Ik heb er nu al jaren één, zonder noemenswaardige problemen, vrij goedkoop, en in drie weken tijd 5000 kilometer afleggen, waarvan een paar in de Alpen en de Tatra, was geen enkel probleem. En laten we hier verder geen discussie over het merk starten, als je dat wilt doen moet je maar een topic in PTA openenquote:
Dank je welquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:53 schreef Tropos het volgende:
Ik schop mee, voor de leuk en als Lada liefhebber.
Alvast hartelijk bedanktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Schorpioen het volgende:
Mijn ouders hebben tientallen jaren lada geleden. Heel misschien heeft mijn vader nog ergens folders of bladen liggen maar ik schat de kans niet groot. Ik vraag het wel voor je na.
Inderdaad, dat soort advertenties bedoelde ik. Als je ze op internet kunt vinden, graag, mij lukt het nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Ik kan me nog wel zo'n reclame herinneren. De lada visie op multikleppen techniek met zo'n plaatje van die dingen die je naar beneden kan doen tegen de zon. Dat zou toch wel ergens op internet te vinden moeten zijn.
Zie hierboven ergensquote:Verder zijn het lelijke kutauto's![]()
Ik heb ooit eens de eerste editie van Troika gehad, volgens mij was daarin o.a. de nieuwe Samara Sedan besproken, dan zou dat blad uit 1992 moeten zijn. Volgens http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?id=7&ch=TER&gotonr=4284 lijkt de campagne in 1997 voorbij te zijn. Waarschijnlijk dus grofweg 1990-1996 maar ik weet het helaas niet zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:38 schreef Nuvole het volgende:
Ik ben geen Lada-lover, maar nooit te beroerd even te helpen.
Je zegt "jaren geleden", maar misschien kun je aangeven hoeveel jaren je bedoelt? M.a.w. uit welke periode moeten de tijdschriften komen waar die advertenties in kunnen staan? Jaren '70?1985-1991? Eerste helft jaren '90? Ik noem maar wat.
Ik ben vooral op zoek naar die specifieke campagne, niet alleen omdat ik zelf een Lada heb maar ik wil er ook daadwerkelijk iets mee doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:56 schreef Tropos het volgende:
Ben je overigens alleen geinteresseerd in Nederlandse Lada bladen of ook Russische?
Nou ja, ik zoek dus vooral advertenties van die 'de auto zonder bla bla' campagne, maar als iemand die dit leest iets leuks heeft liggen zou ik er ook wel interesse in hebben. Dat wil dan weer niet zeggen dat ik alles van Lada verzamel of zo. Niettemin bedankt voor je hulpquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Blupp het volgende:
ff ebay-en op Lada,
vooral in Frankrijk zijn nog wel wat oude dingen te koop, zoals deze:
http://cgi.ebay.nl/CATALO(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
kweet niet of je zoiets ook zoekt hoor, maargoed ik heb niks te doen duss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |