Je had de vlucht al geboekt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
godverik dacht dat ajax morgen zou spelen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik was al boos op de NOS omdat ze ajax niet zouden uitzenden
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik was al boos op de NOS omdat ze ajax niet zouden uitzenden
Oke op dinsdag dus..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef Black-Death het volgende:
Speelt Ajax nou volgende week dinsdag of woensdag tegen Inter?
Nu ik dit zo lees bedenk ik me ineens dat ik een tijdje geleden iemand sprak die een café heeft ergens in Mexico en daar dus woont, maar wel een seizoenskaart heeft en alle thuiswedstrijden bezoekt....quote:
Goed dat je het zegt, heb meteen vrij gevraagd(en gekregen).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke op dinsdag dus..
Gvd, moek waarschijnlijk werken
quote:'Tottenham Hotspur wordt nieuwe club van Trabelsi'
Als we de Engelse tabloids moeten geloven zal Tottenham Hotspur de nieuwe club worden van Hatem Trabelsi. De huidige rechtsback van Ajax stond lange tijd in de belangstelling van verschillende Italiaanse clubs als AC Milan, Juventus en Internazionale.
Volgens zijn zaakwaarnemer zou Trabelsi zelfs al een akkoord met zijn nieuwe club hebben. Welke club dat dan is wilde de zaakwaarnemer niet zeggen, maar volgens de Engelse pers gaat dat zeker om de ploeg van manager Martin Jol, Tottenham Hotspur.
quote:'Ook Ajax volgt Jeffrey Leiwakabessy'
Naar verluidt is ook Ajax geïnteresseerd in Jeffrey Leiwakbessy. Ajax zou zelfs al hebben geïnformeerd bij NEC Nijmegen. Leiwakabessy is aan een sterk seizoen bezig en dat is niet onopvallend gebleven bij de clubs.
De 25-jarige linksback van NEC stond eerder al in de belangstelling van NAC Breda en onlangs is daar ook Feyenoord bij gekomen. Jeffrey Leiwakabessy is na dit seizoen transfervrij. Hij besloot een verbeterd contract van NEC naast zich neer te leggen.
Tottenham is een club in ontwikkeling met een rijke historie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zonde, hij kan veel en veel hoger.
Tottenham is een prachtige club.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tottenham is een club in ontwikkeling met een rijke historie.
Opvolger van Cafu of rechtsback bij Chelsea.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Tottenham is een prachtige club.
maar hij kan veel hoger.
zoiets jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Opvolger van Cafu of rechtsback bij Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |