Yep daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die nieuwbouwwijk tegenover de Mac dan of niet...? Naast die middelbare school...?
Da's dus tegenover onze zaak eh
Gaat lekker dan tegenwoordigquote:
Ja kut criminelenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat lekker dan tegenwoordig
Aja, na de 4 inbraken in 6 maanden bij onze zaak zijn we er nu al ruim 4 jaar vanaf
Ook mede door het juweliersglas... Maar het is toch belachelijk dat het zo moet tegenwoordig
Best aardigquote:Op maandag 6 maart 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hou je het niet-blowen nog steeds vol...?
Kruimeldieven zijn hetquote:
idd, je schiet er weinig mee op, en als bedrijf wordt je toch aardig geraakt hierdoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kruimeldieven zijn het
Al het gejatte spul gaat voor een tiende van de echte waarde de deur uit
En da's netjes van je!
De site heeft Femme geen windeieren gelegd heb ik zo het ideequote:Op maandag 6 maart 2006 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://tweakers.net/plan/309
Lekker bezig
Mja was bij ons vooral de eerste keer, backupten ze maar 1 keer per maandquote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd, je schiet er weinig mee op, en als bedrijf wordt je toch aardig geraakt hierdoor.
En tnx
Dat kun je opzich wel zeggen jaquote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
De site heeft Femme geen windeieren gelegd heb ik zo het idee
Best oke, door het jodenweer van vanmorgen ben ik lekker thuis gebleven en ben ik nu FOK!kend aan het werk...quote:
Hier ook weer oké, ik heb vanmorgen mijn kentekenbewijs weer opgehaaldquote:Op maandag 6 maart 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best oke, door het jodenweer van vanmorgen ben ik lekker thuis gebleven en ben ik nu FOK!kend aan het werk...
Met jou?
quote:Dat ik afgelopen donderdag een boete heb gehad voor het rijden met blauwe verlichting (Doodnormale koplampen, in elke stylingzaak te krijgen, welke wit horen te zijn maar heel iets blauw oplichten..)
En dat ze mijn kentekenbewijs hebben ingenomen, en ik nu binnen 14 dagen met een goede uitlaat op het bureau moet verschijnen om mijn kentekenbewijs weer op te halen.
foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, was opzich ook wel iets voor te zeggen natuurlijk met dat stuk steigerpijp
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
2 kleuters plannen de eerste keer
Uit dit topic
Post hier bestanden van p2p programma's - Deel 7
Da's idd een harde leerschoolquote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja was bij ons vooral de eerste keer, backupten ze maar 1 keer per maandWaren alle pc's gejat
![]()
Gelijk een goede les... Maar wel een harde...
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
2 kleuters plannen de eerste keer
Uit dit topic
Post hier bestanden van p2p programma's - Deel 7
CeBit is okequote:Op maandag 6 maart 2006 13:43 schreef Ballebek het volgende:
Moguh Harry's,
Ook_Gek is een looooozur want die gaat liever werken dan naar de CeBit![]()
klote is dat hèquote:Op maandag 6 maart 2006 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was idd best wat werk weer ja![]()
![]()
Kan ik me voorstellen ja, maar wat is een incremental backup?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klote is dat hè
daarom is een backup geweldig
wij maken 3 backups, 1 volledige gaat in de "kluis" (la)de ander gaat mee met 1 van ons, en de derde is een incremental backup.
heeft ons veel gezeik bespaart kan ik je vertellen
Ik Sææske. Euhm, ik bedoel, ik heet natuurlijk Evelienquote:
backup met alleen de wijzigingen vanaf de vorige backupquote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja, maar wat is een incremental backup?
Ah...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
backup met alleen de wijzigingen vanaf de vorige backup
Ik heb een paar jaar bij de jeugdvogelwacht gezetenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had je idd al lang niet meer over hem gehoord nee, dus er moest wel iets fout gaan natuurlijk
Ik kan niet eens een mus van een kraai onderscheidenAan de andere kant, ik heb aan die kant van de familie alleen maar neven... M'n opa en oma hebben 13 kleinzoons gekregen, en geen kleindochter
![]()
![]()
!
Dus met een beetje mazzel sta ik ook niet voor dit dilemma![]()
Maar vogelliefhebbers, wat een apart slag volk is dat zeg![]()
![]()
! M'n broertje en ik noemen altijd 1 zwager van m'n pa "De boswachter" Loopt altijd in Khaki kleding en dan zo'n dun bodywarmertje/vest eroverheen
En vaak zijn die dingen dan groen of bruin... Die bril aan het touwtje is het mooist wanneer het touwtje zwaar naar de klote is en dat wanneer de bril op de neus gaat de bril schots en scheef staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |