nooit heeft gewerkt en alles blijkbaar heeft toegeschoven gekregen.
Nu jankt ze om het feit dat ze wel weg wil, maar dat haar man dat niet wil betalen.

Even realistisch blijven mensen en vooral objectief proberen te blijven kijken naar het gehuil wat hier voorbij komt in R&P.
Daar zit ook wat in, maar je hebt van die vrouwen die ontzettend tegen hun kerel opkijken.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:25:29 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35777753
Zo kan het wel weer hè Vivi.
Ik weet niet of ik het mag zeggen als mod, maar ik krijg bijna een beetje 'de lamme helpt de blinde' gevoel als ik jou hoor over een schop onder d'r kont.
pi_35777757
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:10 schreef Pompsnol het volgende:

[..]

True. Maar feit blijft dat manlief natuurlijk ook niet de beste man is die je kan wensen.
Maar idd, TS heeft er niks aan nu te miepen, zij moet nu ff doorbijten.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:29:15 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35777917
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:25 schreef Brighteyes het volgende:
Zo kan het wel weer hè Vivi.
Ik weet niet of ik het mag zeggen als mod, maar ik krijg bijna een beetje 'de lamme helpt de blinde' gevoel als ik jou hoor over een schop onder d'r kont.
Waar heb jij het nou over spuit elf?! Ik blijf echt niet bij een vent omdat ik zelf geen geld heb en het wel makkelijk vind zo! Never nooit niet. Dat ik emotioneel te vaak te lang aan de verkeerde hang is een ander verhaal. Maar die vergelijking gaat hier totaal mank dus.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:30:27 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35777959
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef Vivi het volgende:
Waar heb jij het nou over spuit elf?! Ik blijf echt niet bij een vent omdat ik zelf geen geld heb en het wel makkelijk vind zo! Never nooit niet. Dat ik emotioneel te vaak te lang aan de verkeerde hang is een ander verhaal. Maar die vergelijking gaat hier totaal mank dus.
Het ging me over de schop onder de kont nodig hebben... Anders had ik wel gezegd de lamme helpt de lamme.

Maar het ging me zelfs meer over het feit dat ik wel meende dat het wel genoeg was qua tips over bordelen en posts over zelfkennis enzo. Oneens met de TS prima, maar het hoeft geen TS bash verhaal te worden.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:32:09 #124
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35778016
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, maar jij laat je ook flink gebruiken door een kerel die het sop in de kool niet waard is, of niet soms?

Wat pompsnol zegt is ook ten delen waar: je hoort hier maar 1 kant van het verhaal en dta is de hare. En die is overigens al niet erg flatteus voor beide kanten.

Belangrijk in deze zijn die kinderen. Hij maakt zijn fouten en zij de hare, niet meer dan menselijk. Maar die kids worden de dupe er van. Wat voor ebeld van relaties en van hun pa en ma moeten die ondertussen hebben?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:35:51 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35778136
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, maar jij laat je ook flink gebruiken door een kerel die het sop in de kool niet waard is, of niet soms?

Wat pompsnol zegt is ook ten delen waar: je hoort hier maar 1 kant van het verhaal en dta is de hare. En die is overigens al niet erg flatteus voor beide kanten.

Belangrijk in deze zijn die kinderen. Hij maakt zijn fouten en zij de hare, niet meer dan menselijk. Maar die kids worden de dupe er van. Wat voor ebeld van relaties en van hun pa en ma moeten die ondertussen hebben?
Liet, ripley, liet. Nadat ik erachter kwam dat ie de hele boel bij elkaar loog was ie exit hoor, en wel meteen.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:37:18 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_35778189
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Liet, ripley, liet. Nadat ik erachter kwam dat ie de hele boel bij elkaar loog was ie exit hoor, en wel meteen.
Ach ja, je hebt het licht gezien. Maar dat was wel eeuwen nadat iedereen hier al jaren met bouwlampen op je stond te schijnen, is het niet?

Maar goed, in dit geval ben ik het wel deels met je eens hoor
  maandag 6 maart 2006 @ 16:46:04 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35778503
Zullen we dit topic niet laten kapen door de Vivi-soap?

bvd
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:56:08 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35778867
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Copycat het volgende:
Zullen we dit topic niet laten kapen door de Vivi-soap?

bvd
Nou, het irriteert mij anders ook mateloos dat ik geen reply kan geven hier zonder dat er weer over mijn zg soap wordt begonnen. Dat kan je mij toch moeilijk aanrekenen. Daarbij is de soap afgelopen, het was toch eerder een feuilleton dus. Met een einde jah
  maandag 6 maart 2006 @ 16:57:24 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35778907
Ik reken het ook niet jou alleen aan, Viev. Is een wisselwerking waar ik nu dus een stokje voor heb gestoken.
En maar weer on topic .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:57:42 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35778917
Oke
pi_35779028
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Ik wil ook werken voor mijn geld, maar zolang ik geen goeie baan (dat wil zeggen een vaste baan) heb en ik wil nog enigszins op mezelf wonen dan zal er toch in eerste instantie een uitkering moeten komen of weet jij een goeie 40 uurs baan voor me??
Leuk he, zo'n slachtoffersrol. Hoeveel initiatief neem je zelf eigenlijk?
Sta je al ingeschreven bij de populaire zoekmachines zoals monsterboard, banenmarkt, etcetera?
Als je hier kunt internetten, kun je ook alle geautomatiseerde instanties af.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35781402
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Sta je al ingeschreven bij de populaire zoekmachines zoals monsterboard, banenmarkt, etcetera?
Als je een beetje opleiding hebt krijg je ia uitzendbureaus ook zo een baan
pi_35781426
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
Kinderen hebben meer aan twee afzonderlijk gelukkige ouders, dan aan twee die hun tijd uitzitten bij elkaar.
The more I see, the less I know / The more I like to let it go
pi_35781496
quote:
Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
quote:
Je IP adres is xxx.xxx.xxx.xxx. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
JA; lekker anoniem
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_35782787
dank je voor de extra info.
volgens mij zijn alle oplossingen verder gegeven en de keuze is aan jou

meer werken, gebruik maken van manipulatie (kinderen en manlief) en sparen.

als je niet weet hoe dan hoor ik je wel weer
  maandag 6 maart 2006 @ 19:38:34 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35784749
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk zal het moeilijk zijn, maar dit is zeker niet onmogelijk. Stippel een plan uit met de juiste instanties,
Juist, maak een plan.
De situatie van mijn moeder was (voor zover ik dat, met alle respect, nav jouw posts kan beoordelen) gecompliceerder, heftiger en langduriger dan die van jou. Zij heeft haar vluchtplan gedurende 3 (!!) jaar voorbereid. Het is haar gelukt haar leven in eigen hand te nemen.
Niets is onmogelijk.
Succes.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_35785206
Vervelend hoor voor TS dat ze financieel afhankelijk is van haar man. Als TS geld belangrijk genoeg vindt om bij iemand te blijven dan verdient TS niet beter. Walgelijk dat soort mensen
pi_35785421
Ik krijg de indruk dat de TS het verhaal iets te veel van haar kant laat zien. Ik ken verhalen over vrouwen die constant de slachtofferrol in kropen wanneer het ze het beste uit kwam, waardoor de man het zwarte schaap in de omgeving werd. Maar meer dan dit zullen we nooit weten. Dus zal ik moeten uitgaan van de onschuld van de TS.

Sterkte. Maar het lijkt me niet verstandig te lopen roeren in het huwelijk van een ander. Als je man echt zo'n lul is, laat hem dan voor wat het is, zorg er voor dat je kinderen niet het slachtoffer worden van de situatie, en gebruik die andere man niet als opstapje naar een nieuw leven. Dan vallen er onnodige slachtoffers.
pi_35792025
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, het irriteert mij anders ook mateloos dat ik geen reply kan geven hier zonder dat er weer over mijn zg soap wordt begonnen. Dat kan je mij toch moeilijk aanrekenen. Daarbij is de soap afgelopen, het was toch eerder een feuilleton dus. Met een einde jah
Is jouw soap ook nog ergens terug te vinden?? Misschien dat andermans ellende me een beetje goed doet.
Trouwens weet ik heus wel dat ik mijn fouten heb en zeker niet de leukste partner ben, maar ik hou wel van mijn kinderen en als je die heel vaak hoort zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen en niet ergens anders willen wonen dan moet je daar ook rekening mee houden.
pi_35792124
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ja ja en ook werk.nl . Loop elke dag de uitzendbureaus af en pluis iedere dag de dagbladen door.
pi_35792170
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:21 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

JA; lekker anoniem
Niet mijn eigen computer. Vrij openbaar eigenlijk dus.....
  maandag 6 maart 2006 @ 22:33:37 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35792610
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Niet mijn eigen computer. Vrij openbaar eigenlijk dus.....
Bij het UWV?
pi_35793252
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Is jouw soap ook nog ergens terug te vinden?? Misschien dat andermans ellende me een beetje goed doet.
Trouwens weet ik heus wel dat ik mijn fouten heb en zeker niet de leukste partner ben, maar ik hou wel van mijn kinderen en als je die heel vaak hoort zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen en niet ergens anders willen wonen dan moet je daar ook rekening mee houden.
Wat is eigenlijk hetgene wat JIJ zou willen?
Big dick.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 08:59:45 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35800183
quote:
maar ik hou wel van mijn kinderen en als je die heel vaak hoort zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen en niet ergens anders willen wonen dan moet je daar ook rekening mee houden.
Natuurlijk hou je van je kinderen. Maar het lijkt me in deze niet verstandig dat jij je laat leiden door hun mening. Kinderen zijn heel lang loyaal aan hun ouders, langer dan soms goed voor ze is. Zelfs mishandelde en sexueel misbruikte kinderen zullen vaak nog zeggen dat ze niet bij hun ouders weg willen....
pi_35800676
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk hetgene wat JIJ zou willen?
Ik ben toch egoistisch, wat doet het er dan toe wat ik wil??
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:37:56 #146
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35800717
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Boehoeoeoe...
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 09:37:58 #147
5428 crew  miss_sly
pi_35800718
quote:

[..]

doe nou eens niet zo ontwijkend, maar doe gewoon eerlijk.
Als je een dergelijk topic start, wil je kennelijk iets kwijt en/of heb je advies nodig. Is het natuurlijk wel handig als je gewoon antwoord geeft enzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35800722
quote:

[..]

Ja, ga lekker defensief doen, dat zal je echt helpen in deze situatie.
Je moet voor JEZELF dingen op een rij gaan zetten, en daarmee rekening houden met je kinderen.
Dat je kinderen zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen: FUCK DUH, dat wil niemand!
Ga daar alsjeblieft niet teveel op af zeg, dan ben je wel heel erg beschermend bezig.
Ga nou eerst eens nadenken wat je precies wilt, wat je kan gaan doen en wat je de kinderen in de long run kan bieden: een gelukkige moeder die haar eigen leventje oppakt met misschien een vent die wel houdt van haar en haar kids.

En hou alsjeblieft op om alle mogelijke alternatieven en tips/hints te weerleggen, zolang jij dat blijft doen zegt mij dat dat je nog lang niet klaar bent met je man/kids en dat je over een jaar of 2 nog maar eens moet gaan kijken of het nu wel eens tijd wordt om weg te gaan bij hem. Zolang jij blijft verdedigen en blijft klagen tegelijkertijd, zal je situatie NOOIT veranderen.

Wees eens assertief, kom eens op voor JEZELF!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:59:18 #149
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35801080
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:59 schreef Moonah het volgende:

Natuurlijk hou je van je kinderen. Maar het lijkt me in deze niet verstandig dat jij je laat leiden door hun mening. Kinderen zijn heel lang loyaal aan hun ouders, langer dan soms goed voor ze is. Zelfs mishandelde en sexueel misbruikte kinderen zullen vaak nog zeggen dat ze niet bij hun ouders weg willen....
Je selectieve manier van reageren geeft mij de indruk dat je je eigen gebrek aan lef probeert te camoufleren met het argument dat je 'het de kinderen niet wil aandoen'.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:09:10 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35801265
quote:

[..]

Wat ben jij een in en in triest persoon zeg

Daarbij was het imo geen ellende, maar drama, door mijzelf gecreeerd ja. Omdat ik dat leuk vond, spannend. En aangezien ik nog geen kinderen heb waar ik rekening mee behoor te houden kon ik dat lekker doen. Kijk, ellende (of wat het gros van de mensen daar voor aanziet ) over jezelf afroepen omdat je dat zo spannend vind zal ook wel niet zo gezond zijn, maar zo'n willoos weekdier ben ik niet geweest hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')