Let's not and say we did.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had juist voor jou de rol van gids door AH XL in gedachten bij rondleiding langs de afdeling notenrijst![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan duik ik onder in Amsterdam..
Kom ik je toch gewoon halenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als 't verder is dan Assen hoeft 't voor mij niet
die eer wilde ik Great Expectations nog wel gunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Jij loopt voorop met een oranje vlaggetje en je maakt ons wegwijs in het kleine AHtje, dat zo kenmerkend is vanwege zijn aandoenlijke kleinte..
trustequote:
Sweet Dreams Vanitasquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mensen, ik ga ook het wol opzoeken, morgen moeten we weer op een decent gristelijk tijdstip opstaan, dat zodoende.
Trusten!![]()
gnight!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Stroekie het volgende:
En ja ook ik sluit me bij de slapers aan
Sweet Dreams allemaal![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef DrDentz het volgende:
*stopt alle homo's in*
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:26 schreef wonderer het volgende:
Die ken ik al
Een hartaanval is wel genoeg.
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]Leuk, joh
Check deze http://www.winterrowd.com/snowman.swf
Mal doch liefquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Printscreen, toch
Jullie zijn dus oko geen fans van horrorfilms?![]()
HA YES EINDELIJK!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuk, joh
Check deze http://www.winterrowd.com/snowman.swf
Ik was nog in shock, dat is de reden. Speel het spelletje en raak ook in shockquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
HA YES EINDELIJK!
WEER BETRAPT!![]()
weer die kut smiley van je vergeten![]()
Been there done that....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik was nog in shock, dat is de reden. Speel het spelletje en raak ook in shock![]()
Jouw sigquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef davidov het volgende:
[..]
HA YES EINDELIJK!
WEER BETRAPT!![]()
weer die kut smiley van je vergeten![]()
In een film kun je het zien aankomenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle Printscreen, toch
Jullie zijn dus oko geen fans van horrorfilms?![]()
Dat was opvoedkundig een zwak momentquote:Op maandag 6 maart 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Been there done that....
Er was trouwens ergens een filmpje van een klein jongetje dat dat van zn vader moest spelen en compleet overstuur raakte en moest huilen...
maarja is weg
Muziek in films veraden dat "het" schrikmoment eraan zit te komenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
In een film kun je het zien aankomen
Hoewel, ik schrok me bij Dog Soldiers echt rot toen die koe ineens uit de lucht kwam vallen
Nou, daar dus even niet he?quote:Op maandag 6 maart 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Muziek in films veraden dat "het" schrikmoment eraan zit te komen
Ik ben van nature schrikkerig bij schrikeffecten, zeker sinds we hier dts hebben
Heej wondererquote:
Die film heb ik dus niet gezienquote:
ow shucksquote:
Doenquote:
Aan de ene kant is het kwalijk dat ouders dat doen, aan de andere kant... I can't blame themquote:Op maandag 6 maart 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat was opvoedkundig een zwak momentmaar vreselijk leuk om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |