Zou je toch niet echt eens contact opnemen met stichting VALK? Ik weet dat ik je dit eerder aangeraden heb en ik ken je bezwaren, maar als je reizen moet gaan afzeggen neemt het aardig je leven over. En dan heb ik het nog niet eens over het alles overheersende gevoel van angst wat zo tergend is. Ik zeg dit alleen maar omdat ik het zelf ook gehad heb dus ik weet heel goed hoe je je voelt en dat gevoel gun ik echt niemand.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
ik heb besloten om binnenkort toch maar weer te vliegen. Ik wil een weekje naar londen en wil de angst niet mijn leven laten beheersen. Maar ik schijt hem nu al![]()
Ja, de handbagage mag max. 8kg wegen. Voor vloeistoffen geldt ook een bepaalde regel. Je moet alles in een plastic 1L zak doen en alle vloeistoffen mogen niet meer dan 100 ml bevatten. Als je dat allemaal keurig doet, is de douane alweer blijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:23 schreef Matthijs- het volgende:
@ Knak
Bedankt. Mag je ook handbagage meenemen (een tasje met ipod etc.)?
Als het onweert, regent, sneeuwt dan is het met de auto, fiets, scooter, motor ook veel gevaarlijker dan wanneer alle wegen mooi schoon en droog zijn en de zon schijnt. Zo is het met een vliegtuig dus ook. Als het rustig weer is, zal de vlucht ook rustiger verlopen dan wanneer het regent/onweert. That's all the same. Maar om je niet een angstgevoel te geven. Als de piloten, LVL en weerinstituten het niet vertrouwen dan gaat jouw vlucht ook echt niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:03 schreef Honeymooner het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de weersomstandigheden? Wordt het ook zeg maar nog veiliger als het rustig weer is? Of is vliegen tijdens onweer net zo veilig?
Met welke vliegmaatschappij vlieg je dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:14 schreef grazz het volgende:
Ik heb er een beetje last van...ik heb nu al ruim 8 jr niet meer gevlogen en de laatste keer vond ik het ook erg spannend, maar had een goede reis.
Nu vlieg ik met een voor mij nog onbekende vliegmaatschappij en dat maakt het weer wat spannender, dus ga ik googlen en ja hoor..meteen vind je negatieve reacties en begin ik te twijfelen.A.s. vrijdag is het zover en naarmate de week vordert, voel ik meer spanning. Hoef 'maar' 2,5 u te vliegen, maar ben toch wel bang dat er iets gebeurt. Het moment van opstijgen en landen zit me het meest dwars..'als dat maar goed gaat'..ik zal ongetwijfeld nerveus zijn en me kapot gaan zweten
Mijn angst heeft meer te maken met dat je geen controle meer hebt. Ik kan alleen maar vertrouwen op de piloten...
Iberia. Ik heb altijd gezegd, dat als ik weer zou vliegen ik met de KLM zou gaan, 'voelt' vertrouwd aan ofzo lol. Maar Iberia is zo te zien/lezen geen vaag vliegmaatschappijtje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef TjeerdHoltrop het volgende:
[..]
Met welke vliegmaatschappij vlieg je dan?
Maar wat voor een negatieve reacties lees je dan? De reviews die ik altijd tegenkom gaan enkel over service. Nooit lees ik iets over een ruige piloot ofzo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Iberia. Ik heb altijd gezegd, dat als ik weer zou vliegen ik met de KLM zou gaan, 'voelt' vertrouwd aan ofzo lol. Maar Iberia is zo te zien/lezen geen vaag vliegmaatschappijtje.
Maar heb je ooit al echt gevlogen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:10 schreef MaJo het volgende:
Ik heb inmiddels ook 3 reizen laten schieten door vliegangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |