Staat er wel bij. Dan heb je de tekst amper gelezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat niet gezegd wordt is dat er een geschiedenis van je bij wordt gehouden.
Tribler wordt geen opvolger voor Bittorent. Tribler is een alternatief. Als het een succes wordt is afwachten. Het bevind zich nog maar begin fase.quote:"Omdat iedere gebruiker bij ons bekend is, zouden we bijvoorbeeld betaling van copyrights in het systeem kunnen integreren", aldus Garbacki.
Het zou 2 tot 6 keer sneller zijn dan bittorrent volgens enkele artikelen op internet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:04 schreef thedude0 het volgende:
Waarom zou dit de opvolger van bittorrent moeten zijn dan. Als het even kut is namelijk dan blijft bittorrent gewoon populair, want waarom zou je in hemelsnaam dit programma willen gebruiken.
Hoe kan dit dan sneller gaan dan bittorrent? Een torrent haalt toch ook gewoon een lijst van mensen van een server af waarvan je gaat downloaden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef webtv het volgende:
[..]
Het zou 2 tot 6 keer sneller zijn dan bittorrent volgens enkele artikelen op internet.
Eerst zien dan geloven. Er zijn te veel factoren die de snelheid bepalen. 2 tot 6 keer is een ruim begrip. Het is maar net welke vergelijking er gebruikt is.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef webtv het volgende:
[..]
Het zou 2 tot 6 keer sneller zijn dan bittorrent volgens enkele artikelen op internet.
Zodat je het bestand nog niet compleet binnen hoeft te hebben om ook mee te sharen?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:19 schreef McCarthy het volgende:
ik heb dat knippen uberhaupt nooit gesnapt. Waarom zou je dat doen? Ik zie niet in waarom het sneller gaat.
Kosten laag houden??? Wat kost het om enkele servers te hebben die het verkeer regelen tussen onderlinge gebruikers. En trouwens, ze willen juist af van die centrale trackers etc. omdat dat niet altijd even betrouwbaar is. En nogmaals; de broncode zal openbaar gemaakt worden. Zo kan iedereen het programma aanpassen en een eigen versie maken met extra of minder opties.quote:
als je nu bittorent gebruikt heb je soms weleens dat er gebruikers weggaan en de verbinding zo traag als dikke stront wordtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:57 schreef McCarthy het volgende:
ik snap die sociale link niet zo
waarom is het een voordeel
Ik haal zovaak mijn max (10mbit) met torrents hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef webtv het volgende:
[..]
moet ik even over nadenken hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Zodat je het bestand nog niet compleet binnen hoeft te hebben om ook mee te sharen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |