Clarence liep wel als figurant op het veld bij die prijzen ipv als dragende speler...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Van Basten vindt Hofs beter.
Clarence heeft meer titels gewonnen dan welke generatiegenoot dan ook. Speelt bij één van de beste clubs ter wereld.
Hofs speelt dit jaar voor het eerst op een redelijk niveau. Heeft nog niks kunnen laten zien door een lange blessure.
Heeft van Basten gelijk ?
Hoeveel flaters wil je van 'Sabn Marco' nog zien dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Interessante stelling, al wil ik van Basten nog niet afvallen. Nog niet.
Ja, het is puur toeval dat Seedorf steeds bij Europa's beste clubs voetbalt en de Champions Leugue wint.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef Elgigante het volgende:
Gewoon mazzel gehad: op het juiste moment bij het juiste team.
Dat zeg ik niet, maar op de belangrijke wedstrijden geeft Clarence NOOIT thuis. ooi weervoetballer die megavroeg rijp was en gewoon super goed kan voetballen, maar mist wat eigenschappen om hem een topper te nomen of hem mee te nemen naar het WK.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef ixio het volgende:
[..]
Ja, het is puur toeval dat Seedorf steeds bij Europa's beste clubs voetbalt en de Champions Leugue wint.
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar op de belangrijke wedstrijden geeft Clarence NOOIT thuis. ooi weervoetballer die megavroeg rijp was en gewoon super goed kan voetballen, maar mist wat eigenschappen om hem een topper te nomen of hem mee te nemen naar het WK.
Clarence heeft natuurlijk een geweldig palmares opgebouwd en heeft daarbij mazzel gehad.
Clarence heeft een goede techniek en een aardig schot, maar vergeet te vaak dat voetbal een teamsport is en zal daardoor alleen in teams kunnen functioneren waar anderen zijn waterdrager willen zijn.quote:
Ik vind het ook nog steeds hoogst opmerkelijk dat een 16-jarige knul moeiteloos kan duelleren met een 30 jarige ervaren vedette.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
16 jarige Seedorf valt in de europacup tegen Kaiserslautern in op 16 jarige leeftijd.
Duitse verslaggever :
'Dass gibts nicht, dass ist nich möchlich.'
Als Seedorf zijn ego iets minder groot was geweest was hij echt zwaar goed geweest...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
Als Seedorf blank was geweest was hij echt zwaar goed geweest.
Ja hoor, Clarence. Het is goed, doe je ketting om en ga verder met bankwarmen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
Als Seedorf blank was geweest was hij echt zwaar goed geweest.
Ik hoop wel dat hij erbij zit, altijd wel leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:36 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als Seedorf zijn ego iets minder groot was geweest was hij echt zwaar goed geweest...
Hij heeft 10 jaar geleden twee penalty's gemist, kom op zeg, get over it....quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef tommie_b het volgende:
Hofs... Clarence zal ik voor alle gemiste penalty's de rest van mijn leven niet meer in Oranje willen zien... Dit staat los van het feit dat ik het een prima voetballer bij zijn club(s) vind/vond...
Als we 50 man mee mogen nemen naar Duitsland wel, anders is Clarence alleen maar een sfeerbreker.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij erbij zit, altijd wel leuk.
Die wilde hem zelfs eerst niet nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft 10 jaar geleden twee penalty's gemist, kom op zeg, get over it....![]()
Dat hoor je nooit iemand zeggen over Cocu, en die mist ze ook allemaal...
Clarence moet je nu inderdaad niet meer lastigvallen met die penalty's. Ik vind alleen dat áls je iets opeist je het zeker goed moet doen, anders word je terecht afgebrand.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij heeft 10 jaar geleden twee penalty's gemist, kom op zeg, get over it....![]()
Daar heeft Seedorf nooit last van.quote:
Nee maar moet dat dan tegen hem worden gebruiktquote:
Het is te waarderen dat iemand zijn nek uit durft te steken, maar dan moet je wel oh-zo-zeker zijn en Clarence mistte hem ook niet een beetje he..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan tegen hem worden gebruikt
Het is wel logisch daat als iemand graag de penalty's wil nemen, hij dan harder afgerekend wordt op een misser.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maar moet dat dan tegen hem worden gebruikt
Zelfs Cruijff durfde ze nooit te nemen. En als ie hem nam betrok ie er een andere speler bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het is te waarderen dat iemand zijn nek uit durft te steken, maar dan moet je wel oh-zo-zeker zijn en Clarence mistte hem ook niet een beetje he..
Cruijff onloopt zelfs tot op de dag van vandaag zijn verantwoordelijkheden als zelfbenoemd orakel.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs Cruijff durfde ze nooit te nemen. En als ie hem nam betrok ie er een andere speler bij.
Cruijff zelf is zo ongeveer de enige die Cruijff niet als een mens beschouwt, en niet als een soort halfgod.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Cruijff onloopt zelfs tot op de dag van vandaag zijn verantwoordelijkheden als zelfbenoemd orakel.
Maar dat is niet zo een kapsones-hond...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
geweldige voetballer, maar wel een ongelooflijk mietje, altijd geweest en zal tie altijd blijven ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Cruijff onloopt zelfs tot op de dag van vandaag zijn verantwoordelijkheden als zelfbenoemd orakel.
Seedorf ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef tommie_b het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo een kapsones-hond...
Als ik de media mag geloven heeft Clarence af en toe wat teveel noten op zijn zang.quote:
Ach, de media...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ik de media mag geloven heeft Clarence af en toe wat teveel noten op zijn zang.
Arrogantie druipt toch van die kop... Zie je toch zelf ook wel?quote:
Aangezien ik Clarence niet persoonlijk ken zal ik af moeten gaan op die berichten, uiteraard wel kritisch bekeken.quote:
Belgie - Nederland, wat Tong80 zegt.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nederland - Schotland 6-0. Als dat de verdienste echt is geweest van Seedorf, zou ik graag willen weten waarom elke keer het Nederlands elftal dan zo belabberd presteert als hij aanwezig is. De beste man heeft nog nooit een fatsoenlijke pot in Oranje op de mat gelegd. Reputatie en prijzen zijn hem in zijn functioneren voorbijgesneld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |