stoer..en welke art card?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Art card heb ik ook nog dichtzitten
Dat komt door die rare dingen zoals een HP drankje bestellen Gijs... spaar en Gij zult gamen !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga m gewoon op mn NTSC PS2 spelen, ik kan zeker en vast geen PS3 bij launch betalen
Laten we eerst maar even afwachten wat de ontwikkelaars en uitgevers gaan doen, want volgens Sony wordt het aan hen om te bepalen of ze hun spellen regiovrij maken of niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:26 schreef Sjotime het volgende:
Weet echter niet of dit ook voor de oudere games geldt, maar wel een briljante zet van Sony. Regiovrije games
Kreeg ik vanochtend in de mail!quote:Join GameSpot editor Carrie Gouskos for our exclusive Live Video Review of the highly anticipated Kingdom Hearts II (PS2)! Only GameSpot subscribers will be able to watch the event live and submit their questions directly to the GameSpot team. Don't miss out!
The Live Video Review will air on:
Tuesday, March 28
at 4pm PST
Spel scoort best ok maar echt denderend niet.... check IGN's review !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kreeg ik vanochtend in de mail!![]()
Hier ook het nieuwsbericht.
FF7 kan WEL onder XPquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is geen oplossing voor. FFVII en Win XP werken niet samen.
Schijnt.. heb je het ook al eens uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
FF7 kan WEL onder XP
ik heb hier een zeker ultima editie liggen en die schijnt vlekkeloos te werken onder xp
ik zelf niet, iemand anders wel.. en daar schijn hij gewoon normaal te werken..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Schijnt.. heb je het ook al eens uitgeprobeerd?
Ik geloof het niet. Laat maar een foto zienquote:
Dat moet wel. Mij een beetje dingen wijs maken over FFquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Door gebruik te maken van een emulator zeker.
Was er een MSX versie van FF?!quote:[b]Op zaterdag 1 april 2006 13:52 Enige dat ik de laatste 4 jaar heb bijgeleerd was dat er ook een MSX versie van FF was (die van de NES).
Cool!quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7275&page=2
Daar vertelde een user het mij
quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef philipnorth het volgende:
Ik wil bij deze mededelen dat ik zojuist FF-X heb uitgespeeldmooi
Zijn ze ook.quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef mschol het volgende:
ik kan ff 9 en/of 10 nie eens spele terwijl ze me wel cool lijken..
Ja, misschien wel een beetje, maar er zijn nog meer leuke games voor de PS2 hoor.quote:en om een ps2 a 50-150 euro te kopen alleen daarvoor vind ik wat ver gaan
Daar vragen we hier niet naar.quote:er zijn zeker geen leuke emulators op de markt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |