Ja datquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef bhs het volgende:
Mijn werk is gedaan.
Wat is retro? dat ik nie af en toe een letter weglaat of zonder leestekens of hoofdletters schrijf
Of dat ik meer woorden met 'uh' op het eind moet gebruikuh?
constant roddels verspreiden over een x aantal 'vermoedelijke' vaders, uitlokken van fokkers tot uitspraken en zelf de gebeten hond spelen, anderen erbij betrekken, na zoveel waarschuwingen doorgaan, terwijl de rust weer wedergekeerd was toch verder gaan... need i say more?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
Anyway...het was kort maar desalniettemin vermakelijk......
kleine noot mijnerzijds.......ik ben ondanks deze flauwekul hiervoor wel van mening dat LS gepiepeld is geworden..............enerzijds begrijpelijk, maar toch ook wel zielig...en laten we wel wezen...wat heeft de man behalve een paar doortastende pogingen om tann naar fok te halen en een paar vergeefse pogingen om bij tann in haar slip te kruipen nou helemaal gedaan....wie zonder zonde is werpe de eerste steen.![]()
![]()
quote:
geen idee, zie dr niet online ook..quote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]waar heb je Tanja gelaten?
nu weer weg, Prison Break begint
Sorry hoor, maar voetbal gaat voor.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef bhs het volgende:
Er is blijkbaar toch een bepaald soort mensen nodig om een rel in stand te houden
Hey, een on-topic post!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Tanja al gesignaleerd vanavond?
quote:What would BB Tanja do
If she was here right now,
She'd make a plan
And she'd follow through,
That's what BB Tanja'd do.
When BB Tanja was in the olympics,
Skating for the gold,
She did two sow cows and a triple lutz,
While wearing a blind fold.
When BB Tanja was in the alps,
Fighting grizzly bears,
She used her magical fire breath,
And saved the fok!ker fair.
So what would BB Tanja do
If she were here today,
I'm sure she'd kick an ass or two,
That's what BB Tanja'd do.
And what would BB Tanja do,
She'd call all the kids in town,
And tell them to unite for true
That's what BB Tanja would do.
When BB Tanja travelled through time
To the year 3010,
She fought the evil robot kings
and saved the human race again
And when BB Tanja built the pyramids,
She beat up Kubela Kong.
Cos BB Tanja doesn't take shit from an-e-y-body
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
In mijn optiek niet hoor....LS heeft zich gedurende al dat modder gooien tenminste nog wel aan zijn afspraak met tann gehouden....besides...je hoeft niet elke keer de incompetentie van de mods voor het voetlicht te brengen.![]()
Hoi.quote:
heel ff, kvoel weer nacht werk opkome........geen zin in....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
Taaaaanja, Taaaaaanja, Tanja kom je in het topic speeeelen...
???? waar is je stoere praat ! , tanja is tha house en kuttekop wordt lief ?? damn, weer illusie minderquote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
Taaaaanja, Taaaaaanja, Tanja kom je in het topic speeeelen...
heb ik iets gemistquote:Op maandag 6 maart 2006 23:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
???? waar is je stoere praat ! , tanja is tha house en kuttekop wordt lief ?? damn, weer illusie minder
Ha moi, aolles goud mien wicht?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:39 schreef tann het volgende:
[..]
heel ff, kvoel weer nacht werk opkome........geen zin in....![]()
Wel eerst alles terug lezen voor je post Tan :pquote:
Pardon? Waar slaat dat nou weer op? Zeg dan gewoon niks..quote:Op maandag 6 maart 2006 23:40 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
???? waar is je stoere praat ! , tanja is tha house en kuttekop wordt lief ?? damn, weer illusie minder
heb ik gedaan, maar zag niks opmerkelijks, dus vertel, heb er dan waarschijnlijk over heen gelezen.....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wel eerst alles terug lezen voor je post Tan :p
Hebben we hier wel meer last vanquote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
PI of geen PI, het is een opmerking die nergens op slaat.
Hou ze voortaan voor je, want je verkondigt leugens. Ik ben namelijk nooit lief...quote:
Kijk, zo zie ik je graag postenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hou ze voortaan voor je, want je verkondigt leugens. Ik ben namelijk nooit lief...
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hou ze voortaan voor je, want je verkondigt leugens. Ik ben namelijk nooit lief...
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:50 schreef Manu82 het volgende:
Tanja houd jij ook van prei?
flikker op gek!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:50 schreef Manu82 het volgende:
En hoe hoe zit het met je teennagels, lak je die ooit?
Ugh. Geprobeerd om een nieuwe rel te beginnen. Is zeker niet opgevallenquote:
Voetbal??quote:
Niks joh... blijkbaar mag ik niet aardig tegen je doen en moet ik overal tegenaan schoppen. Maar ik zie geen reden om je de huid vol te schelden of om te zaniken tegen je, dus dat doe ik niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef tann het volgende:
[..]
kbegrijp er ff geen fuck van, wats kebeurt? kheb echt nix raars gezien....
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef tann het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar zag niks opmerkelijks, dus vertel, heb er dan waarschijnlijk over heen gelezen.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef Shirley het volgende:
Jezus, het lijkt hier wel de wekelijkse bijeenkomst van de bejaardensoos af en toe... Who gives a damn about preisoep?
kleine greepquote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nogal! Cut the crap en praat over Tanja! Nog beter...waar is Tanja?
Ze heeft ook niks raars gedaan ! , was maar grappie ( dat kuttekop staat onder haar avater dus das niet schelden ofzow hoor )quote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef tann het volgende:
[..]
kbegrijp er ff geen fuck van, wats kebeurt? kheb echt nix raars gezien....
Waar val je nou over? Ja, ik zeg er wat van als het hier weer eens op het Libelle forum begint te lijken, en ja, dan probeer ik te zorgen dat het weer ontopic gaat. Loop niet zo te mutsen zeg..quote:Op maandag 6 maart 2006 23:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[..]
[..]
kleine greepkomt toch stoer over?
![]()
kzag allen dat Jappie daar mee bezig was, tis ook niet moeilijk af te vragen waar dat nou van dan kwam.........quote:Op maandag 6 maart 2006 23:53 schreef bhs het volgende:
[..]
Ugh. Geprobeerd om een nieuwe rel te beginnen. Is zeker niet opgevallen![]()
Toegegeven, het was ook een zielige vertoning.
Heb je net die coke test op 2 gezien?quote:
Het libelle forum, daar begint het allemaalquote:Op maandag 6 maart 2006 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar val je nou over? Ja, ik zeg er wat van als het hier weer eens op het Libelle forum begint te lijken, en ja, dan probeer ik te zorgen dat het weer ontopic gaat. Loop niet zo te mutsen zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |