Dat zijn precies 2 vragen die bij mij het vaakst in me op komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef LostFormat het volgende:
Als het echt opgezet is dan moeten daar echt ontzettend veel mensen aan meegewerkt hebben. Die hebben allemaal geen gewetensbezwaren?
Wat is er dan met die passagiers gebeurd?
Dit is natuurlijk een beetje raar; de CIA is goed in geheimen bewaren. Hoe weten wij dit? Blijkbaar doordat in het verleden al is aangetoond dat ze logen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef vanDekaart het volgende:
Jij twijfelt aan de slechtheid van de mens? De CIA is goed in geheimen bewaren en hebben zeker geen gewetensbezwaren nee. Sterker nog ze houden leugens gewoon vol en dan hebben ze het geluk dat het overgrote deel van de bevolking het tegendeel maar gewoon weigert te geloven.
Wat Bush zoal heeft gedaan (ik word blijkbaar verondersteld dit te weten) is van geen enkel belang.quote:Zoals? wat wil je allemaal nog weten dan? Je kent Bush en wat die in ze leven heeft gedaan, met wie die omging. En dan klopt ook nog is het verhaal niet en dan trekt meneer de president zen leger pakje aan en wordt zo weer herkozen alsof die goed bezig is met zen strijd tegen terrorisme.
Verklaar u nader.quote:Als je ook de aanslagen NY en madrid met elkaar vergelijkt dan zie je toch ook wel dat die woestijn muppets kats niet tot zo'n aktie in staat zijn.
En dus bestaan ze niet?quote:Jij weet wie er zijn omgekomen in die vliegtuigen, ik heb niemand gezien die triest was omdat die iemand in een vliegtuig is verloren.
Het probleem is dat je dan in speculatie terecht komt. Sommige mensen hebben daar imo redelijk goede dingen over te zeggen, maar anderen vertellen klinkklare nonsens. Het is ook de perfecte plek voor disinfo lui (opzettelijk of onopzettelijk) om met rare theorien de hele truth-movement in discrediet te brengen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat zijn precies 2 vragen die bij mij het vaakst in me op komen![]()
Ik keek net naar http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html en ik bleef toch met nog een paar vragen onbeantwoord.
Ik begrijp hun verhaal niet helemaal over flight 77, waar is dat vliegtuig nu gebleven en hoe zijn die passagiers om het leven gekomen? Hoe krijg je in hemelsnaam zoveel explosieven onopgemerkt het gebouw in? Hoeveel mensen hebben ze wel niet in moeten schakelen om te helpen met dit plan?
Niks, helemaal niks. Mensen willen de waarheid niet horen. Net als met JFK, de dood van Diana in Engeland en Pim Fortuyn in Nederland. Stuk voor stuk zaken waarbij er meer dan genoeg vragen zijn om een complot te kunnen aannemen, maar wat verandert het?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:37 schreef grr het volgende:
Wat zouden de gevolgen voor de internationale politiek kunnen zijn wanneer 11 september daadwerkelijk een inside-job zou blijken te zijn? politiek v/d VS is nu al heel erg ja, maar we zitten op het randje van.... iets ergers. Wat zou er binnen de VS zelf gebeuren? veel, veel problemen als de waarheid boven tafel zou komen.. Mijn angst is dat wanneer het bij die gasten te heet onder de voeten wordt... uitzichtloos..
Als het uiteraad alleen maar complotten blijven zal niemand vragen stellen. Maar als een keer de waarheid boven water komt zullen ook meer mensen vragen gaan stellen en de waarheid willen weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niks, helemaal niks. Mensen willen de waarheid niet horen. Net als met JFK, de dood van Diana in Engeland en Pim Fortuyn in Nederland. Stuk voor stuk zaken waarbij er meer dan genoeg vragen zijn om een complot te kunnen aannemen, maar wat verandert het?
Ligt er aan in wat voor wereld je wilt leven. Ik vind het neit echt een leuk idee dat Amerika de supermacht is die aan één stuk door blijft gaan met liegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef grr het volgende:
Kunnen de truth-zoekers beter hun mond dan niet houden?
Omdat ze zeggen dat op 23e verdieping pas extra dik glas was geplaatst en ze zeggen dat daar alles in de gaten werd gehouden vanaf dat gebouw. Een soort commando post....quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Gripper het volgende:
Silverstein heeft weinig aan rokende wrakke gebouwen, waar de komende maanden niemand meer ik kan werken en waardoor hij dus zwaar verlies gaat lijden. Als ze ineens instorten heb je natuurlijk ook gedurende heel lange tijd geen handel meer, maar wel een dikke smak verzekeringspremie. Blijft de vraag: waarom ook gebouw 7 opblazen als dat best met een aantal weken weer in gebruik had kunnen worden genomen?![]()
Ze zeggen ook dat ik een kleine penis heb..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Omdat ze zeggen dat op 23e verdieping pas extra dik glas was geplaatst en ze zeggen dat daar alles in de gaten werd gehouden vanaf dat gebouw. Een soort commando post....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |