Nou weet ik het wel hoor, doe dat geslijm lekker op msnquote:
Hij doet het al, maar over twee weken hebben we een stream met BB-kwaliteit.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:27 schreef CarOnline het volgende:
Wanneer gaat je KissCam werken?
Ga ik daar wel ff staan met FL![]()
Al dat geslijm om voor nop een project voor je te promotenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hij doet het al, maar over twee weken hebben we een stream met BB-kwaliteit.![]()
En Tan komt misschien ook als ze weer in Amsterdam is.![]()
Tan, Je komt toch met de auto, dinsdag, om samen Barcelona-Chelsea te kijken?
Deze keer kun je gewoon blijven slapen. Ik heb vilt onder de pootjes van mij IKEA-bed geplakt, dus het kraakt niet meer zo erg dat de hele buurt wakker blijft en van de benedenbuuf mag ik de wieg lenen voor Jos!![]()
![]()
Cool, de volgende Karn-Meet sleur ik FL wel meequote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hij doet het al, maar over twee weken hebben we een stream met BB-kwaliteit.![]()
En Tan komt misschien ook als ze weer in Amsterdam is.![]()
Tan, Je komt toch met de auto, dinsdag, om samen Barcelona-Chelsea te kijken?
Deze keer kun je gewoon blijven slapen. Ik heb vilt onder de pootjes van mij IKEA-bed geplakt, dus het kraakt niet meer zo erg dat de hele buurt wakker blijft en van de benedenbuuf mag ik de wieg lenen voor Jos!![]()
![]()
Ga je eindelijk het log plaatsen?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg zin om een nsb archief open te trekken![]()
En dan vergeet je nog even voor het gemak haar grote liefde....moi dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:30 schreef PC eend het volgende:
Nou weet ik het wel hoor, doe dat geslijm lekker op msn![]()
Ik word er doodziek van, eerst moet ik hemel en aarde bewegen om haar van LS los te weken, en nu dit.... heb ik weer
Nou mot ik jou proberen weg te krijgen.... zal je altijd zien dat als het lukt, peter met haar weg loopt
Die ene, van twee bij twee.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh welk bed heb je? Ik heb ook een ikea bed.
Mwoah ik ga me over jou pas zorgen maken als peter het ook verknaldquote:Op maandag 6 maart 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog even voor het gemak haar grote liefde....moi dus.
Hmmm dat weet ik niet hoor, welke dat is. Ik duik zo mijn Ikea bed maar eens inquote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Die ene, van twee bij twee.![]()
Heb er ooit een topic over geopend, maar dat is niet te vinden met die brakke search.
Kimske-vragen?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk ik stel is een paar Kimske vragen aan iemand anders.. werkt wel verfrissend kan ik je zeggen... misschien moet jij ook is die vragen aan iemand anders stellen, kunnen we een rollenspel gaan spelen en dan speelt het zich af in limburg bij de bowlingbaan waar je kan steengrillen enzo![]()
En van Clubs;)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi ja sorry, De naam Kassandra was al in gebruikDus dan maar zo hoor..! Maar ik ben geen kloon.. echt niet.. Ik ben gewoon Kassandra oet Limburg
O ja, dat recept heb ik opgeslagen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Kimske het volgende:
ik hou t weer op de preisoep! Broodbakmachine zorgt voor een vers boterhammetje erbij!
Is preisoep iets anders als aardappel preisoep?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:39 schreef Kimske het volgende:
ik hou t weer op de preisoep! Broodbakmachine zorgt voor een vers boterhammetje erbij!
Heb net mijn eigen recept "aardappelsalade" gegetenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is preisoep iets anders als aardappel preisoep?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb net mijn eigen recept "aardappelsalade" gegetendus Tan? tip : Aardappelensalade
Je loopt achterquote:Op maandag 6 maart 2006 17:41 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja, dat recept heb ik opgeslagen.
Ik ga het binnenkort maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |