Iedereen een tonks avatarquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Is niet grappig
Jawel hoor.... ik verander hem wekelijks soms dagelijksquote:Op maandag 6 maart 2006 12:44 schreef outcast_within het volgende:
Je avatar is niet zomaar iets wat je te pas en onpas kan wijzigen.
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen die daar al aan meedoen zijn nerds.
daar zeg je wat.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen zijn....... toe aan vakantie
dan ben je niet de enigequote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
[..]
Als ik hem niet win, dan... dan.... dan...![]()
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerdequote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toen ik reageerde, waren er al 415 hoopvollen voor mij![]()
Gelukkig was mijn reactie bedoelt om aan te geven dat er meerdere mensen niet zullen winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:08 schreef longinus het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om wie het eerst reageerde![]()
appartquote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef the_jasper het volgende:
<--- woo check die van mij
quote:
Duizendmaal groter dan dat je een normale prijsvraag of een belspelletje wint, en 1 miljoen groter dan dat je een groot bedrag wint in de staatsloterij.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
1 op 850 and countingquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
kans is 1 op...
want?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:26 schreef c0nd0r het volgende:
Kan niet zeggen dat ik het een geslaagde actie vind
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
zowiezo ben ik redelijk visueel ingesteld jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Jij kijkt altijd naar de avatars en let nooit op de username en nu raak je in de war?
Nee maar zoals al in de OP wordt aangegeven is het iets persoonlijks!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
want?
Minder dan geen kans?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
je geeft jezelf minder kans door zo'n avatar te nemen!
kansloos?quote:
Ja hihi jij bent echt wel een boefjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef iDex het volgende:
grappig is dat niet iedereen het regelement gelezen heeft. want iedereen vergeet het belangrijkste ding. ik ga dat niets vertellen is best grappig nu zo
haha die grap is ook nog niet gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 13:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zou ik nooit aan mee doen aan zoiets
En wat als je nou geen Xbox (Live) hebt.quote:De manier om je voor deze actie aan te melden is door bepaalde 'gamer pictures' aan te nemen op Xbox Live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |