quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Ja zoiets... een 1200 page document gedowned waarin ALLE tekst ballonnen vertaald werden inclusief wanneer ik moest klikken.... tevens het menu zelf vertaald en via een papiertje naast de tv gehangen.... dat was zo'n 8 jaar geledenSamen met een vriend gedaan... we zijn er 230 uur mee bezig geweest
Prachtige ervaring
Begrijp je zoooo goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef SaferSephy het volgende:
ik wou dat ik dat gedeelte uit m'n geheugen kon wissen zodat ik em WEER opnieuw voor het eerst kan meemaken.
]quote:Sinds de lancering van Final Fantasy XII afgelopen week in Japan is het spel al meer dan een miljoen keer over de toonbank gegaan. Uit de verkoopcijfers gemeten tussen 13 en 19 maart bleek het spel 1.764.266 te zijn gekocht.
Ik zag flitsen van de screens idd... ik scrolde snel door zag hier en daar wat en dat probeer ik nu drastisch te vergeten... ben gelukkig niet gespoilerd maar dit mogen ze wel wat duidelijker aangevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef InsertCredit het volgende:
Omg.
@ playsyde.com; "Update 2: Ending video online."
Even vanaf blijven wil je niet gruwelijk gespoilerd worden![]()
Hé inderdaad!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:26 schreef Sjotime het volgende:
Maar eh,... Iedereen kan de US versie in november gaan gamen trouwens.... je hoeft niet te wachten tot de PAL versie... aangezien de PS3 regio vrije games gaan afspelen
Weet echter niet of dit ook voor de oudere games geldt, maar wel een briljante zet van Sony. Regiovrije games
je weet toch wel dat NTSC/PAL != regiocode is he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik zag flitsen van de screens idd... ik scrolde snel door zag hier en daar wat en dat probeer ik nu drastisch te vergeten... ben gelukkig niet gespoilerd maar dit mogen ze wel wat duidelijker aangeven
Maar eh,... Iedereen kan de US versie in november gaan gamen trouwens.... je hoeft niet te wachten tot de PAL versie... aangezien de PS3 regio vrije games gaan afspelen
Weet echter niet of dit ook voor de oudere games geldt, maar wel een briljante zet van Sony. Regiovrije games
Het punt is dat de PS3 het bronmateriaal omzet naar een door jou ingesteld signaal (PAL, NTSC, HDTV) er is straks dus geen sprake meer van PAL of NTSC PS3's.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:20 schreef mschol het volgende:
je weet toch wel dat NTSC/PAL != regiocode is he?
de vraag is nog maar of jij op je PAL PS3 wel NTSC discs kan afspelen
En hoe smaakt 'ie?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kijk eens wat net binnenkwam
[afbeelding]
ding is nog best groot![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het punt is dat de PS3 het bronmateriaal omzet naar een door jou ingesteld signaal (PAL, NTSC, HDTV) er is straks dus geen sprake meer van PAL of NTSC PS3's.
heb hem wel uit de verpakking gehaald...maar maak hem niet openquote:
Hahaha, dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
heb hem wel uit de verpakking gehaald...maar maak hem niet open![]()
![]()
Ik kan dus gewoon al mijn NTSC games spelen op een PS3 die ik in Europa koop?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het punt is dat de PS3 het bronmateriaal omzet naar een door jou ingesteld signaal (PAL, NTSC, HDTV) er is straks dus geen sprake meer van PAL of NTSC PS3's.
moet wel weten wat erin zit he, maybe zit er bij jouw wel een flesje spa blauw inquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb hem wel uit de verpakking gehaald...maar maak hem niet open![]()
![]()
Maar het gaat toch om het uiterlijk (van het flesje) en niet om de inhoud?quote:
afin zit er gewoon water met een smaakje inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Maar het gaat toch om het uiterlijk (van het flesje) en niet om de inhoud?Je kan er altijd nog wat anders ingooien als je'm leeggedronken hebt.
En die moeten ondertussen toch heel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn flesje is ook binnen![]()
Mn huisgenoten vonden het raar
hey roy..welke heb je binnen gekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn flesje is ook binnen![]()
Mn huisgenoten vonden het raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |