Modderbak?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef ultra_ivo het volgende:
De katachtigen zaten op verschillende plekken. En daar waren we op verschillende momenten. De tijgers hadden de rottigste plek, een modderbak
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef pea4fun het volgende:
waarom heeft luap wel sneeuw op de grond op de foto's en CC niet?
Mee eens, ik heb ook heel veel geleerd van hoe andere mensen "dezelfde" foto makenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat luaP wat langer kijkt..
En das nu precies waarom ik aan zoiets meedoe, om dingen van anderen te kunnen bekijken, erg leuk!
Ook al zo'n ellende met de waterdruppels op de afrastering. Ik heb verschillende foto's daarom niet kunnen gebruikenquote:
Oeh, een poema (a.k.a puma, a.k.a. mountain lion)!!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat luaP wat langer kijkt..
En das nu precies waarom ik aan zoiets meedoe, om dingen van anderen te kunnen bekijken, erg leuk!
Ik dacht op het andere plaatje dat het de witte leeuw wasquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef luap het volgende:
Of ik langer kijk weet ik niet, wat ik wel weet is dat het helpt om door de knieen te gaan, een mooi plekje te zoeken en een lange tele helemaal open te gebruiken.
Ik heb niks anders gebruikt dan een 300mm op f4 (idd, niet een keer aan de knoppen gedraaid)
En de juiste witbalans instellen helpt ook (lang leve RAW)...
Hier dan in de juiste kleur:
[afbeelding]
Dat dacht ik ook totdat opviel dat de sneeuw wel erg blauw wasquote:Op maandag 6 maart 2006 20:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik dacht op het andere plaatje dat het de witte leeuw was
Wolven zijn zeer schuwe dieren, die (terecht) een aangeboren angst hebben voor mensen. Overigens geldt dat voor bijna alle dieren: ook beren en zelfs leeuwen zullen op de vlucht slaan als ze mensen hun kant op horen komen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
Die angsthazen die zich een wolf durven te noemen..![]()
Wat een stel jankerds.
Dat hadden ze allebeide dacht ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat wondje zal z'n broertje/zusje wel gedaan hebben.
Thanks, blijkbaar bijten blaffende katten dus wel!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef luap het volgende:
Mooie serie hoor An!
Die tweede is idd erg gaafwel erg jammer van dat wondje op zijn neus (vooral voor de beestjes zelf).
En of ze herrie konden makenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks, blijkbaar bijten blaffende katten dus wel!
Ik kan het ze niet kwalijk nemen... Als wolf zou ik ook zo ver mogelijk willen zijn als er een stel idioten met draagbare ogen op steeltjes rondliepquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
@RonaldV. Deze waren echt grappig.. Zo over de rand van de rots gluren of die rare gasten er nog stonden met die rare fotodingessen.
zat achter glas dacht ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:01 schreef An24 het volgende:
Ivo, 53!!!! hoe krijg je die nou voor elkaar, die zat toch achter zwaar hekwerk![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |