Die Tidus had inderdaad een beetje een irritant stemmetje.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:14 schreef Cid het volgende:
...want in FF10 viel me die stem van Tidus wel een beetje tegen...
Inderdaad, ik vind het al een hele tijd erg stil rondom KH2. Van mij mag daar wel weer wat van getoond worden.. maar het spel is al lang en breed uit in Japan enzo, zal vast niet meer boeien als het tegenover een spel als FF XII staat...quote:
Oktoberquote:Op maandag 20 maart 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is pas nog een preview geweest op IGN van KH2, eerste USA previewversie geloof ik. Tegen oktober zal er wel wat meer info over komen, alsie bijna uit is.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OktoberSpel komt over 2 weken uit in de US ezel.
quote:
quote:(Redactie Games)
Niggah pleasequote:
Misschien dat die dan in nov is. Ik weet namelijk zeker dat er iets is met KH2 en novemberquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:51 schreef Laniboekje het volgende:
En gewoon nog steeds geen releasedate voor KH2-EU he?!
![]()
Gisteren had je het nog over oktober (zie posts hierboven). Goeiemorguh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat die dan in nov is. Ik weet namelijk zeker dat er iets is met KH2 en november
Ja, dan komt er meer info, een maand voor de release zeg maarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gisteren had je het nog over oktober (zie posts hierboven). Goeiemorguh!
![]()
Ohhhh oke. Ik volg je soms echt niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dan komt er meer info, een maand voor de release zeg maar
DAAAAR houd ik je aan!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als KH2 niet in Nov in de EU uitkomt trakteer ik Lanikoekje op een ijsje naar keuze
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:34 schreef SaferSephy het volgende:
Ik heb hier Final Fantasy XII (jap) naast me liggen! Moet alleen tot vanavond wachten met spelen (school ;_; )
Iemand anders die em ook al heeft?
Ik heb FFVII ook Japans uitgespeeld !quote:
Ook begrepen waar het allemaal om ging? Of een soort van Engelse samenvatting ernaast o.i.d.?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb FFVII ook Japans uitgespeeld !
Ja zoiets... een 1200 page document gedowned waarin ALLE tekst ballonnen vertaald werden inclusief wanneer ik moest klikken.... tevens het menu zelf vertaald en via een papiertje naast de tv gehangen.... dat was zo'n 8 jaar geledenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ook begrepen waar het allemaal om ging? Of een soort van Engelse samenvatting ernaast o.i.d.?
OMFG! Wat gaaf zeg, dat is pas een manier om te gamen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zoiets... een 1200 page document gedowned waarin ALLE tekst ballonnen vertaald werden inclusief wanneer ik moest klikken.... tevens het menu zelf vertaald en via een papiertje naast de tv gehangen.... dat was zo'n 8 jaar geledenSamen met een vriend gedaan... we zijn er 230 uur mee bezig geweest
Prachtige ervaring
sick puppyquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zoiets... een 1200 page document gedowned waarin ALLE tekst ballonnen vertaald werden inclusief wanneer ik moest klikken.... tevens het menu zelf vertaald en via een papiertje naast de tv gehangen.... dat was zo'n 8 jaar geledenSamen met een vriend gedaan... we zijn er 230 uur mee bezig geweest
Prachtige ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |