quote:The Elise 111R weighs in at 858kg (1892lbs) so the power to weight ratio is 164kW/tonne (220bhp/tonne). This gives the Elise 111R a standing start to 100km/hr time of just under 5 seconds and a quarter mile time of 13 seconds. Top speed is 240km/hr (150mph) which is perhaps the one area that the vastly more powerful supercars could claim dominance over the Elise 111R.
Hessing had er eentje staan maand of twee geledenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
puike bak
Ik heb ooit 1 van de 2 340R Lotussen gezien van nederland
Alleen toen maakte ik nog geen fotos van personenwagens
Ik zga m in Heerenveen, in het wildquote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hessing had er eentje staan maand of twee geleden
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze doen dit jaar weer Monaco aan de maas toch? Als het even kan probeer ik er bij te zijn, denk ik.
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Zo hoort een oprit gevult te zijn
Dat heet nou een nieuwbouwwijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Bij ons in het dorp niet neequote:Op zondag 5 maart 2006 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heet nou een nieuwbouwwijk![]()
Nieuwe huizen dat kennen ze vast niet in het noorden?
Het oprit ligt er superstrak bijquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen leggen eerst een oprit aan voor ze een auto op de oprit parkeren. En en wat voor gat woon je als er geen weg voor je huis ligt?
Het had geregend, ik had net mn auto gewassenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
ik vond het anders aardig kut om daar in te moeten vorige week met mijn 155![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |