Let's not and say we did.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had juist voor jou de rol van gids door AH XL in gedachten bij rondleiding langs de afdeling notenrijst![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan duik ik onder in Amsterdam..
Kom ik je toch gewoon halenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als 't verder is dan Assen hoeft 't voor mij niet
die eer wilde ik Great Expectations nog wel gunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Jij loopt voorop met een oranje vlaggetje en je maakt ons wegwijs in het kleine AHtje, dat zo kenmerkend is vanwege zijn aandoenlijke kleinte..
trustequote:
Sweet Dreams Vanitasquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mensen, ik ga ook het wol opzoeken, morgen moeten we weer op een decent gristelijk tijdstip opstaan, dat zodoende.
Trusten!![]()
gnight!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
En ja ook ik sluit me bij de slapers aan
Sweet Dreams allemaal![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef DrDentz het volgende:
*stopt alle homo's in*
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:26 schreef wonderer het volgende:
Die ken ik al
Een hartaanval is wel genoeg.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]Leuk, joh
Check deze http://www.winterrowd.com/snowman.swf
Mal doch liefquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Printscreen, toch
Jullie zijn dus oko geen fans van horrorfilms?![]()
HA YES EINDELIJK!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuk, joh
Check deze http://www.winterrowd.com/snowman.swf
Ik was nog in shock, dat is de reden. Speel het spelletje en raak ook in shockquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
HA YES EINDELIJK!
WEER BETRAPT!![]()
weer die kut smiley van je vergeten![]()
Been there done that....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was nog in shock, dat is de reden. Speel het spelletje en raak ook in shock![]()
Jouw sigquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
HA YES EINDELIJK!
WEER BETRAPT!![]()
weer die kut smiley van je vergeten![]()
In een film kun je het zien aankomenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Printscreen, toch
Jullie zijn dus oko geen fans van horrorfilms?![]()
Dat was opvoedkundig een zwak momentquote:Op maandag 6 maart 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Been there done that....
Er was trouwens ergens een filmpje van een klein jongetje dat dat van zn vader moest spelen en compleet overstuur raakte en moest huilen...
maarja is weg
Muziek in films veraden dat "het" schrikmoment eraan zit te komenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In een film kun je het zien aankomen
Hoewel, ik schrok me bij Dog Soldiers echt rot toen die koe ineens uit de lucht kwam vallen
Nou, daar dus even niet he?quote:Op maandag 6 maart 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Muziek in films veraden dat "het" schrikmoment eraan zit te komen
Ik ben van nature schrikkerig bij schrikeffecten, zeker sinds we hier dts hebben
Heej wondererquote:
Die film heb ik dus niet gezienquote:
ow shucksquote:
Doenquote:
Aan de ene kant is het kwalijk dat ouders dat doen, aan de andere kant... I can't blame themquote:Op maandag 6 maart 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat was opvoedkundig een zwak momentmaar vreselijk leuk om te zien
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef wonderer het volgende:
Doet me deugd dat ik toch niet de enige XX ben tussen de XY'tjes
Had de meeste moeite ermee dat pa ook bleef filmen terwijl kindlief echt bang wasquote:Op maandag 6 maart 2006 02:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het kwalijk dat ouders dat doen, aan de andere kant... I can't blame them
Heb je ook een woordenboekquote:Op maandag 6 maart 2006 02:16 schreef wonderer het volgende:
*neuriet*
E ti maledirò finché avrò vita e fiato
Mi distruggerai, mi distruggerai
Tu mi hai gettato nell'abisso di un pensiero fisso
Tu mi distruggerai, mi distruggerai
Mi distruggerai
F*ck Youp...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef davidov het volgende:
[..]
ow shucks![]()
Ik kon er ook erg om lachen, de eer moet namelijk gaan naar Youp van 't hek
Oftewel dat jochie heeft een trauma voor de rest van zijn levenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
Je maakt me kapot, je maakt me kapot,
Ik zal je vervloeken tot het eind van mijn leven en adem
Je maakt me kapot, je maakt me kapot,
Je wierp me in de afgrond van obsessie
Of zoiets.
Geen idee...quote:
Frollo die het niet zo leuk vindt dat Esmeralda zo mooi kan dansenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oftewel dat jochie heeft een trauma voor de rest van zijn leven
Ofzo.
Geen seeders?quote:
Owquote:Op maandag 6 maart 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Frollo die het niet zo leuk vindt dat Esmeralda zo mooi kan dansen
Sorryquote:
Dat kan!! Hoewel het in Amerika nu toch nog geen bedtijd is? Ach ja, ik zie morgen welquote:
Slaap lekker BB en tot laterquote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat kan!! Hoewel het in Amerika nu toch nog geen bedtijd is? Ach ja, ik zie morgen wel
BB gaat slapen![]()
(Speciaal nog 1 voor David)
Ik dacht dat "Frollo" en "Esmeralda" het wel weggaven...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Help me eens
Ik denk aan Eros maar twijfel.
Denk ook een beetje aan Paul de Leeuw
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
F*ck Youp...
Het staat in jouw sig
Thnx....you shouldn't havequote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat kan!! Hoewel het in Amerika nu toch nog geen bedtijd is? Ach ja, ik zie morgen wel
BB gaat slapen![]()
(Speciaal nog 1 voor David)
eng he?quote:
Dat kan toch ook haast niet anders knulquote:Op maandag 6 maart 2006 06:56 schreef Ang3l het volgende:
Soms betrap je jezelf er op dat je naar een nog slapende Tim kijkt in je bed en bijna hardop zegt "Ik ga je toch wel heel erg missen".
Bah.
En als je naar buiten kijkt ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
al om half 10 wakkerzit nog in mijn ritme geloof ik
de tuin ligt vol maar het zonnetje schijnt nu vrolijkquote:Op maandag 6 maart 2006 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En als je naar buiten kijkt ook
of is Ede nog niet bereikt door sneeuwval vandaag ?
Oh jullie hebben dus niet de volle laag gekregenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
de tuin ligt vol maar het zonnetje schijnt nu vrolijk
En vrijdag nog Bastognes meegenomen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:15 schreef Semisane het volgende:Wat beroerd heb ik geslapen vannacht....Ramon wilde en moest met een verwarming aan slapen....nou das de laatste keer dus.....nie te harden zo.
Als ie het koud heeft dan gaat tie maar tegen me aan liggen
....of pakt een 2de deken ofzow....
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Snakey het volgende:
Jullie staan centraal vanaf nu, zie hier. Nieuw topictype![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dat automatisch gaat (noem het 1x geen [HOMO] en het loopt in de soep), ik denk dat de modjes daar steeds achteraan moeten rennen...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:15 schreef creno het volgende:
[..]
maar als er een nieuw topic aangemaakt wordt, moeten we dan nog iets bijzonders doen ? of schiet dat rode "pijltjesballetje" er automatisch voor ?
We zijn centrale homo's geworden....how cute.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef Snakey het volgende:
Jullie staan centraal vanaf nu, zie hier. Nieuw topictype![]()
Waxxie!!quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En vrijdag nog Bastognes meegenomen ?
central means to Jump and Wavequote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
We zijn centrale homo's geworden....how cute.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Davi!!![]()
Hahai!
Hoe gaat het dan met jou??
Aan mijn kant wel hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef tech het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Was de meet goed bevallen, davidov?
Foei toch Semisanequote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tuurlijk.Je moet toch een goeie indruk maken....alleen waren ze al op voordat ik er was.
![]()
Er zijn 1 à 2 grote meets per jaar, maar minimeets volgens mij veel vaker.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Aan mijn kant wel hoor
Er zitten me toch een paar vage figuren tussen![]()
Maar wel allemaal![]()
Wanneer is de volgende![]()
Ja nou ik ben niet echt een regelneef (geen flauwe woordgrappenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef tech het volgende:
[..]
Er zijn 1 à 2 grote meets per jaar, maar minimeets volgens mij veel vaker.Kun je ook zelf organiseren!
Neuh, als het goed is dan maakt het niet uit waar je woont Maar 100% weet ik dit niet hoor alleen hebben een aantal beroepsgroepen wel automatisch voorrang. Politie, brandweer, leraren enz Maar dat lijkt me ergens wel logisch hoewel het irritant is.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:48 schreef Jerruh het volgende:
ik heb eigenlijk een vraagje voor de amsterdammers: klopt het dat je je alleen kan inschrijven voor woningen als je woont en/of werkt in amsterdam? ik heb er niks maar ik wil er dus dolgraag wonen, maar wat zijn dan de grote tips om aan de slag te gaan!?
Daar heb ik dan ook nooit grote uitspaken over gedaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Foei toch Semisane![]()
zo wordt dat nooit wat met je zelfdicipline![]()
Ik heb nu 2 keer een meet meegemaakt en ik moet zeggen hulde aan de organisatorenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet echt een regelneef (geen flauwe woordgrappen) dus ik laat dat wat sneller aan anderen over
![]()
Van de andere kant, met dat lekkers al achter je kiezen ging je wel met een goed gevoel naar binnen toe, dus was het toch nog goed voor je zelfvertrouwenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook nooit grote uitspaken over gedaan.![]()
Ik heb nog steeds geen internet thuisquote:Op maandag 6 maart 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]waar was je al die tijd!
Met mij gaat het prima hoor, eindelijk een beetje bijgekomen van de meet
Straks snel naar de universiteit en daar verder internetten
En wat heb jij zoal uitgespookt?
Hoe lang zit je dan al in je nieuwe huisje?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen internet thuisEn ik heb NIKS uitgespookt!
Laat dat even duidelijk zijn he?
Maa 't was gezellig he??
Werd wel steeds moe'er en moe'er en ik was te warm aangekleed en alles
Ach naja, als ik mezelf voor lul heb gezet of dat ik weet ik wat voor rare gast blijk te zijn, dan merk ik dat wel
Tja...inschrijven is sowieso wel handig.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef Jerruh het volgende:
thanx semi! ik ga me ook maar eens inschrijven...
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg had jij niet school vandaag,
de krokusvakantie is toch alweer afgelopen ?
en was het gisteravond nog gezellig geweest ?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Vrije dag i.v.m rapportvergaderingen.
*grinnik* ik betrap mezelf zojuist ergens opquote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Vrije dag i.v.m rapportvergaderingen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en was het gisteravond nog gezellig geweest ?
En toen deed meneer A per ongeluk of hij niets gemerkt had, zodat je het nog eens moest doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Nouja, niet echt. Maar ik ben steeds heel per ongeluk langs meneer A. gelopen, Of heel per ongeluk mijn hand uit laten schieten.
Zo heb ik me wel een beetje vermaakt, ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En toen deed meneer A per ongeluk of hij niets gemerkt had, zodat je het nog eens moest doen![]()
ik ben niet hetereau heurquote:Op maandag 6 maart 2006 15:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo heb ik me wel een beetje vermaakt, ja..
Jammer dat hij hetereau is.
Sorry schat, het ging over een 'hij'.quote:
ja daarom. mag ik me dan ook eens aangesproken voelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry schat, het ging over een 'hij'.
Dan moet je lekker achter de pc gaan zitten.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb verkeerd gelegen of zo... mijn nek/schouder doet echt PIJN
Ik zit heerlijk achter mijn pcquote:Op maandag 6 maart 2006 17:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je lekker achter de pc gaan zitten.
Maar het was toch het melden waard?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk achter mijn pcIk heb er nu trouwens geen last van, alleen als ik omkijk of mijn arm omhoog doe.
Ja. Want het was stil en nu niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar het was toch het melden waard?
Het is maar wat je niet stil noemt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Want het was stil en nu niet meer
Maar nu ga ik eten.
Wat vreselijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Andyvie het volgende:
O, hier zijn jullie gebleven! Lekker onhandig zo onderaan. Moet ik steeds zo enorm scrollen
Ach, hebben die modjes ook eens wat te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:38 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh, we zijn centraal geworden.
Gaan de modjes nu bij ieder deel een vinkje 'centraal' zetten?.
quote:
Goldeneyequote:
Ihl, Davidov, ik kan je met me identificeren.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat kan toch ook haast niet anders knul
en dat is ook niet erg
probeer nou maar eens van de momenten genieten die jullie samen hebben
ook al klinkt dat nu nog moeilijk
ik weet dat je het kunt
we hebben centre parcs nog
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ihl, Davidov, ik kan je met me identificeren..
GoldenEye is alleen leuk door Pierce en Famke, voor de rest is het een kutfilm.
Niet zo happen.quote:
Waar zat jij!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef error het volgende:
Hebben jullie mij nog gezien tijdens de meet?!
owquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet zo happen.
GoldenEye is zo koel.. Samen met A view to a kill mijn lievelingsbondfilmdingen.
[afbeelding]
Should I have?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef error het volgende:
Hebben jullie mij nog gezien tijdens de meet?!
Ik weet niet eens wie je bent noch hoe je eruit zietquote:
Dat komt omdat ie hier niet post (is m'n ex)quote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef error het volgende:
Anyways het ziet er gezelli uit op de fotows
En ik kan vrijwel bij iedereen een username matchen. Alleen niet bij die jongen in het oranje shirtje (niet jij, Andy) die bij de photoplay met Dez en Peter staat.
Ik was er niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent noch hoe je eruit ziet
Voor mij was je gewoon een vreemde in de menigte...
Maar waar was je dan?
De beruchte Pup?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie hier niet post (is m'n ex)
Nee. Niet die. Voor pup (3 voor pup). M'n eerste echte vriendje.quote:
wat schattigquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Niet die. Voor pup (3 voor pup). M'n eerste echte vriendje.
Nou, als je 2,5 week ook telt als vriendje dan was mijn eerste OOK een enorme eikel.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef error het volgende:
[..]
wat schattig![]()
mijn eerste echte vriendje was een eikel![]()
dat laatste zullen we dan maar als topicgeheim bewarenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als je 2,5 week ook telt als vriendje dan was mijn eerste OOK een enorme eikel.
Maar ik vidn van niet en dus is mijn eerste vriendje een schat. Spreek hem nog steeds vaak.
Vlarp, X-man en Yost kende hem al, theatermama natuurlijk ook ... en wiz(
)
Uhm nou de sfeer is wel weer beter in het huis. Het onderwerp is eigenlijk al 2 weken niet meer ter sprake gekomen... Ze hebben het er nog wel vrij moeilijk mee dat merk ik wel, maar het verpest de sfeer niet meer. Geen slaande deuren, geen vader die voor 100% doet alsof ik niet besta, geen emotionele moeder die steeds droevig kijkt als ik langsloop.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef purmernoord het volgende:
Hee Davidov, ik las een paarhonderd postings eerder dat je pas uit de kast bent en je ouders nogal lullig reageren op je, hoe gaat dat nu eigenlijk? (paar dagen/weken verder.)
Je kunt uiteindelijk altijd solliciteren bij GTST he. Na een aantal maanden/jaren speel je ze d'r allemaal uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef davidov het volgende:
....... want ik moet nogsteeds de smoesjes uit mn mouw schudden alsof het niks is
slettebakquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Niet die. Voor pup (3 voor pup). M'n eerste echte vriendje.
.......quote:
Curacaoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Waar is hier?
hmmmmquote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, als je 2,5 week ook telt als vriendje dan was mijn eerste OOK een enorme eikel.
Maar ik vidn van niet en dus is mijn eerste vriendje een schat. Spreek hem nog steeds vaak.
Vlarp, X-man en Yost kende hem al, theatermama natuurlijk ook ... en wiz(
)
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt uiteindelijk altijd solliciteren bij GTST he. Na een aantal maanden/jaren speel je ze d'r allemaal uit.
Mn moeder was 20 jaar stewardessquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef error het volgende:
[..]
Curacao
@Davidov, ik vind dat wel een goed teken.
Het (overdreven) zorgen maken hoort er ook bij. Vergeet niet dat homows voornamelijk vieze oude mannetjes zijn die jou in het ongeluk willen storten....
Ook dat zal veranderen als je ouders wat andere homows hebben ontmoet. Dan zien ze dat het best meevalt en dat er ook onder homows vele verschillende types zijn. Eigenlijk net als bij hetero's
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......
Het is dat m'n handen nat zijn van m'n tranen en de knuppel uit m'n handen zou glijden maar anders had ik je voor je kop geslagen.
Dat zeg ik: andere homows!quote:
zoals naar een meet met vreemde mannen gaan?quote:Maar toch denkt ze dat ik zelf niet verstandig ben en dingen zelf kan bedenken.
Vrij ironisch, zo voorzichtig als ik ben
Ze kende er massa's in die tijdquote:
mwaaaahh het was vrij onschuldigquote:zoals naar een meet met vreemde mannen gaan?![]()
heb je haar daar al op gewezen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Ze kende er massa's in die tijd![]()
Al die verhalen die ik wel niet heb gehoord vroeger
Dus juist zij zou moeten weten dat ze niet allemaal vals en vies zijn
Ja dat is dan wel weer jammer van zo'n meetquote:mwaaaahh het was vrij onschuldig![]()
Daar nog niet op.quote:
For your information ik ben niet zo wildquote:Ja dat is dan wel weer jammer van zo'n meet
Ow god heb je hem ook weerquote:
Yep, [homo] topic, dus BB is er, want..., o nee, ik ben geen homo, homo's zijn vieze oude mannetjesquote:
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
forgive me Father for I have sinned..
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef davidov het volgende:
[..]![]()
Nou die studie zal wel weer niks worden komende 2 maanden
Een wat? is dat een soort bochel?quote:
Dan is 't ook goed..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ruggengraat, als ik de nieuwe spelling tenminste geod ken![]()
Eigenlijk hebben mensen die dit fulltime doen geen leven heh?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
een tijgertje waar je op kan zitten
in mijn oude guild zit een gestoord wijf dat het de hele dag doorspeelde.. en ze had precies dezelfde stem als anne van the weakest link, volgens mij wás zij het gewoon.. constant iedereen aan het uitschelden enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben mensen die dit fulltime doen geen leven heh?
Je draait om de hete brij heen!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
in mijn oude guild zit een gestoord wijf dat het de hele dag doorspeelde.. en ze had precies dezelfde stem als anne van the weakest link, volgens mij wás zij het gewoon.. constant iedereen aan het uitschelden enzo
Ohh! Een nightsaber mountquote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
eindelijk iemand die me begrijptquote:
Zoals?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan wel wat beters bedenken om te mounten![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik kan wel wat beters bedenken om te mounten![]()
moet dat danquote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bereik je nooit wat in je leven.
Er zijn genoeg mensen in dit topic die aan deze eis voldoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een olifant, ik wil een keer op een olifant zitten![]()
Je moet je diploma halen, een leuke jongen vinden en dan samen kindjes makenquote:
Start een rel, noem eens namenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen in dit topic die aan deze eis voldoen.
Plaatjes zijn mooier dan ik dachtquote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
NOG een rel?quote:
moet je de beta downloaden mag je wel een keer mn account gebruikenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Plaatjes zijn mooier dan ik dacht
Jammer dat ik spel niet vat en het zo duur is
is wel goedkoper jaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef Vlarp het volgende:
en dan zit straks iedereen te WoWen 's avonds en dan heb ik niemand om mee te msnen
Ga ik wel weer bier drinken in de kroeg
Klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet je de beta downloaden mag je wel een keer mn account gebruiken(niet al mn characters deleten dan
)
Hmm klinkt eigenlijk best wel goed hoor. Je moet één ding niet vergeten, je ouders weten waarschijnlijk niks over homoseksueliteit, behalve dan dat ze met veren in hun blote kont mee doen aan de gay pride, aids krijgen en met een lipstick en handtas naar de kroeg gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhm nou de sfeer is wel weer beter in het huis. Het onderwerp is eigenlijk al 2 weken niet meer ter sprake gekomen... Ze hebben het er nog wel vrij moeilijk mee dat merk ik wel, maar het verpest de sfeer niet meer. Geen slaande deuren, geen vader die voor 100% doet alsof ik niet besta, geen emotionele moeder die steeds droevig kijkt als ik langsloop.
Het vervelende is alleen dat ze zich nu wel opeens 3x zoveel zorgen over mij maken. Bijv met mn studie... alsof het feit dat ik homo ben het NOG erger maaktOok ruzien mn ouders nu nog zelden tegen elkaar, integendeel als ze ruzien vormen ze een blok samen tegen mij
(Dus komt eerst mn vader binnen om te zeuren, wimpel ik hem na een tijdje weg, komt mn moeder terug zeggen dat ik aardiger moet zijn etc, en dan mn vader weer
)
In het algemeen is het voor de schermen wel weer leefbaar hier, ik durf weer voor 12en thuis te komen en hoef dus niet te wachten tot ze in bed liggen zodat ik vervelende blikken moet ontwijken. Echter ik kan nogsteeds niet zeggen waar ik soms ECHT heen ga (zoals de meet), dat had ik namelijk wel gehoopt, het zou dingen aan mijn kant aanzienlijk makkelijker maken, maar helaas dat zit er nog niet in want dat pikt mn vader zeer slecht op. Met het gevolg dat ik voorlopig nog geen ruk ben opgeschoten met het uit de kast komen want ik moet nogsteeds de smoesjes uit mn mouw schudden alsof het niks is
jaloezie?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik betrap mezelf momenteel op een vervelende emotie...
mijn ouders zijn oer-christelijk opgevoed in een boerendorpquote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
God, ik ben zo blij dat mijn ouders vroeger coke-snuivende yuppies waren, en geen primitieve ,bevooroordeelde boertjes.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn ouders zijn oer-christelijk opgevoed in een boerendorp
Ja, zoietsquote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaloezie?
omdat je geen wow hebt natuurlijk
olie, vuur...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja dikke naad, ik voelde me beroerd.![]()
Ice. Ice, baby.quote:
En dan meldt je je niet netjes even af?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ftw?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
james bond ftw
Half 8?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga nog ff in bed tv kijken en slapen.. morgen om half 8 opwat vroeeeeeeeg
niet verplicht college.. maar moet ff wat puntjes bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Half 8?Mein gott je bent nog wel een student! wat is er in vredesnaam zo belangrijk dat je vrijwillig zo vroeg opstaat
![]()
Enfin, gnight blub
Nou mn ouders waren vroeger enorm makkelijk in alles. Ex-hippies bijna :pquote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hmm klinkt eigenlijk best wel goed hoor. Je moet één ding niet vergeten, je ouders weten waarschijnlijk niks over homoseksueliteit, behalve dan dat ze met veren in hun blote kont mee doen aan de gay pride, aids krijgen en met een lipstick en handtas naar de kroeg gaan.
Op het moment dat jij een keer een vriend aan de deur krijgt die er net zo normaal uitziet als jezelf neem je al een heel stuk vooroordeel weg voor ze.
Dus ondanks dat jij vind dat je niet echt bent opgeschoten denk ik juist het tegenovergestelde. Ze moeten er nog even aan wennen, maar volgens mij gaat het helemaal goedkomen bij jullie.
Bye the way, vind je het erg als zoiets aan je gevraagd wordt hier op Fok?
Ik wens je in ieder geval het best.
welteusten allemaal ik ga er lekker vroeg in vanavond
au...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
niet verplicht college.. maar moet ff wat puntjes bij elkaar sprokkelenftw=for the win
Toch had ik me er stiekum best wel op verheugd om je eens te zien.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Andere mensen die ook met onze "batch" naar binnen gingenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Weemz het volgende:
Uhm, ff 2 vraagjes over de meet (en ja, ik weet dat ik er niet was ja)...
1) Wie zijn al die mensen op de foto van de Dungeons?
quote:2) Wie is alex? (en nou ben ik vast tot n00b van de week verklaard met deze vraag)...
007 was leukerquote:
Tis ook nog veel te vroegquote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
in de dungeon waren randoms..
hee ik slaap nog niet
Daar was ik niet voor uitgenodigdquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar was ik niet voor uitgenodigd
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar was ik niet voor uitgenodigd
Maar mijn middag/avond was ook gezellig.. ondanks een wederzien met een ongewenst persoonquote:
Voorlopig is ie nog niet af hoor...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
Yeee, een nieuw Arthur-verhaal
Mams, waarom ben jij er nog![]()
helemaal speciaal alleen voor jouquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:54 schreef BB_Koning het volgende:
Yeee, een nieuw Arthur-verhaal
Mams, waarom ben jij er nog![]()
morgen zijn de verkiezingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:02 schreef BB_Koning het volgende:
Doei Punk
En mams, wat ga je morgen doen, ik neem aan dat je niet gaat werken![]()
alles in mijn omgeving komt op D66 uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
stemwijzer.nl
morgen niet danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga stemmen als er parlementverkiezingen zijn: Hirshi Ali![]()
niemand die het zietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is overigens wel partij verraad maar goed
Yup ingezongen door Shirley Basseyquote:
Uhhuquote:maar goed![]()
meloen
die AH voorgesneden lekkere drie soorten stukjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |