Als de achtergrond een veranda was en zijn bureaustoel een schommelstoel was het een fantastische fotoquote:Op woensdag 15 maart 2006 03:22 schreef HyperViper het volgende:
-edit-
als je hem op de grond laat flikkeren kan ie ook kapot gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef blackbully het volgende:
als je met iets over je sensor wrijft als er iets aan zand op zit kun je hem ook beschadigen,
elk voordeel heeft een nadeel.
maar daar is hij tegen verzekerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
als je hem op de grond laat flikkeren kan ie ook kapot gaan.
met goed gebruik is er niks aan de hand met perslucht, (nog nooit wat mee gesloopt)quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:43 schreef ChatChewbacca het volgende:
je moet GEEN perslucht gebruiken, hou je perslucht een beetje scheef, dan kan dit een enorm koude laag lucht over je sensor 'uitspuiten' en kan dit schade veroorzaken. Je kan beter een sensor swab of ietwat zachter balgje gebruiken, veel beter
De kans dat er lijm van de tape achter blijft of dat het filter stuk gaat lijkt mij groot!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef fotojunk het volgende:
Ik heb de sensor van mijn Nikon D50 op deze wijze schoongemaakt:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=20110
en moet zeggen dat dit ook een perfekte en goedkope manier is.![]()
Foto genomen op F36:
http://home.planet.nl/~wjpostma/F36.jpg
Heb ook de sensorswab geprobeerd maar daar ben ik niet tevreden over want kreeg de sensor er niet goed mee schoon.![]()
Als je de verkeerde tape gebruikt dan is die kans grootquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:34 schreef misswollie het volgende:
[..]
De kans dat er lijm van de tape achter blijft of dat het filter stuk gaat lijkt mij groot!![]()
Dat is en blijft een eeuwig discussiepunt..quote:Op zondag 26 maart 2006 09:18 schreef minolta het volgende:
Ik betrouw dat toch niet met plakband
Zie ...zo gaat het dus fout.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:06 schreef prupke het volgende:
ik zou dan eerder deze pakken
[afbeelding]
die is namelijk verwijderbaar
Heb je het ooit geprobeerd? De groene is sowieso verwijderbaar. Trust me, ik verplak er per week ongeveer een rol van.quote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
blauwe is verwijderbaar en de groene niet
nooit geprobeerdquote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb je het ooit geprobeerd? De groene is sowieso verwijderbaar. Trust me, ik verplak er per week ongeveer een rol van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |