Ze zullen de zaal wel afvullen met mensen van een castingburo, net als bij de kerkdienst.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heeft vanmorgen gezegd dat het vanavond uitverkocht is, nog maar iets van 10 kaartjes. Op MW las ik daarna dat er iemand geprobeerd heeft of die online 29 kaarten kon bestellen en dat was geen probleem![]()
![]()
Ik zou het je niet kunnen vertellen Talithaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:42 schreef Talitha het volgende:
Dus niemand kan me zeggen hoe ik die rode pijltjes bij een topic krijg?
Dat zit er wel in. Even snel inschrijven bij Hebbes dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze zullen de zaal wel afvullen met mensen van een castingburo, net als bij de kerkdienst.
Een Trial, maar je kunt even langs de A9 zoeken of er misschien een vrachtwagen zijn lading heeft verlorenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Is het een gratis proggie, of een trial met aflopende datum?
Oke, dan sla ik nu bij Hoevelaken linksafquote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Athalon het volgende:
[..]
Een Trial, maar je kunt even langs de A9 zoeken of er misschien een vrachtwagen zijn lading heeft verloren![]()
Daar lijkt het wel op, al ga ik er vanuit dat we vanavond nog wel streams zullen krijgen.quote:
Doeiquote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef Athalon het volgende:
Ik denk dat dit einde HBB is zo te zienzo ook einde Athalon, ik mag jullie alleen groeten tot in de pruimentijd
![]()
![]()
![]()
We hebben weer streamssssss............ dus terug komenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Athalon het volgende:
Bye Newsman en A-en-M en iederéén, ik zie jullie wel bij de buren![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |