Oh, hij had zelf geen tijd zeker, zat natuurlijk weer te bellenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit overigens op verzoek en met toestemming van Parleur
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij durfde niet
wist niet goed hoe het moest
wij weten allen hoe moeilijk de eerste keer en dat het dan ook niet zonder fouten gaan
maar die eerste keer moet je toch eens beleven
Hij had mij als bodyguard, niemand durfdequote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Parleur het volgende:
Een wonder dat jullie hem gisteren niet een gracht in hebben geduwd! De HOERRR!
gewoon onder de hier kijken en kopieren en dan wijst alles zich vanzelf hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik durf best! Ik wist allee... ik had er gewoon geen tijd voor!
maar toen wonderer eenmaal was was heb ik hem toch nog in het water gegooid, dat idee vond hij eerst wel eng maar toen hij er eenmaal in lag vond hij het helaas helemaal niet ergquote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik durf best! Ik wist allee... ik had er gewoon geen tijd voor!
Mark, ex van Ang3l.quote:
Dacht dat je dat wel door had gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 19:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm ik dacht dat ik alle foto's was ontsprongen.. toch nog gesnapt op een moment van zwakte..
Nog slechter nieuws: vlarp heeft ook nog volle een cameraquote:Op zondag 5 maart 2006 19:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmm ik dacht dat ik alle foto's was ontsprongen.. toch nog gesnapt op een moment van zwakte..
ik kon nergens heen..quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel door had gehadIk stond pontificaal voor je neus
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Nog slechter nieuws: vlarp heeft ook nog volle een camera
Je hebt je wel aardig verscholen achter je pilsjequote:
dat dan weer welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt je wel aardig verscholen achter je pilsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |