De foto's doen het niet meer?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet, aangezien ik dat hele mens niet ken, maar ze is van Idols, dus...
Meen je niet?!?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef BVO het volgende:
Wel aardig ja, al zijn die polsdingen vrij lelijk.
None taken zei zij terwijl ze met een schuin oog naar haar eigen panty kijkt die grote gelijkenis vertoondquote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meen je niet?!?
Misschien voor op de Keilenweg, met carnaval of tijdens een Pimps en Ho's feest, maar daarbuiten is het toch te ordi voor woorden, al dat ge-netpanty over het gehele lijf?
NoFi uiteraard, MB.
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
None taken zei zij terwijl ze met een schuin oog naar haar eigen panty kijkt die grote gelijkenis vertoond
Dat zei ik net.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:16 schreef Duiveltja het volgende:
Plaatjes werken niet Bupa.
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
None taken zei zij terwijl ze met een schuin oog naar haar eigen panty kijkt die grote gelijkenis vertoond
Mja, misschien de combinatie van die panty en handschoenen.. Maar goed, tijdens het uitgaan zie ik er ook wel eens zo uit (ongeveer dan)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar én een netpanty, én nethandschoendingen én zwarte laarzen én zwart minuscuul rokje is toch wel een beetje teveel van het 'goede'. Vind ik dan.
Kijk eens boven je.quote:
Als je als callgirl werkt wel ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik zie nu pas dat het Floortje is
Ik vind haar outfit wel leuk trouwens
Ja al gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens boven je.
Spuit elf - part two
Ik had hem vanmiddag al gezien!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Duiveltja het volgende:
Scarface (Short Version)
F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck .................F#ck !
quote:This movie uses the word "fuck" 218 times in all.
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Duiveltja het volgende:
Scarface (Short Version)
F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck - F#ck .................F#ck !
Waarom zet je niet in diezelfde post waarom?quote:
Waarom zeg je niets overquote:Op maandag 6 maart 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zet je niet in diezelfde post waarom?
Ze baalt 'onzetend'. Dan is het niet het juiste moment om haar op deze domme fout aan te spreken.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Wat een domme mensen in het Treble-'forum'.!!
Ik wil gewoon Djem!
Ik heb er aan gedacht maar heb geen zin het verhaal te vertellenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zet je niet in diezelfde post waarom?
Wat hebben wij dan aan jouw berichtje.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedacht maar heb geen zin het verhaal te vertellen.
Net zoals mensen op msn:quote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan aan jouw berichtje.?
Ik moest het even kwijt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat hebben wij dan aan jouw berichtje.?
Houd dan gewoon je mond.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Net zoals mensen op msn:
- Hoe gaat ie?![]()
- Slecht! Dat zie je ook in m'n msnnaam.![]()
![]()
- Wat is er dan?
- Nou, niets..![]()
Whehe.quote:Bupatistan is ranked 1st in the region and 18,324th in the world for Most Compassionate Citizens.
kom maar bij je grote zus hoor....quote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Airelle het volgende:
Ik moest het even kwijt.
Aaah, ik wist niet dat je zo uhh... meelevend kon zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom maar bij je grote zus hoor....![]()
maar schiet wel op, of wacht een half uur, want ik ga over 2 minuten eten![]()
edit: of voeg me ondertussen vast toe op msn......![]()
![]()
Ik bedoelde dus "min slet".quote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Streepje mag altijd en jij als taalsufferd zou dat moeten weten.
Snap echt geen kloten van het concept, maar zie het nu zoveel de laatste tijd... ff proberenquote:
Het is een ware hypequote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Snap echt geen kloten van het concept, maar zie het nu zoveel de laatste tijd... ff proberen.
Wat is er dan??quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef Airelle het volgende:
RAFFAELA bij RTL Boulevard. Meisje toch...
Que?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:48 schreef Paltos het volgende:
Het is toch "reactie", hé?
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
Raffaela, waar ga je op stemmen?
R: Op niemand, waar moet ik op stemmen dan?
De gemeenteraadsverkiezingen zijn morgen...
R: Oh...
Ja, ik was gaan eten en ze kickten me blijkbaar!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
En je was opeens weg uit dat kinderforum?!
Heb het na oud en nieuw ook niet meer gespeeld eerlijk gezegdquote:
Dat je überhaupt in haar zogenaamde naïviteit traptquote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
Kom naar FOK!quote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, heb net ook een landje gemaakt.
The Republic of Markandiania
Gewoon, zoals je het zegt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik was gaan eten en ze kickten me blijkbaar!!
Maar hoe schrijf je "reactie"?
Ik ben er nu, en DJEM IS ER.![]()
!!!!!!
de triestheidquote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
Dan schrijven ze dat verkeerd op games.fok.nl.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, zoals je het zegt.
Nee, zo is het goed.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dan schrijven ze dat verkeerd op games.fok.nl.![]()
Reageer maar eens op iets.!
Geloof me, dat was serieus.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat je überhaupt in haar zogenaamde naïviteit trapt.
Ze zou onlangs nog reclame gaan maken voor de VVD, mocht uiteindelijk niet enzo. Anyway, neem d'r toch niet zo serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |