abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 06:06:22 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35901700
Succes ermee.

Het was vandaag zo'n graad of 16 met alleen maar zon, best wel warm.

De hele dag in een t-shirt gelopen zonder jas.

i hate moving
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35902016
ik had ooit een k1... dat hele process heeft me 6 jaar gekost van mijn leven (stress!!)

doe gewoon zoals Maarten zegt ... of doe het gewoon op de volgende manier... trouwen en dan zien wat er vankomt... succes ;-)
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:07:21 #64
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35933093
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 06:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Telt België ook?
Alles ten zuiden van de Rijn/Waal en ten oosten van de IJssel telt als buitenland.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35946137
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Alles ten zuiden van de Rijn/Waal en ten oosten van de IJssel telt als buitenland.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:40:53 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_35946488
Heb een update gedaan op die Wiki pagina; geen idee of het gelukt is, nog nooit mee gewerkt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_35947357
Hoe snel ging de uitschrijving in Nederland bij jullie en wat moet je daar precies allemaal voor meebrengen? Krijg je meteen de papieren mee of worden die weken later opgestuurd?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:12:14 #68
15080 static
pi_35947495
Je bedoelt het visum?

Dat wás me toch een nachtmerrie.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_35947564
Het visum niet, daar maak ik me niet zo druk om. Het gaat meer om het uitschrijven bij de gemeente hier. Dat papier heb ik nodig, het liefst dringend. Dus ik vraag me af hoe dat precies in zijn werk gaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 19:58:09 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35948802
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe snel ging de uitschrijving in Nederland bij jullie en wat moet je daar precies allemaal voor meebrengen? Krijg je meteen de papieren mee of worden die weken later opgestuurd?
Je krijgt meteen een bewijs van uitschrijving. Je dient wel een nieuw adres te hebben om door te geven.... als je dat nog niet weet, dan verzin je gewoon een hotel adres ofzo, je kunt later wel weer een adreswijziging naar Den Haag sturen als je nog wil stemmen etc.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:45:19 #71
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36023003
Hoera!

Na 12 uur zweten, vloeken en zuchten zitten mijn en ik in het nieuwe apartement! De verhuizing is achter de rug en ik kan nu beginnen met het opruimen van 25 m2 dozen... Geeft me wat te doen - we hebben tot 3 april namelijk geen internet!
pi_36106557
Vraagje voor de Amerikanen in dit topic: heeft een van jullie al een zender ontdekt die samenvattingen van onze nationale trots (de Eredivisie) uitzendt?
Jesus saves but death prevails.
pi_36106562
www.talpa.tv

Verder komt op ESPN altijd de half 1 wedstrijd van zondag live op TV volgens mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 17 maart 2006 @ 04:38:33 #74
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36106563
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 04:34 schreef Shivo het volgende:
Vraagje voor de Amerikanen in dit topic: heeft een van jullie al een zender ontdekt die samenvattingen van onze nationale trots (de Eredivisie) uitzendt?
FSC heeft veel Engels, Spaans, Duits en af en toe wat Nederlands voetbal. Er is ook nog GOL TV maar dat heb ik niet meer.

Ik heb FSC maar met het huidige sportaanbod op tv kijk ik het nauwelijks meer. Zeg maar gerust niet.

ESPN2 deed af en toe wat CL maar de kijkcijfers vielen zo tegen, dat doen ze waarschijnlijk niet meer.

Zeker nu March Madness is begonnen en de playoffs van de NBA en NHL er aan komen. Niet te vergeten dat de MLB binnenkort weer start.

In het begin mis je het even maar dan blijkt er ineens een wereld vol ('nieuwe' en mooiere) sport voor je open te gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 06:53:29 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36106686
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 04:34 schreef Shivo het volgende:
Nee. Op Fox Soccer Channel komen wel EUFA wedstrijden op TV, dus ook als een Nederlands team speelt. Maar Nederlandse teams uit de Eredivisie zie je niet. Af en toe wel eens een wedstrijd tussen de "groten" zoals Ajax vs PSV ofzo, maar ook dat is zelden.

Wel kun je de hele English Premier League volgen, de Bundesliga, Italiaans, Frans, Spaans, Argentijns en Braziliaans. Op de Spaanstalige kanalen kun je ook de divisie uit Mexico volgen en diverse andere latijnsamerikaanse landen. Ook af en toe iets uit Australie en Azie.

Als je 24/7 voetbal wilt kijken dan kan dat dus. Maar helaas niet zo veel uit Nederland...
-
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:34:52 #76
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_36122763
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 06:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee. Op Fox Soccer Channel komen wel EUFA wedstrijden op TV, dus ook als een Nederlands team speelt. Maar Nederlandse teams uit de Eredivisie zie je niet. Af en toe wel eens een wedstrijd tussen de "groten" zoals Ajax vs PSV ofzo, maar ook dat is zelden.

Wel kun je de hele English Premier League volgen, de Bundesliga, Italiaans, Frans, Spaans, Argentijns en Braziliaans. Op de Spaanstalige kanalen kun je ook de divisie uit Mexico volgen en diverse andere latijnsamerikaanse landen. Ook af en toe iets uit Australie en Azie.

Als je 24/7 voetbal wilt kijken dan kan dat dus. Maar helaas niet zo veel uit Nederland...
Dat is dan toch wel weer raar aangezien Nederland op de 3e plek staat van de Fifa ranglijst.

Overgigens hebben wij hier ESPN (zonder navolgend nummer dus, en is meestal in het Spaans) en ik zie vaak zat wedstrijden van de Champions League, en tevens wedstrijden van de NL nationale competitie.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:44:22 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36123034
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is dan toch wel weer raar aangezien Nederland op de 3e plek staat van de Fifa ranglijst.

Overgigens hebben wij hier ESPN (zonder navolgend nummer dus, en is meestal in het Spaans) en ik zie vaak zat wedstrijden van de Champions League, en tevens wedstrijden van de NL nationale competitie.
Heeft natuurlijk niks met de FIFA rankings te maken.

In de VS geven ze niet veel om soccer zoals ze dat noemen, en als ze al iets interessant vinden is het de Premier League en wat uit Zuid- en Midden Amerika misschien. De Nederlandse eredivsie is klein, veel te klein.

De ESPN die jullie daar hebben is niet dezelfde als in de VS.

FSC moet je apart bestellen, zit niet in het standaard pakket van 74 kanalen waar dus o.a. ESPN en ESPN2 in zitten. Het kan nog goedkoper maar dan heb je bijna niks. Alles daarboven is zgn. digitale televisie, kost ook wat meer maar dan heb je ook HDTV mogelijkheden.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:56:01 #78
110987 ErwinRommel
pi_36123346
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef popolon het volgende:

[..]

Heeft natuurlijk niks met de FIFA rankings te maken.

In de VS geven ze niet veel om soccer zoals ze dat noemen, en als ze al iets interessant vinden is het de Premier League en wat uit Zuid- en Midden Amerika misschien. De Nederlandse eredivsie is klein, veel te klein.

FSC moet je apart bestellen, zit niet in het standaard pakket van 74 kanalen waar dus o.a. ESPN en ESPN2 in zitten. Het kan nog goedkoper maar dan heb je bijna niks. Alles daarboven is zgn. digitale televisie, kost ook wat meer maar dan heb je ook HDTV mogelijkheden.
Nu ben ik niet echt een groot voetbal liefhebber, en sommige Brazilianen staan daar werkelijk van versteld want ze weten nog meer namen te noemen van Nederlanders dan ik dat kan

ESPN hier ontvang ik via idd betaalde kabel TV met internet. Veul kanalen voor weinig. (en internet).
Wel leuk om zo toch de NL competitie te volgen (al geef ik toe dat dat sporadisch is). De CL word dan wel weer live uitgezonden, ook als NL ploegen moeten spelen.

Btw, Soccer is een typisch Amerikaans-Engels woord right?
Ik zeg altijd tegen mijn studenten Football ipv Soccer.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02:45 #79
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36123539
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nu ben ik niet echt een groot voetbal liefhebber, en sommige Brazilianen staan daar werkelijk van versteld want ze weten nog meer namen te noemen van Nederlanders dan ik dat kan

ESPN hier ontvang ik via idd betaalde kabel TV met internet. Veul kanalen voor weinig. (en internet).
Wel leuk om zo toch de NL competitie te volgen (al geef ik toe dat dat sporadisch is). De CL word dan wel weer live uitgezonden, ook als NL ploegen moeten spelen.

Btw, Soccer is een typisch Amerikaans-Engels woord right?
Ik zeg altijd tegen mijn studenten Football ipv Soccer.
't Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, de vraag is er hier niet echt.

De mensen die het willen zien zullen dus meer kanalen moeten bestellen buiten de 'normale' 74 kanalen die je zonder digitale tv kunt ontvangen.

En ja, soccer is een scheldwoord buiten de VS maar in de VS is er maar een soort 'Football' en dat is American Football. Ik zei eerst ook gewoon 'football' als ik voetbal bedoelde, ben er mee opgehouden: Teveel misverstanden.

Rare gasten die yankees.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:18:03 #80
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36123958
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:44 schreef popolon het volgende:
Mijn zus woont op Oost Timor en heeft daar een of andere Indonesische Satelliet voor televisie, en daar zit dus ook o.a. ESPN en HBO bij.... maar dat zijn inderdaad andere kanalen als degene die ik kan ontvangen.

Iets van Indovision of iets dergelijks. Zit een Aziatische versie van ESPN op.
-
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:21:16 #81
110987 ErwinRommel
pi_36124043
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:02 schreef popolon het volgende:

[..]

't Is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, de vraag is er hier niet echt.

De mensen die het willen zien zullen dus meer kanalen moeten bestellen buiten de 'normale' 74 kanalen die je zonder digitale tv kunt ontvangen.

En ja, soccer is een scheldwoord buiten de VS maar in de VS is er maar een soort 'Football' en dat is American Football. Ik zei eerst ook gewoon 'football' als ik voetbal bedoelde, ben er mee opgehouden: Teveel misverstanden.

Rare gasten die yankees.
Qua TV is dat nu duidelijk.

Waar ik me aan erger is het woord "Soccer".
Dat is een export woord van de VS. Het gaat zelfs zover dat enkele leerlingen van mij zeggen "No!!! We must must say SOCCER!!!!"
Daar draait m'n maag van om als je begrijpt wat ik bedoel

Ik grijp die gasten dan gelijk aan hun oren en zeg waarom bv SPFC zo heet. Săo Paulo Futebol Clube bv. Zijn ze stil
pi_36124516
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef maartena het volgende:

[..]

Mijn zus woont op Oost Timor en heeft daar een of andere Indonesische Satelliet voor televisie, en daar zit dus ook o.a. ESPN en HBO bij.... maar dat zijn inderdaad andere kanalen als degene die ik kan ontvangen.

Iets van Indovision of iets dergelijks. Zit een Aziatische versie van ESPN op.
Wat doet ze daar?

ESPN kent inderdaad verschillende versies
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:11:22 #83
15080 static
pi_36125194
Hier in Lagos ontvangen we ook ESPN; geen idee welke versie, maar ze zonden vorige maand wel Feijenoord - Ajax live uit.

Buiten dat hebben we hier een elf (!) 'Supersport' kanalen (Zuid Afrikaans), waarvan er een kanaal alleen voetbal doet met heel veel live uit Spanje en de UK. http://www.supersport.co.za/
Overigens kan ik ze niet allemaal ontvangen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:13:39 #84
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_36125264
hier laten ze op zondagmorgen -op een zeer on-christelijk tijdstip overigens- een nederlandse wedstrijd zien
Heracles - De Graafschap, dat soort werk
volgens mij ESPN
zonnig Brasil
pi_36125335
Prima om bij in slaap te vallen als je aan jezelf beloofd hebt dat je op blijft om PSV te kijken
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:16:44 #86
110987 ErwinRommel
pi_36125349
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:13 schreef qwerty_x het volgende:
hier laten ze op zondagmorgen -op een zeer on-christelijk tijdstip overigens- een nederlandse wedstrijd zien
Heracles - De Graafschap, dat soort werk
volgens mij ESPN
Wat is on-gristelijk voor jou doen?
Ik baal er ook van dat alle leuke autosport programma's zeer vroeg worden uitgezonden op de Braziliaanse TV. Zondag al om 8 uur op Globo geloof ik
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:17:48 #87
110987 ErwinRommel
pi_36125384
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima om bij in slaap te vallen als je aan jezelf beloofd hebt dat je op blijft om PSV te kijken
Hohoho DAM. We gaan toch niet lulliug doen?
pi_36125502
Een nacht overslaan valt niet mee hoor
pi_36128585
Ik zit in onderhuur en volgens mij hebben we via de kabel een paar honderd kanalen. Ik ga vanavond toch maar even uitzoeken of daar ESPN en FSC tussen zit, heb al ontdekt dat er zelfs een soort metal-MTV tussen zit . Trouwens, vandaag StPatricks day, wordt hier in Boston groots gevierd dus vanavond eerst zuipen.
pi_36128855
Hier ook al
  vrijdag 17 maart 2006 @ 21:58:27 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36129843
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:10 schreef Shivo het volgende:
Ik zit in onderhuur en volgens mij hebben we via de kabel een paar honderd kanalen. Ik ga vanavond toch maar even uitzoeken of daar ESPN en FSC tussen zit, heb al ontdekt dat er zelfs een soort metal-MTV tussen zit . Trouwens, vandaag StPatricks day, wordt hier in Boston groots gevierd dus vanavond eerst zuipen.
Hier ook, groen bier.

FSC zit (hier) op 267 als ik het me kan herinneren. ESPN, OLN, FSN en ESPN2 heb je sowieso (extended basic ofzo).

Voor de rest van alle ESPN's en vele andere sportkanalen heb je die digitale aansluiting nodig.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:10:39 #92
15080 static
pi_36130165
Kan me nog herinneren dat toen ik in Trinidad was ik nooit de kanalen kon terugvinden door de grote hoeveelheid. Was er blijvoorbeeld een trailer van een film die ik wilde zien de volgende dag kon ik die zender niet meer vinden of me herinneren op welk kanaal het ook al weer was.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 22:17:56 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36130384
Die online tvguides zijn super, kun je je eigen filters en searches opzetten (sport bijvoorbeeld), bookmarks, alarms etc.

Zelf gebruik ik http://www.titantv.com Die werkt alleen voor de VS (en CAN gedeeltelijk) maar ik kan me voorstellen dat er voor andere landen ook zulke sites zijn.

En met digitale tv heb je tegenwoordig ook aardige onscreen zoekfunties. 't Is gewoon een softwareprogramma dat af en toe ook ge-update wordt.
pi_36135230
Goedenmiddag! De groeten vanuit Wellesley! Verhuizing is geslaagd, ben nu de rugzak aan het uitpakken, moest natuurlijk eerst even de gratis internetverbinding testen.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36135713
Dat is ook he eerste dat ik altijd fix na een verhuizing De PC moet het doen, de rest pak ik daarna wel uit.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:42:58 #96
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36135714
Zo, dat was St. Patricks Day. Morgen een verslag (lees: verkapte tvp en stimulans om ook werkelijk wat te schrijven).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:45:10 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36135723
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 04:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, dat was St. Patricks Day. Morgen een verslag (lees: verkapte tvp en stimulans om ook werkelijk wat te schrijven).
Slaap je roes eerst maar uit.

Hier hadden ze zelfs groen bier in de bars, smaakte best goed eerlijk gezegd.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:47:22 #98
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36135728
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 04:45 schreef popolon het volgende:

[..]

Slaap je roes eerst maar uit.
Geloof het of niet, maar ik ben betrekkelijk nuchter (dit itt de rest van mijn gezelschap, maar de meesten waren dan ook al veel eerder naar huis gegaan).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 04:48:57 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36135734
Betrekkelijk is ook maar betrekkelijk.

Lijkt me wel gaaf zo'n dag in Ierland beleven.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 06:37:34 #100
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36135899
Gister hier ook St. Patties day gevierd. Was erg leuk, we zijn naar een aantal ierse pubs geweest waar het natuurlijk erg druk was. Dat ierse spul is nog best lekker.
pi_36150168
Ik kwam de kroeg niet in
pi_36153488
Hier was het ook flink raak, superdruk overal. Wel gezellig en veel, veel drank. Ben eigenlijk nog niet zo lang wakker
  zondag 19 maart 2006 @ 10:54:45 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36162584
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doet ze daar?
Ze werkt voor de Verenigde Naties aan een irrigatieproject. Tijdens de onafhankelijkheidsoorlog is er behoorlijk wat kapot gemaakt, en fatsoenlijke irrigatie voor landbouw was er sowieso nauwelijks. Ze zit er voor 3 jaar als alles goed gaat. Daarna nog onzeker wat er gaat gebeuren, e.e.a. is afhankelijk van de VN en de lokale regering.
-
  zondag 19 maart 2006 @ 11:03:22 #104
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36162704
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kwam de kroeg niet in
Ik kom de kroeg nog wel in maar ik moest wel even m'n id laten zien toen ik bier ging halen bij de supermarkt.
pi_36169621
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:54 schreef maartena het volgende:

[..]

Ze werkt voor de Verenigde Naties aan een irrigatieproject. Tijdens de onafhankelijkheidsoorlog is er behoorlijk wat kapot gemaakt, en fatsoenlijke irrigatie voor landbouw was er sowieso nauwelijks. Ze zit er voor 3 jaar als alles goed gaat. Daarna nog onzeker wat er gaat gebeuren, e.e.a. is afhankelijk van de VN en de lokale regering.
Is ze nog geen koppensneller tegen gekomen?
  maandag 20 maart 2006 @ 09:04:02 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36191876
quote:
Op zondag 19 maart 2006 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is ze nog geen koppensneller tegen gekomen?
Nee. Ze heeft trouwen o.a. ook in Argentinië (Jij zal de plaats mischien wel kennen: Santiago del Estero), Jordanië, Indonesië en Spanje gewoond (hierbij tel ik alleen even alle projecten die langer dan 3 maanden duurden), en ze heeft alle continenten bezocht. Ze wel wat gewend.

Mijn ouders vinden het wat minder trouwens.... 2 van de 3 kinderen zijn de wereld in getrokken, en de 3e heeft er ook wel oren naar volgens mij, maar die studeert nog.
-
  maandag 20 maart 2006 @ 21:31:20 #107
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36213658
Veel Ierse vlaggen hingen er uit zeg

Er hangen toch altijd al veel buitenlandse vlaggen naast de bekende Amerikaanse te wapperen in de tuin of aan het huis.

Vinden de Amerikanen leuk al die verschillende nationale vlaggen, kan me niet voorstellen dat Nederlanders het waarderen als hele wijken in Nederland de Marokkaanse vlag constant hebben buitenhangen.

De Nederlanse vlag heb ik hier ook nog ergens liggen, toch maar eens een mast kopen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 01:15:12 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36220745
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
Vinden de Amerikanen leuk al die verschillende nationale vlaggen, kan me niet voorstellen dat Nederlanders het waarderen als hele wijken in Nederland de Marokkaanse vlag constant hebben buitenhangen.
Joh... als je in Nederland een sticker op je auto doet met "Trots om Nederlander te zijn" en er een paar Nederlandse vlaggetjes bij plaatst, dan word die auto volgens mij binnen de korste keren door een stel Marokkanen in elkaar gerost.

Dat is in de VS weer heel gewoon. En dat geld net zo hard voor de Mexicanen of Chinezen die genaturaliseerd zijn tot Amerikaan. Ze zijn trots om in dit land te wonen, en trots dat ze het hier voor elkaar hebben gekregen.

En in Nederland? Trots zijn op je Nederlanderschap mag niet in Nederland ofzo.... Want dan beledig je blijkbaar immigranten of word je gezien als extreem rechts.

Niemand durft dat verder ook volgens mij in Nederland. Te bang voor een ingegooide autoruit denk ik....
-
pi_36221101
Ach een vlaggetje hier of daar ach, maar soms zie ik wel eens huizen met 20 vlaggen. Dat vind ik dan weer net te overdreven nationalisme; waarschijnlijk zijn het de zelfde mensen die altijd denken dat Alaska naast Ohio ligt
pi_36221939
-edit-
  dinsdag 21 maart 2006 @ 15:11:44 #111
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36233341
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef maartena het volgende:

Niemand durft dat verder ook volgens mij in Nederland. Te bang voor een ingegooide autoruit denk ik....
Ik heb al sinds ik hier woon zo'n ouderwetse NL sticker op de auto, je ziet het best veel hier die stickers (voornamelijk NL en IRL, af en toe een D en POL)

Je wordt er ook wel eens positief op aangesproken, zeker op m'n kentekenplaat: M'n geboorteplaats als kenteken.

Pas zag ik een kentekenplaat met 'OMGW00T'
pi_36239974
Oh My god, what the fuck?
pi_36240236
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef popolon het volgende:
M'n geboorteplaats als kenteken.
Dan hoop ik niet dat je in Lutjebroek bent geboren

Ik heb gewoon een standaard kenteken nummer, maar wel een special tag

woensdag 22 maart 2006 @ 05:30:21 #114
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36253979
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:57 schreef devzero het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je in Lutjebroek bent geboren

Ik heb gewoon een standaard kenteken nummer, maar wel een special tag

[afbeelding]
Mijne:

Maar dan niet met "Lutjebro" want je kunt maar acht karakters kiezen.

Er zijn er veel met een speciaal 'karakter: http://sosntsl01.sos.state.mi.us/plates/

[ Bericht 9% gewijzigd door popolon op 22-03-2006 05:39:11 ]
  woensdag 22 maart 2006 @ 05:43:57 #115
46960 StefanP
polemicist
pi_36253986
Het is dat ik een gierige Hollander ben, anders nam ik ook zo'n vanity plate. Iets als "KLOJO", "WIEDITLEESTISGEK" (veel te lang maar goed) of zoiets Alle obscene VS termen screenen ze, maar dat snappen ze toch niet

Bij m'n werk stond laatst een patserige mercedes met plat GOIN'FAR
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 22 maart 2006 @ 05:45:51 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36253989
Ik weet niet wat die vanity plates kosten maar die 'persoonlijke' normale plaat is $15 per jaar, dat kan er nog net van af.

Volgend jaar neem ik deze:

Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 05:47:28 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36253990
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 05:48:47 #118
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36253991
er staat trouwens een foutje in de op

het is cold spring harbor ipv cold spring harbour
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 05:49:11 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36253993
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 05:45 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wat die vanity plates kosten maar die 'persoonlijke' normale plaat is $15 per jaar, dat kan er nog net van af.

Volgend jaar neem ik deze:

[afbeelding]
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:48:51 #120
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36254854
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb al sinds ik hier woon zo'n ouderwetse NL sticker op de auto, je ziet het best veel hier die stickers (voornamelijk NL en IRL, af en toe een D en POL)
Ik heb ook een NL sticker! En ook nog een Nederlands vlaggetje
-
  woensdag 22 maart 2006 @ 08:56:58 #121
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_36254960
@ Popo, mocht je nog een oude rode Buick Century '96 voorbij zien rijden daaro met een NL sticker, dat was de mijne....... zucht.....
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:11:09 #122
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36255144
Ik heb er een met God Bless America.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')