Hoe is die Mt. Eerie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft weer nieuwe oogst:
David Thomas Broughton - The Complete Guide To Insufficiency
Ariel Pink's Haunted Graffiti 5 - House Arrest
Mt. Eerie - 11 Old Songs (LP + CD)
Adam Green - Jacket Full Of Danger
Binnengekort de reviews in het topic!
Ik zal nu wel ruzie met je krijgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
Ariel Pink's Haunted Graffiti 5 - House Arrest
Mt. Eerie - 11 Old Songs (LP + CD)
Adam Green - Jacket Full Of Danger
Binnengekort de reviews in het topic!
Ik sta aan jou kant hoor, pfaf! Slechte plaat, punt uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal nu wel ruzie met je krijgenmaar ik vind Jacket Full Of Danger geen schijn van Gemstones.
Ja, goed. Zoals je van hem mag verwachten. Melodieuze en weemoedige songs.quote:
Ga hem nog luisteren, maar Adam is áltijd goed natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal nu wel ruzie met je krijgenmaar ik vind Jacket Full Of Danger geen schijn van Gemstones.
Ik heb Lift yr Skinny Fists... maar eens overgezet naar een legale kopie. Verder heb ik het er maar mooi bij gelaten, 't is dat ik Belle & Sebastian voor een vriend wilde kopen anders was ik de eerste paar maand sowieso niet naar Plato geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ga hem nog luisteren, maar Adam is áltijd goed natuurlijk.
En wat heb jij nou gekocht bij Plato?
Genoemd worden in dit topic is nog geen hype natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De Hypes van 2006
De Hypes van 2006
Sinds wanneer zijn wij niet meer de indie elite die de hypes maken of kraken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Genoemd worden in dit topic is nog geen hype natuurlijk.![]()
Voxtrot rules trouwens! Hoor het nu voor het eerst (Raised by Wolves ) en het heeft me wel te pakken. Ook vanwege het lekkere zonnetje natuurlijk, maar ik word er zomers van!
Open jij het topic? sms ik TMF!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij niet meer de indie elite die de hypes maken of kraken?![]()
Ik heb ooit eens een topic willen openen wat "I Love You But I've Chosen Indie" zou heten. Heul lang geleden was dat natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De Hypes van 2006
De Hypes van 2006
Net even een nummer van geluisterd. Mooie stem. Lijkt iets op de zanger van Antony, maar dan wat minder neurotisch. Ik ga de overige nummers ook maar eens checken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Elusive het volgende:
zojuist het nieuwe album van The Kooks binnen gekregen! wat een plaat zeg! dat word nog wel wat
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kan vast een héééle mooie OP maken voor een Kooks-topic!
Antony is geen gekke vergelijking. Maar dan wel met erg bizarre teksten. Nummers ook die lang klokken. 40 minuten voor 5 songs op het album. Free folk met een superstem. Ofwel: prima plaat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Net even een nummer van geluisterd. Mooie stem. Lijkt iets op de zanger van Antony, maar dan wat minder neurotisch. Ik ga de overige nummers ook maar eens checken.
Mits je graag naar irritant over-the-top georchestreerde nonsens luistert natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ook op voor de nieuwe Adam Green hoor, gewoon weer een leuke verzameling miniatuurtjes.
Jij bent zeker de indie-hipste thuisquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een topic willen openen wat "I Love You But I've Chosen Indie" zou heten. Heul lang geleden was dat natuurlijk.
Nee. TMF is voor bagger.Voor hip-hop, dance/trance, uitermate slechte pop en andere rotzooi.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef Z het volgende:
Dat is toch gewoon emo-pop-punk, dat past daat toch wel?
er komen steeds meer clips van redelijk goede bandjes op TMF.. opgefucked met die goeie muziek daar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef lienelien het volgende:
Ik zag gisteren een clip van Fall Out Boy op TMF.
Dat kán toch niet...![]()
ja, dat zeg ik alquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
er komen steeds meer clips van redelijk goede bandjes op TMF.. opgefucked met die goeie muziek daar.
Vast haha.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef -Dries- het volgende:
Past idd goed. Kzag laatst Street Spirit van Radiohead op TMF. Dát was pas gaar. Kon me ogen echt niet geloven 0_0 Maja, twas een top 10 meest depressing songs ofzo
Ik dacht, ik herhaal het nog evenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik al
Maar verder blijft TMF uitermate vervelend, stom en irritant.
Afblijven, dus.![]()
Neh, TMF moet gewoon niet meer mijn tv terroriseren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:53 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik dacht, ik herhaal het nog even![]()
MTV moet eigenlijk met meer komen ze moeten het verdelen! TMF de bagger MTV de shit ofzo![]()
Liever niet. Da's net zo hopeloos als een discussie over wat in welke mate een hype is (geweest).quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef cafca het volgende:
Ja, laten we eens een discussie gaan houden wat wel en geen indie is![]()
Ha, die discussie is niet nodig. Het valt me op dat jullie hier praten over indie alsof het een genre zoals jazz, pop of metal is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:16 schreef cafca het volgende:
Ja, laten we eens een discussie gaan houden wat wel en geen indie is![]()
@ Z : ben je nog wat meer te weten gekomen over Texas-Wound gitaarelementen? (2 de rest: nee, dat is geen nieuw Indie-bandje)
hier zitten ook nog een hoop gitaar-freaks: Het Gitaristentopic #44quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:20 schreef Z het volgende:
Geen discussie nodig in dit geval. Nog niets gevonden over de Texas-Wound pickups, ik wacht nog op antwoord van Zanderrr, die weet een hoop van gitaren.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef SilverRocket het volgende:
[..]
Ha, die discussie is niet nodig. Het valt me op dat jullie hier praten over indie alsof het een genre zoals jazz, pop of metal is.
*proest!*quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
(bladiebladiebladie..) maar er komt wel vaak genoeg Indie op TMF voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |