Wat een grafkutkop!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Die grijns van Hunterlaar![]()
Het doet zeer hè ?quote:
Moet ik een handtekening voor je regelen?quote:
hehequote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Wereldgoals zijn altijd terug te vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:46 schreef Glatze het volgende:
Is die goal nog ergens te zien op internet?
Ongetwijfeld!! Beetje hulp kan geen kwaad. Zat vanavond bij de koude kant, dus heb alles gemistquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wereldgoals zijn altijd terug te vinden
Volgens mij zijn m'n statistieken in m'n sig niet meer goedquote:
http://www.latestgoals.net/latestgoals.php Misschien dattie hier komt, alhoewel ik geen Gatorade-optie zie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef Glatze het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!! Beetje hulp kan geen kwaad. Zat vanavond bij de koude kant, dus heb alles gemist![]()
Dat was voor de omhaal ook al duidelijk merkbaar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:39 schreef Kang-He het volgende:
KJH moet mee naar Deutschland!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:34 schreef Jajong het volgende:
TE LICHT BEVONDEN![]()
![]()
Nieuwe spits PLEASEEEEEEEEE
Die grijns was vet ja, dat 10 keer spugen er tussendoor iets minderquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ajax.hyves.nlquote:
Balen he dat ie weg isquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zich het Lucky Ajax snel eigen gemaakt
Zeker als we er straks 30 miljoen voor terugkrijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
Hij heeft z'n transfer in ieder geval terug verdiend.
maar hij legt ze wel in het netje, en dat is het enige dat telt.quote:
Wat zijn dit toch heerlijke reacties om te lezenquote:
Wees maar blij dat hij niet meer bij Heerenveen speelt. Dat scheelt weer een concurrent voor jullie. Of dacht jij echt dat jullie nog jarenlang konden meedoen met Ajax, psv en 010?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoop dat hij er nog veel meer in trapt...des te beter hij speelt, des te eerder rot hij op naar het buitenland ....of hij moet bij AZ komen voetballen![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wees maar blij dat hij niet meer bij Heerenveen speelt. Dat scheelt weer een concurrent voor jullie. Of dacht jij echt dat jullie nog jarenlang konden meedoen met Ajax, psv en 010?
Het maakt mij allemaal niet uit hoor. Des te harder komt de klap aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Ik weet het zeker![]()
Heerenveen een concurentPas maar op dat ze jullie niet inhalen
Absoluut ja! Maar wel op zeer fraaie wijze lucky geweest.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zich het Lucky Ajax snel eigen gemaakt
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
ik vind dat ze allebei mee moeten... VOH is toch wel een handige speler om erbij te hebben denk ik... ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt over kalou terwijl we gewoon huntelaar hebben...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was voor de omhaal ook al duidelijk merkbaar.
Waarom moet VOH mee, ik snap dat echt niet, dat is echt een boutvoetballer.
KJH heeft veel meer scorend vermogen.
Eentje die ook een handtekening wil hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]Die jongen moet nodig naar een kaakchirurg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |