abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2006 @ 23:11:46 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_35758883
Van Basten vindt Hofs beter.

Clarence heeft meer titels gewonnen dan welke generatiegenoot dan ook. Speelt bij één van de beste clubs ter wereld.

Hofs speelt dit jaar voor het eerst op een redelijk niveau. Heeft nog niks kunnen laten zien door een lange blessure.

Heeft van Basten gelijk ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35758919
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Van Basten vindt Hofs beter.

Clarence heeft meer titels gewonnen dan welke generatiegenoot dan ook. Speelt bij één van de beste clubs ter wereld.

Hofs speelt dit jaar voor het eerst op een redelijk niveau. Heeft nog niks kunnen laten zien door een lange blessure.

Heeft van Basten gelijk ?

Clarence liep wel als figurant op het veld bij die prijzen ipv als dragende speler...
Gewoon mazzel gehad: op het juiste moment bij het juiste team.

Maar het is een zeer goede voetballer die alleen op werklust én teamspirit wordt afgetroefd door Hofs.
Maar Hofs is ook niet international waardig, dan eerder Seedorf.

Laat ze beiden maar vakantie houden buiten Duitsland in Juni.
Yeah baby Yeah!
pi_35758960
Van Basten heeft ongelijk.

Seedorf dus.
pi_35759122
Interessante stelling, al wil ik van Basten nog niet afvallen. Nog niet.
pi_35759149
Seedorf
pi_35759150
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Interessante stelling, al wil ik van Basten nog niet afvallen. Nog niet.
Hoeveel flaters wil je van 'Sabn Marco' nog zien dan?
Yeah baby Yeah!
pi_35759253
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef Elgigante het volgende:
Gewoon mazzel gehad: op het juiste moment bij het juiste team.
Ja, het is puur toeval dat Seedorf steeds bij Europa's beste clubs voetbalt en de Champions Leugue wint.
pi_35759331
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef ixio het volgende:

[..]

Ja, het is puur toeval dat Seedorf steeds bij Europa's beste clubs voetbalt en de Champions Leugue wint.
Dat zeg ik niet, maar op de belangrijke wedstrijden geeft Clarence NOOIT thuis. ooi weervoetballer die megavroeg rijp was en gewoon super goed kan voetballen, maar mist wat eigenschappen om hem een topper te nomen of hem mee te nemen naar het WK.
Clarence heeft natuurlijk een geweldig palmares opgebouwd en heeft daarbij mazzel gehad.
Yeah baby Yeah!
  zondag 5 maart 2006 @ 23:30:24 #9
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35759496
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar op de belangrijke wedstrijden geeft Clarence NOOIT thuis. ooi weervoetballer die megavroeg rijp was en gewoon super goed kan voetballen, maar mist wat eigenschappen om hem een topper te nomen of hem mee te nemen naar het WK.
Clarence heeft natuurlijk een geweldig palmares opgebouwd en heeft daarbij mazzel gehad.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 5 maart 2006 @ 23:31:19 #10
141188 zoetwaterpiraat
Oranje na 4 potjes weer thuis
pi_35759524
v Basten stelt ook zonder schaamte Meerdink en Jaliens op. Ik sta nergens meer van te kijken. Hoe goed v Basten was als speler, zo slecht is hij als coach. Een paar maanden voor het toernooi heeft hij maar liefst 2 plaatsen ingevuld : Sar en Robben ............. de rest is allemaal nog onzeker omdat van Basten op alle andere posities een heel arsenaal van kneuzen heeft losgelaten.

Seedorf is natuurlijk 50 x beter dan Hofs
Alleen met Bergkamp, Stam en Tim Wakefield in de basis kan het nog iets worden.
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2006 @ 23:31:57 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_35759552
16 jarige Seedorf valt in de europacup tegen Kaiserslautern in op 16 jarige leeftijd.

Duitse verslaggever :

'Dass gibts nicht, dass ist nich möchlich.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35759583
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Clarence heeft een goede techniek en een aardig schot, maar vergeet te vaak dat voetbal een teamsport is en zal daardoor alleen in teams kunnen functioneren waar anderen zijn waterdrager willen zijn.
Maar een wereldtopper is Clarence niet hij is natuurlijk wel een maatje of 20 groter dan Hofs (vooralsnog).
Yeah baby Yeah!
pi_35759609
Dat ligt er volledig aan waar je meer belang bij hebt, en wat je wilt bereiken. Seedorf past niet binnen de Nederlandse cultuur die nog altijd erg calvinistisch is. Dat is jammer, want daardoor mis je (een speler met) bepaalde kwaliteiten. Maar ja, het heeft ook z'n voordelen. (Waar kennen we die uitspraak toch van? )
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 5 maart 2006 @ 23:34:21 #14
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35759630
Als Seedorf blank was geweest was hij echt zwaar goed geweest.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:34:40 #15
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_35759640
Hofs... Clarence zal ik voor alle gemiste penalty's de rest van mijn leven niet meer in Oranje willen zien... Dit staat los van het feit dat ik het een prima voetballer bij zijn club(s) vind/vond...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_35759653
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
16 jarige Seedorf valt in de europacup tegen Kaiserslautern in op 16 jarige leeftijd.

Duitse verslaggever :

'Dass gibts nicht, dass ist nich möchlich.'

Ik vind het ook nog steeds hoogst opmerkelijk dat een 16-jarige knul moeiteloos kan duelleren met een 30 jarige ervaren vedette.
Prachtig staaltje Hollandse voetbalgeschiedenis, jammer dat Clarence zijn internationale carriere in Oranje verneukt heeft want hij had Van der Sar voorbij kunnen streven met het aantal caps.
Yeah baby Yeah!
pi_35759666
Hofs
pi_35759708
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
Als Seedorf zijn ego iets minder groot was geweest was hij echt zwaar goed geweest...
Yeah baby Yeah!
pi_35759715
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
Ja hoor, Clarence. Het is goed, doe je ketting om en ga verder met bankwarmen.
pi_35759741
Dat gelul over zijn penalties slaat echt nergens op

Hij heeft er maar 2 gemist, Frank de boer misste er zelfs 2 in 1 wedstrijd
  zondag 5 maart 2006 @ 23:38:49 #21
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35759778
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als Seedorf zijn ego iets minder groot was geweest was hij echt zwaar goed geweest...
Ik hoop wel dat hij erbij zit, altijd wel leuk.
pi_35759806
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef tommie_b het volgende:
Hofs... Clarence zal ik voor alle gemiste penalty's de rest van mijn leven niet meer in Oranje willen zien... Dit staat los van het feit dat ik het een prima voetballer bij zijn club(s) vind/vond...
Hij heeft 10 jaar geleden twee penalty's gemist, kom op zeg, get over it....

Dat hoor je nooit iemand zeggen over Cocu, en die mist ze ook allemaal...
pi_35759807
In Oranje zie ik liever Hofs, maar als voetballer ga ik voor Seedorf.
That's all folks!
pi_35759815
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat hij erbij zit, altijd wel leuk.
Als we 50 man mee mogen nemen naar Duitsland wel, anders is Clarence alleen maar een sfeerbreker.
Laat Clarence maar lekker aan het Comomeer liggen deze zomer.
Yeah baby Yeah!
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2006 @ 23:40:25 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_35759835
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die wilde hem zelfs eerst niet nemen.

pi_35759926
quote:

[..]

Clarence moet je nu inderdaad niet meer lastigvallen met die penalty's. Ik vind alleen dat áls je iets opeist je het zeker goed moet doen, anders word je terecht afgebrand.
Welke Nederlander heeft er geen belangrijke penalty gemist?

Cocu neemt gelukkig ook geen penalty's meer en dat lijkt me beter voor iedereen (op de tegenstander na).
Yeah baby Yeah!
pi_35759934
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die wilde hem zelfs eerst niet nemen.

Daar heeft Seedorf nooit last van.
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2006 @ 23:43:53 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_35759956
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar heeft Seedorf nooit last van.
Nee maar moet dat dan tegen hem worden gebruikt

pi_35760036
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is te waarderen dat iemand zijn nek uit durft te steken, maar dan moet je wel oh-zo-zeker zijn en Clarence mistte hem ook niet een beetje he..
Yeah baby Yeah!
pi_35760069
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het is wel logisch daat als iemand graag de penalty's wil nemen, hij dan harder afgerekend wordt op een misser.

Maar goed, het is natuurlijk een zwaar opgeklopte hype geweest, en het gaat eigenlijk nergens over.

Ik vind sowieso dat Van Basten niet zo negatief moet doen over Seedorf als hij nog nooit bij de selectie heeft gezeten, want dat is alleen maar gebaseerd op horen zeggen.
  Trouwste user 2022 zondag 5 maart 2006 @ 23:46:46 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_35760071
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het is te waarderen dat iemand zijn nek uit durft te steken, maar dan moet je wel oh-zo-zeker zijn en Clarence mistte hem ook niet een beetje he..
Zelfs Cruijff durfde ze nooit te nemen. En als ie hem nam betrok ie er een andere speler bij.

pi_35760181
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zelfs Cruijff durfde ze nooit te nemen. En als ie hem nam betrok ie er een andere speler bij.

Cruijff onloopt zelfs tot op de dag van vandaag zijn verantwoordelijkheden als zelfbenoemd orakel.
Yeah baby Yeah!
pi_35760223
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Cruijff onloopt zelfs tot op de dag van vandaag zijn verantwoordelijkheden als zelfbenoemd orakel.
Cruijff zelf is zo ongeveer de enige die Cruijff niet als een mens beschouwt, en niet als een soort halfgod.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:59:53 #34
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_35760546
quote:

[..]

Maar dat is niet zo een kapsones-hond...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
  maandag 6 maart 2006 @ 00:00:38 #35
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35760571
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:50 schreef Elgigante het volgende:

[..]

geweldige voetballer, maar wel een ongelooflijk mietje, altijd geweest en zal tie altijd blijven ook.

persoonlijk zou ik ook voor clarence gaan (als feyenoorder) maar misschien blijkt die gozer toch buiten het veld meer kapot te maken dan dat hij in het veld kan goedmaken, ik sluit het niet uit. Maar ook zonder clarence zou ik Hofs er niet inzetten. Ik vind van Basten tot nu toe ook waardeloos presteren, maargoed het blijft toch je landje he we moeten er maar achter staan
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_35760590
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:59 schreef tommie_b het volgende:

[..]

Maar dat is niet zo een kapsones-hond...
Seedorf ook niet.
pi_35760636
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Seedorf ook niet.
Als ik de media mag geloven heeft Clarence af en toe wat teveel noten op zijn zang.
Yeah baby Yeah!
pi_35760662
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als ik de media mag geloven heeft Clarence af en toe wat teveel noten op zijn zang.
Ach, de media...
pi_35760714
voorlopig zeg ik seedorf , laat hofs eerst maar eens presteren bij feyenoord
  maandag 6 maart 2006 @ 00:06:34 #40
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_35760754
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, de media...
Arrogantie druipt toch van die kop... Zie je toch zelf ook wel?
pi_35760757
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, de media...
Aangezien ik Clarence niet persoonlijk ken zal ik af moeten gaan op die berichten, uiteraard wel kritisch bekeken.
Maar niet alles zal verzonnen zijn lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_35760849
http://www.frieschdagblad.nl,

donderdag, 27 mei 2004, Dossier

Natuurlijke uitstraling, Clarence Seedorf

Het heeft er altijd ingezeten. Op zijn zestiende kwam hij het eerste elftal van Ajax binnengewandeld met een zelfbewustheid die Rijkaard pas uitstraalde bij zijn terugkeer van Milan. Barend & Van Dorp zagen het direct: deze jongen mogen we niet laten glippen. Op zijn eerstvolgende verjaardag - of hadden ze voorkennis en was het zijn vorige al? - leverden ze persoonlijk een grote taart bij het ouderlijk huis af, die uiteraard in het bijzijn van de heren aangesneden moest worden.
Had in die tijd het programma Idols al bestaan, dan zou Clarence het gewonnen hebben zonder een noot te hoeven zingen, puur op persoonlijkheid. Omdat adel verplicht, heeft hij in het veld altijd zijn verantwoordelijkheid genomen. Anderen helpen door continu in de breedte aanspeelbaar te zijn en zelf de beslissende pass niet schuwen, maar ook het eigen avontuur aandurven, dat is elke wedstrijd opnieuw zijn inzet geweest. Hij is steeds bereid geweest het vuile werk op te knappen en tevens de glansrol te vervullen. Vanzelfsprekend. Overtuigd. Opofferingsgezind. Beter te veel hooi dan een angsthaas. En als er ergens een penalty te nemen was. Na afloop gaf hij weloverwogen commentaar. Met grote rust en beheersing legde hij alles uit, als het moest telkens opnieuw. Zijn prachtige, sonore stemgeluid vulde de ruimte op grammaticaal correcte wijze en met een inhoudelijk plausibele boodschap. Hoewel door de massa niet altijd begrepen, duldde zijn visie geen tegenspraak. Zijn tekst trof doel. Wie zegt er dat jonkies geen verstandige taal kunnen uitslaan?
Een nieuwe dimensie was zijn stimulerende rol bij Nederland-Schotland. ‘Jongens, kom allemaal bij elkaar staan. Handen ineen. We moeten het samen doen. Knokken voor elkaar. Edgar, jij ook: v_óór elkaar’. En dat als reserve. In één klap maakte hij Van Hooijdonk overbodig, hoewel die voor de vorm als huldeblijk nog wel beklommen werd door Sneijder, na diens goal. Een beetje kinderachtig, maar goed, Pierre bezat de oudste rechten.
Clarence’s missie is haast volbracht. Hij beschikt over een volle prijzenkast, is een ‘hele meneer’ geweest bij het grote Real Madrid, heeft een eigen voetbalstadion neergezet, een biografische bestseller uitgebracht, Mandela toegelachen en als klap op de vuurpijl het mentorschap van het Nederlands elftal op volstrekt natuurlijke wijze naar zich toegetrokken. Er is niets meer te wensen over.
Nou goed dan: na nog wat uitbuiken in Milaan een vierde Champions League-cup pakken met Ajax, dan kan de carrière van Rijkaard als ultieme droom van elke voetballer ook uit de boeken geschrapt worden. O ja, en dan natuurlijk als trainer Barcelona kampioen maken.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:21:39 #43
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35761140
Nederland - Schotland 6-0. Als dat de verdienste echt is geweest van Seedorf, zou ik graag willen weten waarom elke keer het Nederlands elftal dan zo belabberd presteert als hij aanwezig is. De beste man heeft nog nooit een fatsoenlijke pot in Oranje op de mat gelegd. Reputatie en prijzen zijn hem in zijn functioneren voorbijgesneld.

Nu wil ik ook niet meteen voor Hofs kiezen, de vergelijking vind ik ook aardig mank lopen.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:23:20 #44
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35761191
Als ik toch bezig ben: Sibon heeft ook al veel titels
Tot zover de kwaliteitspost
  Trouwste user 2022 maandag 6 maart 2006 @ 00:23:55 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_35761201
Ik was erbij in Brussel dat Seedorf de man van de wedstrijd was.

Passeerde twee man, speelde de derde door de benen en schoot van 25 meter de bal in de kruising.

maandag 6 maart 2006 @ 00:24:46 #46
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35761227
Maar goed, ik ga er dan ook vanuit dat het kwartiertje meehobbelen van Hofs afgelopen Woensdag geen garantie is dat hij ook daadwerkelijk meegaat naar Duitsland.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35761349
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nederland - Schotland 6-0. Als dat de verdienste echt is geweest van Seedorf, zou ik graag willen weten waarom elke keer het Nederlands elftal dan zo belabberd presteert als hij aanwezig is. De beste man heeft nog nooit een fatsoenlijke pot in Oranje op de mat gelegd. Reputatie en prijzen zijn hem in zijn functioneren voorbijgesneld.
Belgie - Nederland, wat Tong80 zegt.

En hij was de beste speler van Oranje in Portugal in 2004.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:52:53 #48
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35761762
je kunt wel tegen me in gaan maar ik vind het gewoon stom
pi_35763950
Seedorf was figurant toen die prijzen gewonnen werden.

Qua naam en faam kan Hofs niet tippen een Seedorf, waarschijnlijk zal hij binnen het Nederlands elftal wel beter functioneren dan Seedorf, dus heeft Van Basten waarschijnlijk gelijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 maart 2006 @ 05:09:58 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35763981
Seedorf is een hele goede voetballer, maar geen teamspeler, bij Milan speelt hij in een vrije rol op links, deze positie heeft van Basten voor Robben gereserveerd, gezien de blessure gevoeligheid van Robben zou ik Seedorf meenemen naar Duitsland. Ik vind het wel vreemd dat van Basten hem niet een keer in een oefenwedstrijd geprobeerd heeft. En Hofs, ja die mag misschien mee naar het WK in 2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')