Ah, dan zullen ze zometeen wel hier zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 14:05 schreef Googolplexian het volgende:Hagelstenen ter grootte van dobbelstenen hiero
Hoe kon het ook andersquote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar bij de jeugdvogelwacht gezeten
Echt weird ... brandende zon in m'n nek > donderslag en donkere hemel > sloot begint te leven en overal knallen van hagelstenenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dan zullen ze zometeen wel hier zijn
Ja hier is het nu ook prachtig weer, maar daarnet ook al snoeiharde sneeuwbui gehad ja...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Echt weird ... brandende zon in m'n nek > donderslag en donkere hemel > sloot begint te leven en overal knallen van hagelstenen
hoop niet dat m'n auto nu een poffertjes-ijzer is ... be warned.
welke kant gaat de wind op?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Echt weird ... brandende zon in m'n nek > donderslag en donkere hemel > sloot begint te leven en overal knallen van hagelstenen
hoop niet dat m'n auto nu een poffertjes-ijzer is ... be warned.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot later, en succesquote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef Dangel het volgende:
fijn... net nu ik richting bushalte moet een stortbui met hageltot later vanmiddag
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef Dangel het volgende:
fijn... net nu ik richting bushalte moet een stortbui met hageltot later vanmiddag
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef Dangel het volgende:
Dan wisten ze dus exact hoe en wat.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
Er is ingebroken bij een goede vriend van m'n pa in IJsselstein![]()
Huis opengebroken, sleutels van de Lexus, en de zaak meegenomen.
Naar de zaak gereden daar gewoon de deur open gedaan met de sleutels, 2 bussen van de zaak rustig volgeladen met karts, motorblokken en gereedschap en zo vertrokken
Inbraak in huis is verzekerd, van de zaak helemaal niets omdat er gewoon met de sleutel is open gedaan en het dus allemaal niet te bewijzen vallt wat er nou gejat is.
maar dan heb je wel weer een hele goede en mooie injectorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:53 schreef Klonk het volgende:
KUT, net met m'n schoonvader onderweg, begint m'n auto in eens te stotteren en te doen, kruipend naar de garage, hoera auto loopt nog op 3 cilynders en helaas de bougie was niet de veroorzaker, wel een bijna 170 euro kostende injector
Ik hoop het nietquote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan wisten ze dus exact hoe en wat.
inside job
LEEN VAN FRISIAAAAquote:Op maandag 6 maart 2006 14:53 schreef Klonk het volgende:
KUT, net met m'n schoonvader onderweg, begint m'n auto in eens te stotteren en te doen, kruipend naar de garage, hoera auto loopt nog op 3 cilynders en helaas de bougie was niet de veroorzaker, wel een bijna 170 euro kostende injector
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
De politie is bezig met een onderzoek nu.
En Lexus RX300, 2 lange recente Fiat Ducato's en een ton aan meuk zo'n beetje foetsie
niets lenen, gewoon een aanslag op de bankrekening, damn ik rij er al nauwlijks meer in, komt zoiets ff aankloppenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LEEN VAN FRISIAAAA
Maar wel gaar zeg
jehquote:
Nastyquote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Check dit gek http://poststuff2.entensity.net/030606/media.php?media=rimjob.wmv![]()
![]()
![]()
Velg voor je flikker
Laat ik m'n opmerkingen maar voor me houdenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
niets lenen, gewoon een aanslag op de bankrekening, damn ik rij er al nauwlijks meer in, komt zoiets ff aankloppen![]()
Heel hot jaquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/030606/media.php?media=hot.wmv![]()
Als ze naar de zaak zijn gegaan, wisten ze echt wel meer dan normaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
De politie is bezig met een onderzoek nu.
En Lexus RX300, 2 lange recente Fiat Ducato's en een ton aan meuk zo'n beetje foetsie
c64quote:
Goed voor de verkoopcijfers!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef lipje het volgende:
http://www.nu.nl/news/682(...)o_gevaarlijk%27.html
ophef over landwind? dan hier ook over
Maja, als je die wagens wil hebben van de zaak, rijd je 1 keer mee met de directeur naar huis en dan pak je hem een tijdje erna...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze naar de zaak zijn gegaan, wisten ze echt wel meer dan normaal.
Ook ivm de sleutels etc..
Veel vertrouwen maar zoals gewoonlijk zijn Honda onderdelen duurquote:
super aguri verwacht ik niet teveel van met zo'n kamikaze coureurquote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Veel vertrouwen maar zoals gewoonlijk zijn Honda onderdelen duur
En de motor in de Super Aguri zal wel prima zijn maar de rest he
Ik krijg net te horen van m'n pa dat ze de Lexus en de bussen weer terug hebben gevonden en (één van) de daders gepakt hebben door vingerafdrukken in de busquote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als ze naar de zaak zijn gegaan, wisten ze echt wel meer dan normaal.
Ook ivm de sleutels etc..
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen van m'n pa dat ze de Lexus en de bussen weer terug hebben gevonden en (één van) de daders gepakt hebben door vingerafdrukken in de bus
Dader is geen bekende van de zaak, wel van de politie, die vonden hem direct in het systeem nadat de vingerafdruk ingevoerd was en zijn hem thuis gaan halen
Nu de spullen nog...
Het zal maar zo'n ranzige mocro zijn die in je auto heeft geredenquote:
Super Aguri zal weinig mechanische defecten hebben, denk ik. Maar omdat ze de eerste races met een oud Arrows chassis rijden en veel tijd kwijt zijn geraakt aan de Honda V8 in het Arrows V10 te passen hebben ze weinig tijd gehad om de auto op snelheid te ontwikkelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef vlad het volgende:
[..]
super aguri verwacht ik niet teveel van met zo'n kamikaze coureurhij zal wel leuke dingen kunnen laten zien soms, maar denk dat ie vaker naast de baan staat met een mechanisch defect door z'n rijstijl
![]()
en honda is idd duur, dus stem op ferrari![]()
Maar toch, wel weer terugquote:Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het zal maar zo'n ranzige mocro zijn die in je auto heeft gereden
Maar ik denk dat de plaats van de spullen ook wel redelijk snel bekend is na een stevig verhoor![]()
daarom doe ik ook niet meequote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een gedoe met die F1 manager, ik heb gewoon wat aangeklikt
pre-season-tensionquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een gedoe met die F1 manager, ik heb gewoon wat aangeklikt
M'n F1 interesse is lichtelijk verwaterd de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 6 maart 2006 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
pre-season-tension
Hug: flauw hoor
damn dan krijg je eens waar voor je belastingcentenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik krijg net te horen van m'n pa dat ze de Lexus en de bussen weer terug hebben gevonden en (één van) de daders gepakt hebben door vingerafdrukken in de bus
Dader is geen bekende van de zaak, wel van de politie, die vonden hem direct in het systeem nadat de vingerafdruk ingevoerd was en zijn hem thuis gaan halen
Nu de spullen nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |