Iedereen een tonks avatarquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Is niet grappig
Jawel hoor.... ik verander hem wekelijks soms dagelijksquote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Je avatar is niet zomaar iets wat je te pas en onpas kan wijzigen.
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen die daar al aan meedoen zijn nerds.
daar zeg je wat.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantie
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
[..]
Als ik hem niet win, dan... dan.... dan...![]()
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerdequote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toen ik reageerde, waren er al 415 hoopvollen voor mij![]()
Gelukkig was mijn reactie bedoelt om aan te geven dat er meerdere mensen niet zullen winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerde![]()
appartquote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef the_jasper het volgende:
<--- woo check die van mij
quote:
Duizendmaal groter dan dat je een normale prijsvraag of een belspelletje wint, en 1 miljoen groter dan dat je een groot bedrag wint in de staatsloterij.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
1 op 850 and countingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
want?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef c0nd0r het volgende:
Kan niet zeggen dat ik het een geslaagde actie vind
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
zowiezo ben ik redelijk visueel ingesteld jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
Nee maar zoals al in de OP wordt aangegeven is het iets persoonlijks!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Minder dan geen kans?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
je geeft jezelf minder kans door zo'n avatar te nemen!
kansloos?quote:
Ja hihi jij bent echt wel een boefjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef iDex het volgende:
grappig is dat niet iedereen het regelement gelezen heeft. want iedereen vergeet het belangrijkste ding. ik ga dat niets vertellen is best grappig nu zo
haha die grap is ook nog niet gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zou ik nooit aan mee doen aan zoiets
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.quote:De manier om je voor deze actie aan te melden is door bepaalde 'gamer pictures' aan te nemen op Xbox Live.
Geld ook alleen als je meedoet met de PGR 100. heeft verder niks met de xbox te maken die fok weg geeft... maar goed...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.
Je bent gewoon jaloers dat jij hem niet kunt winnenquote:
Verwijder m zou ik zeggen!quote:
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Of verhoogd zo'n opmerking mijn kans op winnen niet?
In dat geval moet crew ook mee mogen doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
of aantal PPDquote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
In dat geval ben ik van mening dat post-count en registratie datum ook mee moeten tellen!
Wat een nonsens!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval moet crew ook mee mogen doen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ppd is posts per dag.... n00bs![]()
nee jullie zijn lief jullie hebben je eigen icon nog
Anders klik je eens op zo'n [willekeurig icoon] en lees de tekst die dan tevoorschijn komt!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
tot ze mij die 360 geven!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
damn zeg. en hoe lang gaan die icoontjes blijven? het zijn er wel héél veel.
als jij hem wint mag ik dan bij jou komen spelen?quote:
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat een lelijke shit, je avatar is persoonlijk en zoJullie verloederen jezelf door hier aan mee te doen..
Ja pap..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef cerror het volgende:
Laat die kleine kutgamertjes toch voor wat het is.
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja.... jou ava moet zo blijven die is lekker!
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aanquote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik wil jullie dat kleine pleziertje dan ook niet ontnemen door een x-box icoon te nemen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jouw avatar is lelijk, ze heeft haar ondergoed nog aan![]()
Oh jij bent nog niet zo oud dat je al weet wat er onder zit?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Niet zo zeiken. Zo blijft er nog wat te raden over.
Nee nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
Welk usericoonquote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Whehehe, heel fok straks met dezelfde usericoon.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:04 schreef -jos- het volgende:
Dit is serieus diep triest dat iedereen met zo'n nep-icoontje gaat lopen hier![]()
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zegt iemand met een voetbal logo
Dat moet je toch even uitleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:06 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das toch geen voetbal logo man, das een zwervers logo!
Dat is FC knuddequote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en?
Meest scorend team van de eredivisie?
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, alsof ik me avater ga veranderen :/ das helemaal niet leuk
Moetje een tweaker zijn om een xbox 360 te winnen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Wel leuk met die prijsvraag dat je de echte Tweakers er zo uit kunt pikken!
je weet gewoon niet meer hoe je je ava moet veranderenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
l33t wh00t, l4m3r ik ben echt geen tweaker, jij n00bquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Dirktator het volgende:
Crew mag toch niet meedoen?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou zo'n 360 is wel hendig sjiek en misschien vinden je vrienden je dan niet meer zo'n bohgek.
Bij lange na niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Post nummer 6 op rij met dezelfde avatar ! Record ?
Niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
en ze zijn nog aanklikbaar ook!
+1 verstandigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
En daarbij, ik wil mijn prachtige Ernie + banaan niet kwijt
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ach, ik heb al een 360. Ik hoef hem niet te winnen, ik gun hem wel aan iemand die nog geen 360 heeft
+ 2 liefquote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Je speelt zeker alleen metemet je kloontjes of je bent Danny's kloon.
Je zegt u tegen mijquote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb geen klones. Ten tweede, ik ben zeker niet Danny's kloon. En ten derde ben ik zeer benieuwd hoe u tot bovengenoemde veronderstellingen bent gekomen.
Aha, vandaarquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Je zegt u tegen mij![]()
En het was maar een gokje hoor![]()
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef blackmage het volgende:
ik zeg dat aleen de echte fok die hards hun echte avatar behouden, jezelf verlagen naar dit soort praktijken schaam je.
Jij hebt zeker geen baan. Anders zou je niet meedoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
een hele!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hoeveel van die dingen gaan ze eigenlijk weggeven?
Zoooo, dus de persoon die hem wint mag helemaal in ze nopjes zijn. Wat zal het zijn... een kans van 1 op 1000.quote:
Zie je de tegenstelling?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Slechtste idee ooit die avatars. Je ziet ze overal!![]()
als ik zonodig een x box 360 wil dan koop ik hem toch, mischien na wat sparen ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een Xbox 360. Anders zou je ook meedoen.![]()
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef blackmage het volgende:
[..]
als ik zonodig een x box 360 wil dan koop ik hem toch, mischien na wat sparen ofzo.
dit is gewoon domme poep.
Zeker waar!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werk
win ik niet.... heeft het me ook maar 30 sec. gekost
30 seconde werk, en 100 procent irritatie.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stel dat je hem wint... dan is het de snelste 350 euro ooit die ik verdient heb... nog geen 30 seconde werk
win ik niet.... heeft het me ook maar 30 sec. gekost
denk je dat ik op die sloerie met die chupachup zit te wachten???quote:Op maandag 6 maart 2006 18:29 schreef blackmage het volgende:
[..]
30 seconde werk, en 100 procent irritatie.
ik hoef dat domme en daarbij nogal lelijke avatar plaatje niet te zien hoor, en zeker niet bij iedereen op fok.![]()
Ze doen aan IP checking.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een vraagje mogen je klonen ook meedoen?
quote:
het gaat me niet zo zeer om het plaatje zelf, maar het feit dat ik er zo vaak tegen moet kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denk je dat ik op die sloerie met die chupachup zit te wachten???
je kijkt toch ook de hele tijd tegen die banner bovenaan elke pagina... het went welquote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef blackmage het volgende:
[..]
het gaat me niet zo zeer om het plaatje zelf, maar het feit dat ik er zo vaak tegen moet kijken.
![]()
banner?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kijkt toch ook de hele tijd tegen die banner bovenaan elke pagina... het went wel
Duh, wie nietquote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef blackmage het volgende:
[..]
banner?![]()
laat dan maar ik heb het plaatje gewoon ge ad-blocked
Jij ook? Yosander ik ben teleurgesteld!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef yosander het volgende:
Waarom apen jullie allemaal mijn avatar na! :}
Een Xbox 360 limited edition is niet weg hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij ook? Yosander ik ben teleurgesteld!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Maak kans op een Playstation II: neem een Dirktator-avatar!
Met een Kluupkluup-avatar maak je kans op mijn Brick-game (1001-in-1)quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Dirktator het volgende:
Maak kans op een Playstation II: neem een Dirktator-avatar!
Bedankt voor de tip! Ik doe meteen meequote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Tis iets heiligs.
Iets wat bij je past enzo.
En nu het hele forum vervuilen met die lelijke avatars
bah
Win een limited edition Xbox 360!
mijn forum wat doe jequote:
Ik lees de reactie's van die paupers gewoon nietquote:Op maandag 6 maart 2006 22:08 schreef tsjsieb het volgende:
Echt irritant, je moet nu echt namen gaan lezen enzo, kei-vermoeiend.
Inderdaad, normaal kijk je toch naar bepaalde reactie's van users die je herkent, nu dus nog maar een paar ofzo,....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik lees de reactie's van die paupers gewoon niet![]()
Maar het is wel je identiteit enzo!!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Steve-O het volgende:
Tis een forum , Het is nou niet of ik nou rondloop met een Xbox tattoo ofzo...
Mijn het mooie anime topic wat doe je. Maar je hebt iig spijt das mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef Qunix het volgende:
Helemaal mee eens met de TS.
Lelijke avatar
Als t voorbij is ga ik gelijk weer terug naar de oude!
Iemand gaat deze toch echt winnen hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:36 schreef Dalamar het volgende:
Ik ben trouw aan m'n eigen avatar...
Daar kan geen Xbox360 iets aan veranderen (die je toch niet wint).
Zo'n kloon van 1 of andere mod waarvan postcount en datum gewoon aangepast isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iemand gaat deze toch echt winnen hoor
Ja want het is een samenzweringquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zo'n kloon van 1 of andere mod waarvan postcount en datum gewoon aangepast is
Nou van mij krijg je een taart als je die Xbox wint en als ik 'm dan mag!!quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:01 schreef Nosh het volgende:
Ga eens dood, en geef me mijn overzichtelijkheid terug.
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:48 schreef GlennDesign het volgende:
tis irritant.. maarja gaat wel weer over
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Doderok het volgende:
Als de rest uit protest nu eens zoiets [afbeelding] als avatar instelt...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Nou, iig beter als die feyenoord avater
Waar je je druk om kan makenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef ivosnivo het volgende:
tja hoe kansloos, zelfde als een sticker op je auto plakken van zo'n kut programma dat je auto gratis gerepareerd kan worden. of idols dingen voor je raam hangen. echt ik vraag me af hoe triest deze mensen wel niet zijn.
Ja dat zal de reden zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Meelopers.
Totaaaaaal nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat zal de reden zijn![]()
Heeft inderdaad niets te maken met het willen winnen van een prijs.
![]()
Notice my smiliesquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Totaaaaaal niet
Feel the sarcasm in my post...
Meeloper meld !quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Irritant man diezelfde avatar overal. Meelopers.
<-------dezequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Doderok het volgende:
Als de rest uit protest nu eens zoiets [afbeelding] als avatar instelt...
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boeie![]()
Eigenlijk ben je dus je eigen meeloop groepje aan het creeren!![]()
Dan had het niet moeten quotenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
Het is net een Gothic/Emo, hij wil niet bij een groep horen!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boeie![]()
Eigenlijk ben je dus je eigen meeloop groepje aan het creeren!![]()
Ja. Next!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Zelfspot heet dat. Te moeilijk voor je?
Open je eigen topic!!111111 ;Dquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef Jumparound het volgende:
Stervendehoeretiefusicoontjes
Ik raak helemaal in de war ffs!!!!
zoals in dit topic
Mn bier is van het balkon gejat
Wie heeft het nou tegen wie?!?
ik volg altijd discussies a.d.h.v. user icoontjes
GA GEWOON ZELF EEN XBOX KOPEN STELLETJE PAUPERS, JE WINT HEM TOCH NIET![]()
![]()
Lezen is soms best moeilijk he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef Jumparound het volgende:
Stervendehoeretiefusicoontjes
Ik raak helemaal in de war ffs!!!!
zoals in dit topic
Mn bier is van het balkon gejat
Wie heeft het nou tegen wie?!?
ik volg altijd discussies a.d.h.v. user icoontjes
GA GEWOON ZELF EEN XBOX KOPEN STELLETJE PAUPERS, JE WINT HEM TOCH NIET![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Tis iets heiligs.
bah
Ik had m'n witte kat nooit weg moeten doen.quote:
kleine aanpassingen mogen soms vind ikquote:
Vanwaar deze overdaad aan smilies?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik had m'n witte kat nooit weg moeten doen.
Ik vind namelijk niets meer wat bij me past.
En elke keer probeer ik het weer opnieuw.
Maar dan vind ik het toch ook weer niets.
En dan ga ik weer een andere zoeken.
Zoals die ik nu heb, die is wel zo lelijk.
Het is een poezie plaatje.
Met mijn naam er in.
Dat dan weer wel, toevallig.
Ik vind 'm best leuk, hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef Biene het volgende:
Ik had m'n witte kat nooit weg moeten doen.
Ik vind namelijk niets meer wat bij me past.
En elke keer probeer ik het weer opnieuw.
Maar dan vind ik het toch ook weer niets.
En dan ga ik weer een andere zoeken.
Zoals die ik nu heb, die is wel zo lelijk.
Het is een poezie plaatje.
Met mijn naam er in.
Dat dan weer wel, toevallig.
Zeg arcee, kun jij geen leuke statistiekjes maken over deze icons?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 'm best leuk, hoor.
Ben je die andere kwijt dan?
Na vier jaar? Ja, die ben ik kwijt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind 'm best leuk, hoor.
Ben je die andere kwijt dan?
In mijn fotoboek vind je mijn oude avatar. Maar na de grote kruisjes golf heb ik em een beetje gepimpedquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
kleine aanpassingen mogen soms vind ik
Is iets van vroeger.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
Vanwaar deze overdaad aan smilies?
Weet je nog hoe die heette?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef Biene het volgende:
Na vier jaar? Ja, die ben ik kwijt.
Ik probeerde nog te zoeken op Google, maar hij is spoorloos verdwenen.
ik denk dat je dan beter bij een (S)A kan zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg arcee, kun jij geen leuke statistiekjes maken over deze icons?
Er is niks leuks aan die icoontjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef Fliepke het volgende:
Zeg arcee, kun jij geen leuke statistiekjes maken over deze icons?
dat ook nog natuurlijk jaquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef Agiath het volgende:
Wanneer is het eigenlijk afgelopen, ik mis m'n avatar
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef Agiath het volgende:
Wanneer is het eigenlijk afgelopen, ik mis m'n avatar
Toen Imi nog postte.quote:
Boeiequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen Imi nog postte.
En QyRoZ
En Otherside
En Strolie75
En neggix
En Tijn
En neh
En -Sum-
En schatje
En PrivateRyan
En Roonaan
En Vork
En sweek
En Gellarboy
En Jarno
En defender
En Kreator
En MrLucca
En jerney
En NFA-DK
En BlaBlub
En X-Ray
En -B-
En scanman01
En DennisMoore
En TARAraboemdijee
En scarefreak
En DIGGER
En Smike
En Dr_Crouton
En Chandler
En Frenkie
En Doc
En morpheus_at_work
En mvdlubbe
En Juup©
En BloodhoundFromHell
En Tackleberry
En Verbal
En Stuart
En matthijn99
En Fannetje
En Bolletje...
En twi
En G-spotter2001
En SignOTheTimes
En Ype
En oldenzaaltjuh
En Tally
En Lithion
En DaBuzzzzz
En slakkie
En Nuongirl
En HighLander
En ZineGeneZidane
En keeper
En kastanova
En NiteSpeed
En DutchGooner
En Koekepan
En Ulx
En Karboenkeltje
En Faat
En Ole
En Aneurism
En Armageddon
En -SL-
En JaWi
En beelzebubu
En No Nick
En Aernout
En Dagonet
En Zander
En Atrimar
En NiNi
En Qarinx
En Rietvaerder
En Duderinnetje
En glasbak
En berney
En Gerdy
En Veerboot
En Kissinggirl
En nietzman
En ElizabethR
En Xenia
En killerb
En Smots
En MrBig
En Patch
En _The_General_
En Nouk
En WebForce
En HeyFreak
En Marble
En Lamon
En Catootje
En zovty
En Pridemeid
En zodiakk
En RemCow
En Meneer_Aart
En Kielef
En Machiel
En misterDre
En Ludo
En Bazyx
En Jorma
En Re
En Merel
En Tante Bep
En Tazz
En BadGirl
En GHaven
En MiRRoRMaN
En Oxazepam
En Guus Muisarm
En TheMarco
En sataN
En Coos
En Love Mae King
En Keroppi
En Ted
En jolanda
En Arjen
En Jewel
En phileine
En bogus
En KroJo
En Meril
En Hunter
En SiGNe
En ArchAngel
En Nikki
En JayTaph
En Dennism
En TomBombadil
En Serum
En Femme
quote:
Niet heel frequent, maar je dacht toch niet dat ik een exact lijstje wou maken, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
De meeste van je lijstje posten nog gewoon hoor Arcee
Dat zeg ik. Gamma.quote:
Nee Arcee, dat dacht ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
Niet heel frequent, maar je dacht toch niet dat ik een exact lijstje wou maken, hè?
doe jij dingen halfquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet heel frequent, maar je dacht toch niet dat ik een exact lijstje wou maken, hè?
Geef toch maar antwoord, lief.quote:
Is ook weer zo.quote:
Als er niets tussen komt wel, lieverd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:19 schreef Biene het volgende:
Kom je zometeen even je werk afmaken, lief?![]()
Ja, en wel nu.quote:
Ik blijf bij bij wat ik al eerder heb gezegd.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Tis iets heiligs.
bah
Win een limited edition Xbox 360!
En -SL-quote:
al gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Open je eigen topic!!111111 ;Dd;:DD:D:D D:dD: D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |