abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:25:33 #176
122545 Realdeal
Good question!
pi_35813247
weet iemand hoe die film van die brandweerlieden heet? Gefilmd tijdens de ramp en ook tijdens het instorten van de torens?
You feel like home, you feel like home.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:24:24 #177
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35818415
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef LostFormat het volgende:

Als het echt opgezet is dan moeten daar echt ontzettend veel mensen aan meegewerkt hebben. Die hebben allemaal geen gewetensbezwaren?

Wat is er dan met die passagiers gebeurd?
Dat zijn precies 2 vragen die bij mij het vaakst in me op komen

Ik keek net naar http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html en ik bleef toch met nog een paar vragen onbeantwoord.

Ik begrijp hun verhaal niet helemaal over flight 77, waar is dat vliegtuig nu gebleven en hoe zijn die passagiers om het leven gekomen? Hoe krijg je in hemelsnaam zoveel explosieven onopgemerkt het gebouw in? Hoeveel mensen hebben ze wel niet in moeten schakelen om te helpen met dit plan?
World Wrestling Entertainment
pi_35818521
Laat me raden... Bush en z'n regering zitten er achter
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:28:06 #179
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35818548
En waarom hebben ze het continu over de crash in Pennsylvania; volgens mij zag ik toch echt op televisie dat een F16 of iets dergelijks een missle afvuurde op dat vliegtuig?
pi_35818647
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef vanDekaart het volgende:
Jij twijfelt aan de slechtheid van de mens? De CIA is goed in geheimen bewaren en hebben zeker geen gewetensbezwaren nee. Sterker nog ze houden leugens gewoon vol en dan hebben ze het geluk dat het overgrote deel van de bevolking het tegendeel maar gewoon weigert te geloven.
Dit is natuurlijk een beetje raar; de CIA is goed in geheimen bewaren. Hoe weten wij dit? Blijkbaar doordat in het verleden al is aangetoond dat ze logen.
quote:
Zoals? wat wil je allemaal nog weten dan? Je kent Bush en wat die in ze leven heeft gedaan, met wie die omging. En dan klopt ook nog is het verhaal niet en dan trekt meneer de president zen leger pakje aan en wordt zo weer herkozen alsof die goed bezig is met zen strijd tegen terrorisme.
Wat Bush zoal heeft gedaan (ik word blijkbaar verondersteld dit te weten) is van geen enkel belang.
quote:
Als je ook de aanslagen NY en madrid met elkaar vergelijkt dan zie je toch ook wel dat die woestijn muppets kats niet tot zo'n aktie in staat zijn.
Verklaar u nader.
quote:
Jij weet wie er zijn omgekomen in die vliegtuigen, ik heb niemand gezien die triest was omdat die iemand in een vliegtuig is verloren.
En dus bestaan ze niet?

Etc., etc.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 19:37:48 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_35818926
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Dat zijn precies 2 vragen die bij mij het vaakst in me op komen

Ik keek net naar http://streaming.reopen911.org/video/PainfulDeceptions_dutch.html en ik bleef toch met nog een paar vragen onbeantwoord.

Ik begrijp hun verhaal niet helemaal over flight 77, waar is dat vliegtuig nu gebleven en hoe zijn die passagiers om het leven gekomen? Hoe krijg je in hemelsnaam zoveel explosieven onopgemerkt het gebouw in? Hoeveel mensen hebben ze wel niet in moeten schakelen om te helpen met dit plan?
Het probleem is dat je dan in speculatie terecht komt. Sommige mensen hebben daar imo redelijk goede dingen over te zeggen, maar anderen vertellen klinkklare nonsens. Het is ook de perfecte plek voor disinfo lui (opzettelijk of onopzettelijk) om met rare theorien de hele truth-movement in discrediet te brengen.

Het eerste wat er zou moeten gebeuren is een groot onafhankelijk onderzoek. Met alle getuigen die er te vinden zijn, alle tapes die door de FBI in beslag zijn genomen, alle gegevens over de handel (met voorkennis) op de beurs, onderzoek naar de enkele resten van het WTC en het Pentagon en de resten van de toestellen die nog niet vernietigd zijn, etc.

Als 9/11 echter een vooropgezet plan is zal dit nooit gebeuren, krijg je in plaats daarvan een coverup. Een vicieuze circel.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:31:30 #182
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_35823648
En zo zal de waarheid nooit boven tafel komen heb ik het idee
pi_35830394
Wat zouden de gevolgen voor de internationale politiek kunnen zijn wanneer 11 september daadwerkelijk een inside-job zou blijken te zijn? politiek v/d VS is nu al heel erg ja, maar we zitten op het randje van.... iets ergers. Wat zou er binnen de VS zelf gebeuren? veel, veel problemen als de waarheid boven tafel zou komen.. Mijn angst is dat wanneer het bij die gasten te heet onder de voeten wordt... uitzichtloos..
pi_35830522
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:37 schreef grr het volgende:
Wat zouden de gevolgen voor de internationale politiek kunnen zijn wanneer 11 september daadwerkelijk een inside-job zou blijken te zijn? politiek v/d VS is nu al heel erg ja, maar we zitten op het randje van.... iets ergers. Wat zou er binnen de VS zelf gebeuren? veel, veel problemen als de waarheid boven tafel zou komen.. Mijn angst is dat wanneer het bij die gasten te heet onder de voeten wordt... uitzichtloos..
Niks, helemaal niks. Mensen willen de waarheid niet horen. Net als met JFK, de dood van Diana in Engeland en Pim Fortuyn in Nederland. Stuk voor stuk zaken waarbij er meer dan genoeg vragen zijn om een complot te kunnen aannemen, maar wat verandert het?
  woensdag 8 maart 2006 @ 02:35:50 #185
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_35833742
NU op national geographic, een deel van Inside 911
pi_35835226
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Niks, helemaal niks. Mensen willen de waarheid niet horen. Net als met JFK, de dood van Diana in Engeland en Pim Fortuyn in Nederland. Stuk voor stuk zaken waarbij er meer dan genoeg vragen zijn om een complot te kunnen aannemen, maar wat verandert het?
Als het uiteraad alleen maar complotten blijven zal niemand vragen stellen. Maar als een keer de waarheid boven water komt zullen ook meer mensen vragen gaan stellen en de waarheid willen weten.
pi_35837510
Dan heb je meer vertrouwen in de mensheid dan ik.
pi_35838288
hmm bedoel meer zovan.. Zou de westerse economie niet kunnen instorten als de waarheid boven tafel zou komen? Aangezien voor de meeste westerse landen de VS de motor is.. Wat zouden de consequenties zijn als 9/11 een bewezen inside-job is ? Dus dat het wereld nieuws is..
pi_35838511
Dat kan niet onomstotelijk bewezen worden omdat teveel mensen het niet willen horen. Bij Diana is het wel duidelijk en ook praktisch bewezen dat daar meer aan de hand is bijvoorbeeld, en wie maalt er nou nog om?
pi_35839720
Ja ok maar stel.. overdreven voorbeeld, maar het zou me niets verbazen:
Er komt door een lek video-materiaal vrij waar Bush & Co het in een kamertje erover hebben hoe ze 9/11 zelf hebben uitgevoerd, op die manier, CNN breaking-news, onomstotelijk bewijs, hoe zou de wereld reageren? Wat gebeurt er met de VS? Waar ik op probeer te doelen.. Mocht zo zijn dat wanneer de waarheid boven tafel komt en dat dat dan slecht is voor de westerse economie, dan wel niet zou kunnen instorten.. Kunnen de truth-zoekers beter hun mond dan niet houden?
pi_35840440
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:59 schreef grr het volgende:
Kunnen de truth-zoekers beter hun mond dan niet houden?
Ligt er aan in wat voor wereld je wilt leven. Ik vind het neit echt een leuk idee dat Amerika de supermacht is die aan één stuk door blijft gaan met liegen.
pi_35844553
Voorbeeld:

Bush zegt: nee we wisten niet dat de dijken zouden doorbreken in New Orleans door orkaan Katrina (een dag later).

Nu blijkt dat Bush het wel heeft geweten. Van de week in het landelijke nieuws geweest met alle (conspiracy) filmpjes.

Bush liegt niet. En de CIA zou nooit stukken openbaar maken
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:52:09 #193
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35845524
TVP,
kijk in de loop van de dag wel
Feyenoord!!! * Barça
pi_35846646
Did you hear that bang? Look there's a dust cloud rising up from the street

Dat zijn gewoon stukken beton die naar beneden vallen oid.

Ik vertrouw dit filmpje helemaal niet, ziet er hartstikke bewerkt uit.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:48:31 #195
63673 ABBAfan
Water-loo
pi_35847194
Vanaf de dag van de aanslagen heb ik mijn twijfels gehouden over de officiële lezing. Het aanwijzen van de daders ging mij allemaal wat te vlotjes. Korte tijd na de aanslagen werd al een auto gevonden op het vliegveld van Boston met allerlei belastend materiaal. Die auto stond er overduidelijk om gevonden te worden.
Passagierslijsten met de namen en foto's van de kapers waren vrijwel meteen voorhanden. En tenslotte dat volledig intakte paspoort wat gevonden werd. Toen begon ik hardop te lachen. Het lag mij er allemaal te dik op.
Ik ben sindsdien blijven vasthouden aan mijn standpunt dat de VS de architect van de 11 september aanslagen is geweest. En dit standpunt is door tal van bewijzen die te vinden zijn op de filmbeelden van de aanslagen alleen maar versterkt.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:56:28 #196
130803 Gripper
Get a grip
pi_35847446
heeft iemand eigen weleens gedacht aan de mogelijkheid dat álle gebouwen op de WTC site waren voorzien van explosieve ladingen voor het geval dat een keer nodig mocht zijn? Het is heel vergezocht, en ik ben helemaal niet zo dol van het zoeken naar zulk soort opruiend bewijsmateriaal maar denk je eens in:

Silverstein heeft weinig aan rokende wrakke gebouwen, waar de komende maanden niemand meer ik kan werken en waardoor hij dus zwaar verlies gaat lijden. Als ze ineens instorten heb je natuurlijk ook gedurende heel lange tijd geen handel meer, maar wel een dikke smak verzekeringspremie. Blijft de vraag: waarom ook gebouw 7 opblazen als dat best met een aantal weken weer in gebruik had kunnen worden genomen?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:58:59 #197
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_35847535
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Gripper het volgende:

Silverstein heeft weinig aan rokende wrakke gebouwen, waar de komende maanden niemand meer ik kan werken en waardoor hij dus zwaar verlies gaat lijden. Als ze ineens instorten heb je natuurlijk ook gedurende heel lange tijd geen handel meer, maar wel een dikke smak verzekeringspremie. Blijft de vraag: waarom ook gebouw 7 opblazen als dat best met een aantal weken weer in gebruik had kunnen worden genomen?
Omdat ze zeggen dat op 23e verdieping pas extra dik glas was geplaatst en ze zeggen dat daar alles in de gaten werd gehouden vanaf dat gebouw. Een soort commando post....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:00:45 #198
40566 Ericr
Livewrong
pi_35847603
Veel te groot risico om alvast explosieve ladingen aan te brengen, zeker omdat deze gelet het afsnijden van de toegang tot bepaalde etages al op scherp moeten hebben gestaan. Te vergezocht, net zoals vele andere theorieen, meestal op papier gezet door mensen klaarblijkelijk tijd te over hebben om al die onzin te verzinnen.
pi_35847711
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Omdat ze zeggen dat op 23e verdieping pas extra dik glas was geplaatst en ze zeggen dat daar alles in de gaten werd gehouden vanaf dat gebouw. Een soort commando post....
Ze zeggen ook dat ik een kleine penis heb..
pi_35847744
Of is er ergens een expert die zegt dat dat wel waar moet zijn ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')