quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi.. ikke ook.. maar kan me voorstellen dat iemand die nieuw is, soms nogal vervelend overkomt.. door de vragen die ze stellen
Ja sorry, ik ben nou eenmaal een vreselijk irritant mensquote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Och, daar hoef je niet nieuw voor te zijn.
Kun jij niet gewoon in Notepad gaan posten?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ja sorry, ik ben nou eenmaal een vreselijk irritant mens
Waar blijft tann GVD?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi.. ikke ook.. maar kan me voorstellen dat iemand die nieuw is, soms nogal vervelend overkomt.. door de vragen die ze stellen
nee dat kan ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon in Notepad gaan posten?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Start --> Programma's --> Bureau-accesoires --> Kladblok.quote:
Nee joh, vind het veel leuker hierquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Start --> Programma's --> Bureau-accesoires --> Kladblok.![]()
Kuttekopquote:Op maandag 6 maart 2006 19:23 schreef Shirley het volgende:
Ik ben weg. Tot later vanaaf. En speciaal voor APK..![]()
*knufkroel*
Koekoekquote:Op maandag 6 maart 2006 19:24 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Nee joh, vind het veel leuker hier
tok tokquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koekoek
Er ís een [HBB SC 476] Echt het laatste SC topic ??
slowchat topic, hier gaat het over en met Tanja
Nee hoor, we hebben het nog steeds over Tanja, mijn salade tips waren voor haar bestemdquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Wat ziet mijn oog?
Mag ik weer een slotje zetten?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Koekoek
Er ís een [HBB SC 476] Echt het laatste SC topic ??
slowchat topic, hier gaat het over en met Tanja
nu snap ik dus absoluut niet meer wat je wil, er is geen gezwaai en gekus en alles en het gaat een beetje off-topic soms ja, maar om nu al weer te dreigen met een slotje? Zou ik eens beginnen bij al die uitzendingentopics, waar je zelf ook vrolijk off-topic meepostquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Wat ziet mijn oog?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik dus absoluut niet meer wat je wil, er is geen gezwaai en gekus en alles en het gaat een beetje off-topic soms ja, maar om nu al weer te dreigen met een slotje? Zou ik eens beginnen bij al die uitzendingentopics, waar je zelf ook vrolijk off-topic meepost
Tis hier gelijk stil, sla jij teveel met dequote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Wat ziet mijn oog?
Ja, ik doe ook zoveel met die uitzendingentopicsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik dus absoluut niet meer wat je wil, er is geen gezwaai en gekus en alles en het gaat een beetje off-topic soms ja, maar om nu al weer te dreigen met een slotje? Zou ik eens beginnen bij al die uitzendingentopics, waar je zelf ook vrolijk off-topic meepost
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook zoveel met die uitzendingentopics
Er wordt dus wél geslowchat in dit topic, er wordt wél gereld in dit topic er wordt inmiddels óók gezwaaid en gekust in dit topic... En als ik de laatste pagina's zo eens bekijk zie ik geen verschil meer met de SC topics...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar die kritiek was nogal loos, maar heb liever antwoord op de andere vragen. Wat wil je nou precies? Dat het geen SC wordt hier, ok begrijp ik. Dat het geen zwaai/kusjes topic wordt, ok begrijp ik. Dat het geen rel topic wordt, ok begrijp ik. Dus wat is er dan de aanleiding voor om te dreigen met een slotje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |