abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35827226
Waarom Leiwa-nogwat? Links is voldoende bezet met Urby en Juanfran...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35827308
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Black-Death het volgende:
Juanfran...

en Emanuelson zie ik ook graag op het middenveld.
pi_35827328
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef Black-Death het volgende:
Waarom Leiwa-nogwat? Links is voldoende bezet met Urby en Juanfran...
Juanfran blijft waarschijnlijk niet.

Vind die Leiwa echt een type om naar Feyenoord te gaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35827385
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en Emanuelson zie ik ook graag op het middenveld.
Toegegeven, Juanfran zit in een wat mindere periode, maar ik zie een goede linksback in hem... Emanuelson kan mooi op het middenveld ja
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_35827414
Het is inderdaad nog maar de vraag of Juanfran blijft... dan zal er toch wel wat moeten worden aangekocht...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:41:36 #256
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35827419

Het is wel een nar
Houd van een lijntje.
pi_35827470
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Toegegeven, Juanfran zit in een wat mindere periode, maar ik zie een goede linksback in hem... Emanuelson kan mooi op het middenveld ja
hij heeft gewoon geen zin meer lijkt het, laat 'm dan ook maar vertrekken
pi_35827806
Ik volg Leiwakabessy nauwelijks. Doet ie het echt zo goed en heeft ie de potentie om de vaste linksback van Ajax te worden?
pi_35828121
ik weet niet, hij is wel vaak een van de betere bij NEC als ik m zie.
pi_35837148
Die kerel komt absoluut tekort.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:29:59 #261
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_35840725
quote:
Hij speelt pas sinds de zomer bij Ajax, maar het lijkt alsof de 23-jarige Zweed al veel langer voor de Amsterdamse trots voetbalt. Markus Rosenberg is een van de weinige buitenlandse voetballers bij Ajax die zich heel snel op korte termijn weet aan te passen aan de clubcultuur. Dat doet de aanvaller meer dan voltreffelijk. Momenteel is Markus een voorbeeldprof bij Ajax.

Volgens de Sportweek zou hij al hebben gedacht aan het verlengen van zijn contract bij Ajax. Markus, wonend in het sjieke Amsterdam-Zuid, heeft het naar zijn zin bij Ajax. Ondanks dat hij niet op zijn favoriete positie uit de voeten mag, neemt hij wel steeds meer een favorietenrol op zich. Eigenlijk is de linksbuiten positie hem op het lijf geschreven. Als spits van Ajax sta je met je rug naar het doel en dat zijn niet de kwaliteiten van Markus. Hij is zeer gevaarlijk als hij juist met zijn gezicht naar het doel speelt en een actie kan maken. Dan komt zijn explosiviteit naar boven, zijn drang om met een venijnig schot binnen te schieten.

Niet alleen op het veld neemt de populariteit van Markus overigens toe. Eind vorig jaar moest hij nog een miljoenencontract van kledingsponsor Dirk Bikkembergs afslaan, omdat zijn huidige sponsor Puma dat niet toe stond. Hij poseerde ook al in een magazine voor Dolce & Gabbana en wordt in de Zweedse kranten gekoppeld aan voetbalmodellen als David Beckham, Freddie Ljungberg en Luis Garcia. Markus houdt ervan om zich goed te kleden en is daarom een goede kandidaat om de nieuwe shirts van Ajax voor volgend seizoen te gaan promoten.

Markus ziet er niet alleen goed uit, maar heeft van binnen ook veel kwaliteiten. Als een van de weinige wist hij in de 'fluitconcertperiode' bij Ajax het hoofd boven water te houden. Vraag maar aan de rest van de selectie, dan moet je een sterke zijn hoor. Volgens Markus zelf 'weet hij de negatieve fluitconcerten om te zetten in positieve impulsen' en daarom laat hij zich er niet door gek maken. Tegenwoordig hoeft hij niet meer bang te zijn voor die fluitconcerten, omdat hij allang al is geaccepteerd door het Amsterdamse publiek. Sterker nog, Markus vormt samen met Klaas Jan het scorend vermogen van Ajax.

Het verbaasde dan ook niet dat 'de glamourboy van Ajax' afgelopen zondag tegen Sparta zijn beste wedstrijd van het seizoen speelde. Iedere week wordt Markus vooralsnog beter, zonder dat het bij de meesten opvalt. Markus schitterde tegen Sparta. Links en rechts vloog hij voorbij zijn directe tegenstander en dan kwam er nog geen einde aan de sublimiteit van de Zweed. De voorzet op Tommie Vermaelen was goed, maar de assist op Klaas Jan was absoluut 'perfetto'. Zo makkelijk dat, ja, Klaas Jan hem alleen maar hoefde binnen te glijden.

Het mooiste moment moest nog komen. Mauro Rosales verprutste een grote kans van Ajax toen hij uit een onmogelijke hoek in het zijnet schoot, terwijl onze goalgetters allebij met hun handen omhoog vanaf de penaltystip naar de kleine Argentijn schreeuwden. Markus maakte het niet uit dat het 6-0 stond, hij moest nog scoren en gaf Rosales op zijn wammes. Met gebalde vuisten ramde de Zweed nogmaals op het gras van de Amsterdam ArenA. De frustratie droop van hem 23-jarige voetballer af, de woede was groot. Toch stond het al 6-0 en had de destbetreffende persoon al twee assist en een berewedstrijd op zijn naam. Maar Markus is gretig en aggressief, hij wil meer. Duitsland wacht ook nog op hem komende zomer.

Ik keek er dan ook niet van op dat Danny Blind na afloop van Ajax-Sparta (6-0) vond dat Markus de man van de wedstrijd was. Analisten gaven hem net als Klaas Jan een 8. Ik geef Markus een 9, alleen al voor dat gebaar.

Ik dacht aan de titel 'In de schaduw van Klaas Jan', maar dan zou ik Markus tekort doen. Zonder Markus had Klaas Jan nu niet zoveel doelpunten kunnen maken. Markus is een voorbeeldprof, of betere gezegd, modelprof bij Ajax.
Hier ben ik het volledig mee eens.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_35840969
quote:
Belangstelling Ajax voor Kemy Agustien

De Telegraaf weet te melden dat Ajax, PSV, Feyenoord en AZ interesse hebben in Willem II-speler Kemy Agustien. AZ zou het meest concreet zijn in haar interesse.

Volgens het dagblad hebben de Alkmaarder al onderhandeld met Willem II over een afkoopsom van de middenvelder, dat rond de half miljoen euro zou liggen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:50:20 #263
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35841306
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

Mooi stuk...en volledig mee eens..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:18:34 #264
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35842202
Markus
Jawel, je keek.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:01:19 #265
53851 BoNi
pi_35843663
quote:
Kans groot op vertrek Angelos Charisteas
Woensdag 8 maart, door SV, Amsterdam, 12.56u GMT+01.00, VI

Het weekblad Voetbal International meldt dat de kans groot is dat aanvaller Angelos Charisteas aan het eind van dit seizoen Ajax verlaat. De Griek ziet geen toekomst meer in Amsterdam.

Charisteas staat nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax. In eerste instantie sprak hij nog de intentie uit genoegen te nemen met een plaats op de bank, maar zelfs invallen komt er de laatste tijd niet meer van.

Real Mallorca had in de winterstop nog interesse voor de Griekse Europese kampioen. 'Harry' zou de voorkeur hebben voor Duitsland, waar hij eerder voor Werder Bremen uit kwam.
quote:
Boukhari gaat desnoods naar Feyenoord
Woensdag 8 maart, door SV, Amsterdam, 13.10u GMT+01.00, VI

Nourdin Boukhari is inmiddels op zoek naar een nieuwe werkgever en schroomt het niet om naar een andere topclub in Nederland te verkassen. Daarbij wordt Feyenoord niet uitgesloten.

'Ik ga geen stap achteruit doen als ik voor een club in Nederland kies', weet Boukhari te melden. 'Maar voor een subtopper kies ik niet'.

Diverse buitenlandse clubs zouden ook belangstelling hebben, maar concreet is dat nooit geweest.
Schitterend!
pi_35843744
Markus is een held. Wat mij betreft staat hij en niet Perez komend seizoen linksbuiten. Hij begint er plezier in te krijgen, goed teken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35843854
Wtf doet die Boukhari Charisteas doei he
pi_35843875
Ik snap het niet. Ik ga geen stap achteruit doen. Maar ik kies niet voor een subtopper.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35843928
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:01 schreef BoNi het volgende:

[..]
Harry weg lijkt me voor alle partijen het beste.
quote:
[..]
Beste Nourdin,

Als je in Nederland voor een andere club wilt spelen ga je altijd een stap achteruit. Maar naar fnoord is onvergeeflijk, vraag me ook af of de de aanhang van fnoord zal staan te springen?
pi_35843958
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap het niet. Ik ga geen stap achteruit doen. Maar ik kies niet voor een subtopper.
Dus hij wil bij de top van Nederland, wat snap je daar niet aan?
pi_35843975
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef BoNi het volgende:

[..]

pi_35843997
Als Nourdin naar Feyenoord wil en Feyenoord wil Nourdin, prima toch?

Boukhari moet zich niks aantrekken van supporters, maar gewoon z'n eigen keuze maken.

En Charisteas zal ook wel naar HSV gaan. Gun ik hem wel...
pi_35844046
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Radegast het volgende:
Als Nourdin naar Feyenoord wil en Feyenoord wil Nourdin, prima toch?

Boukhari moet zich niks aantrekken van supporters, maar gewoon z'n eigen keuze maken.
Waar slaat dat nou weer op. Clubs staan of vallen door hun supporters.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:11:45 #274
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_35844050
Tja, wat Boukhari zegt is natuurlijk not-done, maar als je constant wordt uitgefloten door je eigen publiek kan ik me wel voorstellen dat hij op een gegeven moment ook iets heeft van "flikker een end op allemaal".
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:16:39 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35844221
De productie van álle Ajax-spitsen is dit seizoen goed te noemen:
quote:
Angelos Charisteas: 13 wedstrijden, 7 doelpunten.
Klaas Jan Huntelaar: 9 wedstrijden, 10 doelpunten.
Markus Rosenberg: 24 wedstrijden, 12 doelpunten.
Waarbij aangetekend dat het gemiddelde van Harry beter was, maar doordat hij sinds de komst van KJH alleen als invaller wordt gebruikt, is het gemiddelde wat minder op dit moment.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:17:00 #276
53851 BoNi
pi_35844236
Ik denk zelf dat het verhaal weer flink uit verband is getrokken.
Er staat geen quote van Boukhari in het stukje waarin hij zelf aangeeft dat hij naar Feyenoord zou willen.
Kans is aanwezig dat hij heeft gezegd in ieder geval niet naar een subtopper in Nederland te willen. Journalisten ruiken bloed en maken er een dergelijk verhaal van.....
Schitterend!
pi_35845519
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Markus is een held. Wat mij betreft staat hij en niet Perez komend seizoen linksbuiten. Hij begint er plezier in te krijgen, goed teken.
Inderdaad. Perez op 10 en Sneijder zonder te huilen op rechts- of linkshalf.
pi_35845628
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op. Clubs staan of vallen door hun supporters.
Je moet emotie en ratio proberen te scheiden, een voetballer is ook freelancer en waarom zou hij niet van Ajax naar Feyenoord kunnen gaan?
Yeah baby Yeah!
pi_35845662
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Tja, wat Boukhari zegt is natuurlijk not-done, maar als je constant wordt uitgefloten door je eigen publiek kan ik me wel voorstellen dat hij op een gegeven moment ook iets heeft van "flikker een end op allemaal".
Groot gelijk heeft ie als ie als stront wordt behandeld door zijn eigen supporters.
Yeah baby Yeah!
pi_35846405
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Groot gelijk heeft ie als ie als stront wordt behandeld door zijn eigen supporters.
Jep...toch zie ik het niet gebeuren want hij lijkt toch van ajax te houden want hij is er nog nooit boos over geworden (voor de camera)
AFC Ajax
pi_35846561
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Jep...toch zie ik het niet gebeuren want hij lijkt toch van ajax te houden want hij is er nog nooit boos over geworden (voor de camera)
Terecht datje er boos van wordt en hij roept en doet ook dingen in emotie natuurlijk, maar ik snap uberhaupt niet waarom een speler niet naar een concurrent zou moeten of mogen vertrekken, dat soort achterhaalde emoties zijn volledig van de baan in de moderne commercie van het voetbal.
Yeah baby Yeah!
pi_35846562
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Terecht datje er boos van wordt en hij roept en doet ook dingen in emotie natuurlijk, maar ik snap uberhaupt niet waarom een speler niet naar een concurrent zou moeten of mogen vertrekken, dat soort achterhaalde emoties zijn volledig van de baan in de moderne commercie van het voetbal.
Yeah baby Yeah!
pi_35846617
Van mij mag Boukhari gewoon naar Feyenoord vertrekken.
Ik snap alleen niet wat Feyenoord met zo'n speler moet nu ze zo op de goede weg zitten qua aankopen en verkopen.
pi_35846670
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:26 schreef vdHoek het volgende:
Van mij mag Boukhari gewoon naar Feyenoord vertrekken.
Ik snap alleen niet wat Feyenoord met zo'n speler moet nu ze zo op de goede weg zitten qua aankopen en verkopen.
Ik vind Boukhari sowieso een ondermaatse speler, wat die bij Ajax deed heb ik nooit begrepen. De nieuwste aankopen van Ajax zien er daarentegen zeer goed uit en als alle berichten en roddels waar zijn is mijn clubje volgend jaar waarschijnlijk geen partij meer voor jullie.
Yeah baby Yeah!
pi_35846696
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:19 schreef Elgigante het volgende:

dat soort achterhaalde emoties zijn volledig van de baan in de moderne commercie van het voetbal.
En waarom dat?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35846777
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:30 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En waarom dat?
Voetbal is big bussiness en alleen in temperamentvolle onderontwikkelde gebieden zie je dat nog terug, bij Barca en Madrid bijv.
Als een speler eerst bij AZ speelt, vervolgens 2 jaar in EIndhoven, dan transfereert naar Feyenoord en zijn carriere afsluit bij Ajax moet dat gewoon kunnen, je kunt een speler als supporter niet claimen of iets verbieden.
Dat Lucius waarschijnlijk naar Rotterdam vertrekt (als ik de geruchten mag geloven) vind ik écht jammer, want hij is echt een toonbeeld van de club, desondanks zal ik hem nóóit uitfluiten als ie weer met Feyenoord tegen PSV speelt en verdiend hij een geweldig afscheid.
Als een speler naar de concurrent wil of gaat kun je dat ook positief beschouwen ipv negatief.
Yeah baby Yeah!
pi_35846864
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Voetbal is big bussiness en alleen in temperamentvolle onderontwikkelde gebieden zie je dat nog terug, bij Barca en Madrid bijv.
Als een speler eerst bij AZ speelt, vervolgens 2 jaar in EIndhoven, dan transfereert naar Feyenoord en zijn carriere afsluit bij Ajax moet dat gewoon kunnen, je kunt een speler als supporter niet claimen of iets verbieden.
Dat Lucius waarschijnlijk naar Rotterdam vertrekt (als ik de geruchten mag geloven) vind ik écht jammer, want hij is echt een toonbeeld van de club, desondanks zal ik hem nóóit uitfluiten als ie weer met Feyenoord tegen PSV speelt en verdiend hij een geweldig afscheid.
Als een speler naar de concurrent wil of gaat kun je dat ook positief beschouwen ipv negatief.
Je geeft geen antwoord op de vraag.

Je hebt het over de emoties van de supporters, en ik vind het wel erg arrogant om die als achterhaald af te doen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35847020
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag.

Je hebt het over de emoties van de supporters, en ik vind het wel erg arrogant om die als achterhaald af te doen.
Dat hoor je mij niet zeggen, alleen dat je als supporter niet een speler/trainer of wat dan ook onder druk kan zetten in het nemen van een beslissing, alleen positief mag dat.

Vroeger toen men nog normale salarissen genoot en in men tegende 40 aanliep en een sigarenzaak moest openen voor het pensioen was een Amsterdammer nog een Amsterdammer en een Ajacied die hemel en aarder moest bewegen om het voor elkaar te krijgen om in Rotterdam te ballen.
Tegenwoordig is dat achterhaalde emotie en moet je voetballers zien als zakenmensen die toevallig uitblinken in sport en dat hoeft niet minder te zijn als vroeger, maar gewoon anders.
Yeah baby Yeah!
pi_35847405
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen, alleen dat je als supporter niet een speler/trainer of wat dan ook onder druk kan zetten in het nemen van een beslissing, alleen positief mag dat.

Vroeger toen men nog normale salarissen genoot en in men tegende 40 aanliep en een sigarenzaak moest openen voor het pensioen was een Amsterdammer nog een Amsterdammer en een Ajacied die hemel en aarder moest bewegen om het voor elkaar te krijgen om in Rotterdam te ballen.
Tegenwoordig is dat achterhaalde emotie en moet je voetballers zien als zakenmensen die toevallig uitblinken in sport en dat hoeft niet minder te zijn als vroeger, maar gewoon anders.
Vind ik niet. Spelers opgegroeid bij de club kunnen echt wel zeggen dat ze nooit voor een rivaal gaan voetballen. Een Kuijt zie ik nu echt niet meer naar Ajax komen, een Van der Vaart zal niet voor Feyenoord gaan voetballen.

Als je echt zo goed bent als dat je denkt en je niet per definitie een broodvoetballer bent (oftewel, zo snel mogelijk zo veel mogelijk miljoenen binnen halen), dan ga je naar een topclub in het buitenland.

Overigens is Boukhari dus wel eerder een broodvoetballer dan clubvoetballer.
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:58:59 #290
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35847534
quote:
Blind heeft zelf nog altijd wel een aantal personele problemen. Zo zijn Grygera, Galásek, Heitinga, Sneijder maar ook Vermaelen niet fit. Nourdin Boukhari is zondag geschorst, dus de trainer zal alle opties die hij heeft aan de linkerkant goed analyseren. Daarvoor heeft hij bovendien nog een training. Donderdag zijn de spelers vrij en vrijdag werkt het team een besloten oefensessie af in de Amsterdam ArenA.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35847556
Boukhari gaat gewoon naar het buitenland hoor, waar ik hem het beste gun. Harry doet er ook verstandig aan om te vertrekken. Ik gok op Stuttgart.
That's all folks!
pi_35847722
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vind ik niet. Spelers opgegroeid bij de club kunnen echt wel zeggen dat ze nooit voor een rivaal gaan voetballen. Een Kuijt zie ik nu echt niet meer naar Ajax komen, een Van der Vaart zal niet voor Feyenoord gaan voetballen.

Als je echt zo goed bent als dat je denkt en je niet per definitie een broodvoetballer bent (oftewel, zo snel mogelijk zo veel mogelijk miljoenen binnen halen), dan ga je naar een topclub in het buitenland.

Overigens is Boukhari dus wel eerder een broodvoetballer dan clubvoetballer.
Spelers kunnen dat inderdaad zeggen, maar supporters kunnen dat niet voor een speler bepalen (dat is wat ik bedoel)
Kuijt lijkt me een slecht voorbeeld, want speelt pas 2 (meen ik) seizoenen voor Rotterdam, het is een Katwijker, geen Rotterdammer.
Maar ik zie Kuijt niet in Ajax 1 spelen, net zo min als Van der Vaart in Feyenoord 1 ja. Maar mochten beide spelers dat wel willen, wie ben ik of jij dan om daar tegen te protesteren?

Ik ken Boukhari eigenlijk alleen van Sparta en weet dat hij door Ajax is verhuurd geweest aan NAC, maar zijn verleden ken ik niet.
ik denk ook dat de clubvoetballers steeds schaarser worden, juist door de grote salarisverschillen en de macht van de makelaars.
Yeah baby Yeah!
pi_35847999
Ajax Netwerk:
quote:
Charisteas wil Ajax verlaten
In de papieren versie van Voetbal International wordt gemeld dat Angelos Charisteas komende zomer uit Amsterdam wil vertrekken. De Griekse spits komt sinds het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar nauwelijks meer aan spelen toe, en ziet naar verluidt in dat de positie van de nieuwe nummer 9 onaantastbaar is. Charisteas zal daarom komende zomer op zoek gaan naar een nieuwe werkgever, het liefst een club uit de Duitse Bundesliga, waar hij eerder speelde voor Werder Bremen.
Zou een goede zaak zijn denk ik
pi_35848368
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Ajax Netwerk:
[..]

Dat ligt eraan hoeveel het ons gaat kosten.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:26:48 #295
57586 Bananenman
-----------
pi_35848498
Idd, moet nog zien wat hij ons oplevert dan. Anders weer...
pi_35848517
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Ajax Netwerk:
[..]

Nooit begrepen wat Ajax in hem gezien heeft, óók niet na het EK. Maar hij heeft zich wel altijd ingezet en is volgens mij ook geen zieligerd die via de media gaat zeuren. Zijn er gegadigden op de markt die de prijs van Ajax willen betalen?
Yeah baby Yeah!
pi_35849875
quote:
Wesley Sneijder is mogelijk inzetbaar voor Ajax in de topper tegen PSV, komende zaterdag. Dat meldt Voetbal International. De middenvelder bezocht afgelopen maandag de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van de Bunt, die gespecialiseerd is in rug- en bekkenproblemen. "Met een hamertje heeft hij wat dingen rechtgetikt en het voelt direct stukken beter aan", aldus Sneijder na zijn consult.

De 21-jarige Ajacied vervolgt: "Woensdag (vandaag, red.) moet ik opnieuw naar die dokter en dan moet het volgens hem normaal gesproken in orde zijn. Ik mag me dus richten op de wedstrijd tegen PSV."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_35850069
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nooit begrepen wat Ajax Ronald Koeman in hem gezien heeft, óók niet na het EK. Maar hij heeft zich wel altijd ingezet en is volgens mij ook geen zieligerd die via de media gaat zeuren. Zijn er gegadigden op de markt die de prijs van Ajax willen betalen?
pi_35850163
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:14 schreef Nashje het volgende:

[..]
Had Ajax toen geen staf of technisch directeur dan?
Yeah baby Yeah!
pi_35850215
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Had Ajax toen geen staf of technisch directeur dan?
Neen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')