ah, dat vertelde je er net niet bijquote:Op maandag 6 maart 2006 17:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan wil je de rest van de rekeningen niet zien van het afgelopen jaar![]()
denk dat ik afgelopen jaar een kleine 3000 euro aan onderhoud en niet gepland garagebezoek kwijt wasquote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dat vertelde je er net niet bijMaar ook een toyota kan stuk hoor.
Dan doet de auto z'n imago wel eer aanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
denk dat ik afgelopen jaar een kleine 3000 euro aan onderhoud en niet gepland garagebezoek kwijt was![]()
dacht je nu echt dat ik niet al lang en breed mailcontact met De_hertog had?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[Gez] Lada, de auto zonder bla bla / Troika
Lex, kun jij deze jongeman niet helpen..?
achteraf bekeken was dat logischer geweest ja, maar ja je bent toch ook een beetje gehecht aan je autoquote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan doet de auto z'n imago wel eer aan
Maar in dat geval zou ik hem vandaag nog weg doen. 3000 euro.. daar kun je gewoon een auto voor kopen.
En nog zelfs wat leuksquote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Dan doet de auto z'n imago wel eer aan
Maar in dat geval zou ik hem vandaag nog weg doen. 3000 euro.. daar kun je gewoon een auto voor kopen.
Je hebt echt contact met iedere communistenbakfapper ter wereld ehquote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht je nu echt dat ik niet al lang en breed mailcontact met De_hertog had?
We ouwehoeren als langer dan een half jaar via de mail en zo over oostblokgebakejes
Nee. Maar ik heb wel veel contacten jaquote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt echt contact met iedere communistenbakfapper ter wereld eh
Da's absoluut waar jaquote:Op maandag 6 maart 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb wel veel contacten jaIs belangrijk.
Wat een levenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Gover, ik dacht, ik ga eens ontbijten
En toen keek ik op de klok
Een sub-leage in de F1-managerquote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef Sjoem het volgende:
Wat voor een team hebben jullie eigenlijk opgesteld? Of is dat een geheimpje?
Goedkope troep met een vleugje subtop.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef Sjoem het volgende:
Wat voor een team hebben jullie eigenlijk opgesteld? Of is dat een geheimpje?
Ja, daar zit ik in. Maar kun je daar andermans team bekijken danquote:Op maandag 6 maart 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een sub-leage in de F1-manager
dat kan bij sommige mensen inderdaad. Moet je even op de naam klikken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik in. Maar kun je daar andermans team bekijken dan
Ik had eerst een heel duur blok. En toen zag ik dat ik niet meer uitkwam, al kocht ik alles het goedkoopstquote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goedkope troep met een vleugje subtop.
Sandra heeft het op een leukere manier gedaan
Ze ging eerst een coureur op uiterlijk selecteren, dat wer d Sato, de onderdelen van de wagen allemaal zo geodkoop mogelijk, en van de rest van het geld een zo duur mogelijke coureur gekocht
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik in. Maar kun je daar andermans team bekijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |