Waarom dat? Ik ga niet meteen geloven wat er allemaal in dat filmpje gezegd wordt, maar op zich had ik deze beelden nog niet gezien, en de insteek is op zich wel interessant denkvoerquote:Op maandag 6 maart 2006 02:59 schreef Elusive het volgende:
gooi er een dik hangslot op imo, voordat de The Truth is in Here... hippies wakker worden![]()
Belachelijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 03:05 schreef VrAnKiE het volgende:
die flitsjes bij die helies zien er ook wel lichtelijk belachelijk uit
Ze zijn inderdaad wel vreemd, maar ik bedoelde dat ze er wat raar uit zien...quote:Op maandag 6 maart 2006 03:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Belachelijk?
Ik vind het inderdaad wel wat twijfelachtig, ik ben wel benieuwd naar de originele beelden (zonder die computer-toegevoegde meuk) maar als de flitsen wél echt zijn is het toch best vreemd.
Het gaat over dat er explosieven zijn gebruikt. En niet alleen bij WTC7. Er waren explosies te horen en te zien voordat de torens instorten.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef Litso het volgende:
Ah, hier meer info:
http://www.911eyewitness.com/
[..]
Het gaat er dus over dat de 9/11 ramp deels/helemaal vooropgezet is?
Er zit veel meer achter dan moet je eens munich downloaden..quote:Op maandag 6 maart 2006 02:47 schreef Elusive het volgende:
mooie nieuws helikopters, of hebben die de zogenaamde explosieven af laten gaan via remote control![]()
de afstand van het WTC en die knakker met z'n camera is enorm groot dus dat moeten ENORME explosies zijn geweest, waarom zijn die zogenaamde "explosies" niet te zien en horen op 1 van de meer dan 100 camera opnames van rondom het WTC?
rookwolken naast de south tower komt van een auto fikkie, zijn ook filmpjes en fotos van, maar dat laten ze natuurlijk niet zien
even verder kijken![]()
Ah, maar dat was volgens mij al grotendeels bewezen.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef Litso het volgende:
Ah, hier meer info:
http://www.911eyewitness.com/
[..]
Het gaat er dus over dat de 9/11 ramp deels/helemaal vooropgezet is?
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:30 schreef Scheurtje het volgende:
[..]
Er zit veel meer achter dan moet je eens munich downloaden..
Die explosies waren ook van paar meter er vandaan te horen op elke video zijn die vast gelegd net zoals die vreemde lichtflitsen. Die kwamen overigens ook van het vliegtuig vandaan. Je hoort toch ook het gebouw instorten en sirene's waarom zou je dan geen explosies horen? Waar het omgaat met die helikopters niet alle helikopters hebben een rol. Een woordvoerder zei dat er een groene leger helikopter lande op een WTC gebouw daarna verdween het in de rook vervolgends zagen ze een enorme vuurbal. Mensen vroegen zich ook af waarom er werd gezegt dat er een vliegtuig in het pentagon is gevlogen als het gat daar veelste klein voor is geweest, er zijn nooit restanten gevonden, het dak was intact dat wil zeggen dat het vliegtuig een buiksliding heeft moeten maken wat onmogelijk is. In heel het pentagon waren de beveiligings camera's uit een benzine station verder op heeft wel opname's gemaakt en daar is te zien dat er geen vliegtuig invliegt maar de explosies van binnenuit komen zegt dit dan ook niet genoeg over het WTC?
Ok,quote:Op maandag 6 maart 2006 03:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben nog steeds aan het kijken, ik ga morgen denk ik verder want het is al laat... maar ik geloof niet zomaar alles wat er me in een filmpje voorgeschoteld wordt.
Google Video'squote:Op maandag 6 maart 2006 03:44 schreef haphaphap het volgende:
Zo helemaal afgekeken, heel erg interessant verhaal over die explosies voor het gebouw instort en de theorieën die ze erbij gebruiken. Wat de waarheid is zullen we denk ik nooit achterkomen maar vond hem wel de moeite waard. Iemand nog zo'n link???
Eigenlijk hadden ze de restanten van het WTC moeten onderzoeken.quote:Op maandag 6 maart 2006 04:07 schreef VrAnKiE het volgende:
eigenlijk zou je die gebouwen gewoon op schaal na moeten bouwen en er met een modelvliegtuig in vliegen(met kerosine erin dan hè)
Inderdaad, da's echt bizar. Zie ook het volgende filmpje:quote:Op maandag 6 maart 2006 04:00 schreef VrAnKiE het volgende:
WTC 7 is trouwens wel heel interessant.
Daar overdrijven ze inderdaad een beetjequote:Op maandag 6 maart 2006 04:00 schreef VrAnKiE het volgende:
dat verhaal over die pyroclastic flow slaat compleet nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |