quote:
Was die niet geschorst?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we winnen maakt Boukhari de beslissende, let maar op
quote:
Niet tegen Inter inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen psv, maar tegen inter toch niet?
Je weet nooit wie er een been breekt in Frankrijkquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef HeatWave het volgende:
psv en een gatenkaas lijkt mij niet hoor. Ze hoeven niet zo verscrikkelijk nodig, dus ze kijken wel beter uit.
Vooralsnog zijn ze kampioen En de huidige nummer 1, dus erg veel spijt zullen ze nog niet hebben, met onze fijne 4e plek...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden goud in handen...
Goede scheidsrechterquote:6/3/2006 - Haverkort leidt Ajax-PSV
(Gepost door RvN)
De KNVB heeft scheidsrechter Ben Haverkort als leidsman voor het duel tussen Ajax en PSV van aanstaande zaterdag. Beide clubs speelden dit seizoen al twee keer onder zijn leiding, zowel Ajax als PSV wonnen beide duels.
True, had heel fijn geweest om hem er bij het begin bij te hebben. Maar Ajax kan het (zeker met onze medische stafquote:Op maandag 6 maart 2006 19:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zeg jij, stel je voor dat hij vanaf de start van het seizoen had gespeeld. Het probleem was het scoren weet je nog.
Wauw. Die heb je vast zelf bedachtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, had heel fijn geweest om hem er bij het begin bij te hebben. Maar Ajax kan het (zeker met onze medische staf) zich niet veroorloven om van 1 speler afhankelijk te zijn..
Maar tot nog toe ben ik uiteraard erg blij met Kut Jood Stuntelaar.
hoho,quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wauw. Die heb je vast zelf bedacht
Don't push your luck nowquote:
Ajax shirt staat hem zoveel beterquote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Ze hadden goud in handen...
Hoe laat?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax shirt staat hem zoveel beter![]()
Zometeen trouwens KJ bij Holland Sport
Mwah vond die uit 1999-2000 nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was dan ook het lelijkste PSV shirt in jaaaaren![]()
Woon jij daar in de buurt Cult?quote:
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil wordenquote:
man naar mijn hart.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Meer Doetinchem eigenlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |