Ja, een Fiat Uno Quattroquote:Op maandag 6 maart 2006 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
Was dat een Quattro of niet?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman heeft de ORLY uiltjes gevonden hoor
truste a:rbeide:rquote:Op maandag 6 maart 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
And on that bumshell... I'm going to bed
Morgen weer om een on-christelijke tijd 't bed uit
Trusten allen
wa's da danquote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver Sandra ziet wel pijltjes, Dangel en ik niet
Ja, das best bizar he?quote:
Ik heb de pijltjes ook nietquote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver Sandra ziet wel pijltjes, Dangel en ik niet
Maar veel kunnen geen Engels.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
oudere mensen vinden het ook lievv hoor![]()
Ik Femkequote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
als ik een kut had gehad had ik Rozemarijn geheten
Oei, dat ziet er niet tof uitquote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje heeft de Golf van z'n huisgenoot even tegen ze Slk van de buurman aangesmeten
Kerel is compleet uit z'n naad gegaan, politie erbij om het te sussen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon rijden en glijden, gladheidquote:Op maandag 6 maart 2006 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
Klonk
Huggiehoe heeft 'ie dat voor elkaar gekregen?
als ik een vent was, dan heette ik nu Jeroenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Klonk het volgende:
als ik een kut had gehad had ik Rozemarijn geheten
\quote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef Hugster het volgende:
M'n broertje heeft de Golf van z'n huisgenoot even tegen ze Slk van de buurman aangesmeten
Kerel is compleet uit z'n naad gegaan, politie erbij om het te sussen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
blij dat ik glij?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon rijden en glijden, gladheid
Maar het boeit verder allemaal weinig, het is allemaal verzekeringswerk. Die golf is een leaseauto die de huisgenoot van m'n broertje gewoon 24/7 mag gebruiken van z'n pa's bedrijf in Nederland. (ze wonen in Gent)
kon hij niet in sneeuw/ijs rijden ofzo?quote:
Neh is een putserquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
kon hij niet in sneeuw/ijs rijden ofzo?
zondequote:
Ja mooi ehquote:Op maandag 6 maart 2006 12:09 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie actie van Coby weer Hugo
En wat een achtergrond
En ik had Merel geheten als ik een meisje was................ en denk even goed na over de achternaam
Zo veroorzaakt hij weer lekker wat rommelquote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja mooi eh
En wat een eppo's als ze dat zouden doen
het ging alweer te lang foutloos, er moest wat gebeurenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo veroorzaakt hij weer lekker wat rommel
En ik vond het eerst wel verschrikkelijk ja, maar nu denk ik dat ik mijn dochter (als dat ooit gaat gebeuren tenminste![]()
![]()
![]()
) ook zo ga noemen
![]()
Wat bedoel je?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb weer een hoop gemist geloof ik!
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
het ging alweer te lang foutloos, er moest wat gebeuren
En ALS idd ja![]()
Maar dan sta je gelijk te boek als een vogelliefhebber
En als ik aan vogelliefhebbers denk dan denk ik aan verlepte stellen en semi boswachters die er in de weekenden op uitgaan in onmogelijk degelijke outfits met een geplastificeerde kaart, bril aan een touwtje en een grote verrekijker
Tommeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 6 maart 2006 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb weer een hoop gemist geloof ik!
Nah hij had 2 weken terug wel z'n huur overgemaakt naar z'n school ipv naar de huisbaas voor de 2e keerquote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had je idd al lang niet meer over hem gehoord nee, dus er moest wel iets fout gaan natuurlijk
Ik kan niet eens een mus van een kraai onderscheidenAan de andere kant, ik heb aan die kant van de familie alleen maar neven... M'n opa en oma hebben 13 kleinzoons gekregen, en geen kleindochter
![]()
![]()
!
Dus met een beetje mazzel sta ik ook niet voor dit dilemma![]()
Maar vogelliefhebbers, wat een apart slag volk is dat zeg![]()
![]()
! M'n broertje en ik noemen altijd 1 zwager van m'n pa "De boswachter" Loopt altijd in Khaki kleding en dan zo'n dun bodywarmertje/vest eroverheen
En vaak zijn die dingen dan groen of bruin... Die bril aan het touwtje is het mooist wanneer het touwtje zwaar naar de klote is en dat wanneer de bril op de neus gaat de bril schots en scheef staat
Het is hier zonnig en droogquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
De sneeuwvlokken die nu vallen zijn zo groot als sneeuwballen man![]()
zolang je ballen niet zo groot zijn als sneeuwvlokken is er nog niets aan de handquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
De sneeuwvlokken die nu vallen zijn zo groot als sneeuwballen man![]()
Nah oke, da's dan wel weer een mooie actie ja, vooral als hij het voor de 2e keer doetquote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nah hij had 2 weken terug wel z'n huur overgemaakt naar z'n school ipv naar de huisbaas voor de 2e keer
En bij ons zijn er ook maar 2 kleindochters van de bijna 20 kleinzonen![]()
En wat een figuren idd, ik trek ze heel slecht want mijn schoolhoofd en bovenbouw leraar van de basisschool waren ook zo![]()
Incl het daarbij horende beleid, projecten, excursies en schoolreisjes die allemaal wel iets met natuur te maken hadden
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een huftersquote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
Er is ingebroken bij een goede vriend van m'n pa in IJsselstein![]()
Huis opengebroken, sleutels van de Lexus, en de zaak meegenomen.
Naar de zaak gereden daar gewoon de deur open gedaan met de sleutels, 2 bussen van de zaak rustig volgeladen met karts, motorblokken en gereedschap en zo vertrokken
Inbraak in huis is verzekerd, van de zaak helemaal niets omdat er gewoon met de sleutel is open gedaan en het dus allemaal niet te bewijzen vallt wat er nou gejat is.
teringquote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
Naar de zaak gereden daar gewoon de deur open gedaan met de sleutels, 2 bussen van de zaak rustig volgeladen met karts, motorblokken en gereedschap en zo vertrokken
Inbraak in huis is verzekerd, van de zaak helemaal niets omdat er gewoon met de sleutel is open gedaan en het dus allemaal niet te bewijzen vallt wat er nou gejat is.
NO WAIquote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
Het lijkt er haast wel opquote:Op maandag 6 maart 2006 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah oke, da's dan wel weer een mooie actie ja, vooral als hij het voor de 2e keer doet
Lekker mannelijke familie dusGoed voor't nageslacht
![]()
OMG, je hebt toevallig niet in IJsselstein op school gezeten?Ik ben nl ook zwaar genaaid door die hoerendirecteur van m'n basisschool. IPV zoals gebruikelijk een lang weekend feesten ergens in groep 8 gingen wij op "Natuurwerkweek"
![]()
![]()
Goddomme een ruime week gewerkt in de natuur
![]()
Beetje bossen kappen en nieuwe boompjes planten
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het lijkt er haast wel op
Kut natuurfreaks verzieken de kansen op mooie schoolfeesten ook idd![]()
![]()
In de buurt van de McDonalds, hij zit er pas een 2-3 maanden met z'n huis en zaak, daarvoor al meer dan 10 jaar probleemloos in Maartensdijk gezetenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAIWaar woonde hij dan?
Hoor je zo vaak eh, inbreken en dan sleutels jatten
Teringzooi zeg, m'n pa zet tegenwoordig ook de auto op slot, want er is in februari bij 4 buren van ons ingebroken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daarvoor stonden de auto's altijd open ja
Die nieuwbouwwijk tegenover de Mac dan of niet...? Naast die middelbare school...?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
In de buurt van de McDonalds, hij zit er pas een 2-3 maanden met z'n huis en zaak, daarvoor al meer dan 10 jaar probleemloos in Maartensdijk gezeten
Ik kom ook niets te kortquote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
Misschien dat ik daarom de afgelopen jaren de taak op me heb genomen om ze dan zelf maar te organiseren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |