Jaaaa ik ben van Clubsquote:Op maandag 6 maart 2006 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je daar van bent![]()
Prei schotelquote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Kimske het volgende:
prei is gezond en veelzijdig! heeeerlijk!
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Jaaaa ik ben van Clubs.. kan dr ook niks anders van maken
Het hele topic loopt in de soepquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dat weten? Ik zou m'n vent nooit preisoep durven voor te schotelen...
Leuke club meid, laat die eend maar kwakenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Die is soep aan het maken ( preisoep )quote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nogal! Cut the crap en praat over Tanja! Nog beter...waar is Tanja?
Het is nooit te laat om je daar van te distantierenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die is soep aan het maken ( preisoep )
hihi, ok zal me best doenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]dat mag je altijd ontkennen als je hier bent
Shirleyquote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heej doe jij ook mee aan CBB ???quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ahh dankjewel, dat vind ik lief van jequote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Leuke club meid, laat die eend maar kwaken![]()
Betere vraag, waar is haar fan?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat heeft een averechts effect hoor.... vraag maar aan tannquote:Op maandag 6 maart 2006 18:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Leuke club meid, laat die eend maar kwaken![]()
Ik had me ingschreven bij CBB ja.. maar heb me op het laatste moment bedacht, dit omdat ik me koppie er niet na had staan.. maar de volgende keer doe ik wel mee .quote:Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heej doe jij ook mee aan CBB ???
Ontopic, Tan? met een paar dagen is HBB afgelopenen dus ook dit forum, ga je ons ook missen ?/ ( uitgezonderd van een paar ( of eentje )natuurlijk :p )
Zijn we niet allemaal haar fan?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal haar fan?
Ik weet wel dat die ene waarvan ik de naam niet zal noemen een fijne ban heeft
Op eigen risicoquote:Op maandag 6 maart 2006 18:56 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ahh dankjewel, dat vind ik lief van je
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal haar fan?
Ik weet wel dat die ene waarvan ik de naam niet zal noemen een fijne ban heeft
Fan is zo'n overtrokken kutwoord. Alsof we Tanja posters boven ons bed hebben hangen. Ik in ieder geval niet...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]wij zijn niet haar fan geloof ik, slechts oprecht geinteresseert in het wel en wee van Tanja
![]()
Ik heb mijn kamer er mee behangenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Fan is zo'n overtrokken kutwoord. Alsof we Tanja posters boven ons bed hebben hangen. Ik in ieder geval niet...
Als je nou eens goed leest, dan begrijp je dat dat over het HBB forum is. Dus waar je nu in post.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat HBB nog 1 week langer zou duren? Of is dit een onzin verhaal??
Rustig maar APK, je mag straks weer slijmen enquote:
Dat is onzinquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat HBB nog 1 week langer zou duren? Of is dit een onzin verhaal??
Ja dat weet ik ook wel, wat wil je hiermee zeggen??quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als je nou eens goed leest, dan begrijp je dat dat over het HBB forum is. Dus waar je nu in post.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar dat verbaast me dan ook weer helemaal niks. Psycho.
Okeej, dankjequote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is onzinvanavond is het laatste en daarna gaan ze los
Waar laat je hem zetten danquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet![]()
Maar van het weekend ga ik wel een levensgrote tann tattoo laten zetten![]()
Ik wil er niks mee zeggen, ik probeer je antwoord te geven. En als je het wist, had je het niet gevraagd.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, wat wil je hiermee zeggen??
Wat ben je ook een kuttekop he?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil er niks mee zeggen, ik probeer je antwoord te geven. En als je het wist, had je het niet gevraagd.
Ik weet heus dat dit forum over HBB gaat, maar ik vroeg het alleen, omdat ik jullie er zo over bezig zag, terwijl ik van iemand anders weer heb gehoord dat het nog een week duurde..quote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil er niks mee zeggen, ik probeer je antwoord te geven. En als je het wist, had je het niet gevraagd.
Het HBB forum gaat nog een week door. HBB sluit vanavond. Zo goed?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik weet heus dat dit forum over HBB gaat, maar ik vroeg het alleen, omdat ik jullie er zo over bezig zag, terwijl ik van iemand anders weer heb gehoord dat het nog een week duurde..
Ik zei toch levensgroot... over mijn hele lichaamquote:
Niet dus (en niet alle reacties te serieus nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ik weet heus dat dit forum over HBB gaat, maar ik vroeg het alleen, omdat ik jullie er zo over bezig zag, terwijl ik van iemand anders weer heb gehoord dat het nog een week duurde..
Das beter ja..quote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het HBB forum gaat nog een week door. HBB sluit vanavond. Zo goed?
OOOOOO jeeee...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch levensgroot... over mijn hele lichaam![]()
En dan ga ik aan haar vragen of ze hem wil signeren met 'tann was here'![]()
Kut , vergeten, ben nog catannen ....fuckerdefuck ( sorry )quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet dus (en niet alle reacties te serieus nemen) Ontopic, denk dat Tanja nu Lotte aan het kijken is
Hihi.. ikke ookquote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bedoel het alleen maar goed hoor...
Och, daar hoef je niet nieuw voor te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi.. ikke ook.. maar kan me voorstellen dat iemand die nieuw is, soms nogal vervelend overkomt.. door de vragen die ze stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |