en ook nog iets: ben niet echt een console gamer (game nu namelijk alleen maar op PCquote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
Ja, misschien wel een beetje, maar er zijn nog meer leuke games voor de PS2 hoor.
Was ik ook niet voordat ik m'n PS1 kocht.quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef mschol het volgende:
en ook nog iets: ben niet echt een console gamer
tja dat zal me niet gebeuren hoor... ben een diehard pc gamer dus een echte consol gaemer zal ik nie worden...quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Was ik ook niet voordat ik m'n PS1 kocht.
Er is ergens een fix voor te downloaden die wel werkt. FFVII heb ik ook op XP uitgespeeld (de PC versie). Kan me alleen niet meer herinneren waar...quote:
google , 2de hit:quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Er is ergens een fix voor te downloaden die wel werkt. FFVII heb ik ook op XP uitgespeeld (de PC versie). Kan me alleen niet meer herinneren waar...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef Bijsmaak het volgende:
Bij mijn gaat Final Fantasy 7 flippen, wanneer ik aan die chocobo races wilt meedoen. Ik heb een zekere xp patch 1.4 geprobeerd. Helaas, zonder resultaat.
Heb 1+2 ook uitgespeeld hoor, en 4 bijnaquote:
Nee,... FFX-2 is poep ! Haaaal VIIquote:Op maandag 3 april 2006 08:52 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Heb 1+2 ook uitgespeeld hoor, en 4 bijna
Moet nu idd eigenlijk vanaf VII gaan spelen....kijken of ik ergens voor weinig aan VII kan komen voor de PS.
Zit nu te twijfelen of ik FFX-2 zal gaan kopen......is die een beetje vergelijkbaar(met X)?
Ja, ik ken mensen die Mario Sunshine cool vinden.quote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ken een aantal mensen die X-2 geweldig vinden
29 euro bij Dimplus nieuw....... maar ik zou er wel 100 euro voor over hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja, maar VII is iets moeilijker te vinden (ten minste, voor niet al te veel geld zeg maar)
In 230 uur kun je ook de basis van de japanse taal leren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zoiets... een 1200 page document gedowned waarin ALLE tekst ballonnen vertaald werden inclusief wanneer ik moest klikken.... tevens het menu zelf vertaald en via een papiertje naast de tv gehangen.... dat was zo'n 8 jaar geledenSamen met een vriend gedaan... we zijn er 230 uur mee bezig geweest
Prachtige ervaring
Ja maar ik wilde gamenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef BMH het volgende:
[..]
In 230 uur kun je ook de basis van de japanse taal leren.![]()
quote:Final Fantasy XII is hands-down the best instalment in the series since VII. There, we said it. It succeeds on just about every imaginable level, combining a loveable and well-designed cast and suitably twist-ridden storyline with the most unique slant on the series' traditional turn-based combat system since it went all tactical to stunning effect. The variety, attention to detail and imagination piled into this small cross section of Ivalice would suggest that returning to the somewhat underused source material of Final Fantasy Tactics Advance was nothing if not a stroke of genius. The beautiful architecture and interaction of the various races is far better suited to a fully fledged adventure such as this and every location is a pleasure to discover and explore for this very reason. You'll never tire of returning to familiar locales, be it for the main narrative or one of the many side-quests that the game throws at you, so much so that you might even find yourself churning out pieces of creative writing about your time in Ivalice.
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:11 schreef H.Flick het volgende:
Eurogamer review van FFXII: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63936
[..]
Is het meer dan waard, betaal dat al 2,5 jaarquote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef jpg97 het volgende:
Final Fantasy XI is uit op X360
maar je moet 12.95 p/maand betalenlaat maar zitten dan
Voor zover ik weet is het nog steeds CC onlyquote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vanmiddag heel lang met FFXI in mijn handen gestaan... uiteindelijk toch niet gekocht.
Ik twijfel heel erg. Hoe moet je betalen trouwens, is het CC-only of kan je ook een paar maanden vooruit betalen. Ik ken mezelf namelijk en ik weet dat ik het vergeet op te zeggen als ik het niet meer speel.
Dan laat ik hem sowieso wel aan me voorbij gaan. Ik ben niet zo´n voorstander van abonnementen afsluiten via mn CC.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:04 schreef Manfredje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het nog steeds CC only
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |