Inderdaad! Stelletje hypocriete hollanders!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Speelt ie een geweldige wedstrijd hoor je niemand.
Was netjes inderdaad, maar geweldig vond ik hem niet. Nu nog in een finale en dan ben je echt een grote Clarence..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Speelt ie een geweldige wedstrijd hoor je niemand.
Je wilt 'het halve veld over steken met de bal aan de voet-Seedorf' toch geen creatieve middenvelder noemen waar Nederland op zit te wachten, wel? Seedorf voert het temporiseren tot in den treure uit, 90 minuten lang.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:59 schreef Tarado het volgende:
Nou moeten niet, ik schreef kunnen, ik vind dat er bij het NL elftal te weinig creative spelers zijn, alleen Robben en v/d Vaart een beetje, als back-up voor Robben vind ik Seedorf geen slecht alternatief, tenminste als van Basten hem bewust kan maken dat meeverdedigen ook bij het voetbal hoort.
Hij speelt de sterren van de hemel en als die pas de finale speelt is het een grote???? Nou volgens mij is die dat al lang...en van Basten zou een goede coach zijn om seedorf ook is zo voor nederlands elftal zo te laten voetballen.......dan is deze discussie niet nodig pffff hofs of seedorf???? Seedorf natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Was netjes inderdaad, maar geweldig vond ik hem niet. Nu nog in een finale en dan ben je echt een grote Clarence..
Seedorf is een veel grotere en betere voetballer dan Hofs imo, maar in het verleden heeft Seedorf er moeite mee gehad dat Oranje iets anders is dan een club waar iedereen je adoreert.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef kluivie het volgende:
[..]
Hij speelt de sterren van de hemel en als die pas de finale speelt is het een grote???? Nou volgens mij is die dat al lang...en van Basten zou een goede coach zijn om seedorf ook is zo voor nederlands elftal zo te laten voetballen.......dan is deze discussie niet nodig pffff hofs of seedorf???? Seedorf natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals het een vedette betaamt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Seedorf is lui..
Vooral verdedigend.
Verliest hij de bal loopt hij er wat langzaam achter aan..
Alsof Seedorf in het oranje shirt ooit heeft uitgeblonken in creativiteit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:59 schreef Tarado het volgende:
Nou moeten niet, ik schreef kunnen, ik vind dat er bij het NL elftal te weinig creative spelers zijn, alleen Robben en v/d Vaart een beetje, als back-up voor Robben vind ik Seedorf geen slecht alternatief, tenminste als van Basten hem bewust kan maken dat meeverdedigen ook bij het voetbal hoort.
Doet Van Bommel ook wel eens toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Seedorf is lui..
Vooral verdedigend.
Verliest hij de bal loopt hij er wat langzaam achter aan..
Die laat de speler zonder bal lopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doet Van Bommel ook wel eens toch?![]()
Zeker een groot verschil, Van Bommel laat z'n mannetje zonder bal lopen, en dat levert een tegengoal op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die laat de speler zonder bal lopen.
Groot verschil.
Er zullen vast doelpunten uit voor zijn gekomen ndat Seedorf zijn man niet najoeg na balverlies.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zeker een groot verschil, Van Bommel laat z'n mannetje zonder bal lopen, en dat levert een tegengoal op.
Seedorf laat z'n mannetje ook wel eens lopen, maar ik kan me zo geen doelpunt herinneren dat daar uit voort kwam...jij?
Nee, want dan zou ie maar arrogant zijn. Hij moet zich aanpassen aan het team, strak de strategie volgen en in dienst van de andere spelers spelen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Seedorf in het oranje shirt ooit heeft uitgeblonken in creativiteit.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 05:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ie maar arrogant zijn. Hij moet zich aanpassen aan het team, strak de strategie volgen en in dienst van de andere spelers spelen!
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clarence liep wel als figurant op het veld bij die prijzen ipv als dragende speler...
Gewoon mazzel gehad: op het juiste moment bij het juiste team.
Maar het is een zeer goede voetballer die alleen op werklust én teamspirit wordt afgetroefd door Hofs.
Maar Hofs is ook niet international waardig, dan eerder Seedorf.
Laat ze beiden maar vakantie houden buiten Duitsland in Juni.
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar op de belangrijke wedstrijden geeft Clarence NOOIT thuis. ooi weervoetballer die megavroeg rijp was en gewoon super goed kan voetballen, maar mist wat eigenschappen om hem een topper te nomen of hem mee te nemen naar het WK.
Clarence heeft natuurlijk een geweldig palmares opgebouwd en heeft daarbij mazzel gehad.
Zó, jij hebt je even goed voor lul gezetquote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Clarence heeft een goede techniek en een aardig schot, maar vergeet te vaak dat voetbal een teamsport is en zal daardoor alleen in teams kunnen functioneren waar anderen zijn waterdrager willen zijn.
Maar een wereldtopper is Clarence niet hij is natuurlijk wel een maatje of 20 groter dan Hofs (vooralsnog).
Marco van Basten, Ga eens heel rap dit account door de shredder halen!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 05:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ie maar arrogant zijn. Hij moet zich aanpassen aan het team, strak de strategie volgen en in dienst van de andere spelers spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |