Wees maar blij dat hij niet meer bij Heerenveen speelt. Dat scheelt weer een concurrent voor jullie. Of dacht jij echt dat jullie nog jarenlang konden meedoen met Ajax, psv en 010?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik hoop dat hij er nog veel meer in trapt...des te beter hij speelt, des te eerder rot hij op naar het buitenland ....of hij moet bij AZ komen voetballen![]()
Ik denk het nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wees maar blij dat hij niet meer bij Heerenveen speelt. Dat scheelt weer een concurrent voor jullie. Of dacht jij echt dat jullie nog jarenlang konden meedoen met Ajax, psv en 010?
Het maakt mij allemaal niet uit hoor. Des te harder komt de klap aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Ik weet het zeker![]()
Heerenveen een concurentPas maar op dat ze jullie niet inhalen
Absoluut ja! Maar wel op zeer fraaie wijze lucky geweest.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:21 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zich het Lucky Ajax snel eigen gemaakt
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Die grijns van Hunterlaar![]()
ik vind dat ze allebei mee moeten... VOH is toch wel een handige speler om erbij te hebben denk ik... ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt over kalou terwijl we gewoon huntelaar hebben...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:55 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat was voor de omhaal ook al duidelijk merkbaar.
Waarom moet VOH mee, ik snap dat echt niet, dat is echt een boutvoetballer.
KJH heeft veel meer scorend vermogen.
Eentje die ook een handtekening wil hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]Die jongen moet nodig naar een kaakchirurg.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Eentje die ook een handtekening wil hebben.
die jongen moet zijn benen brekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]Die jongen moet nodig naar een kaakchirurg.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
die jongen moet zijn benen breken![]()
dat wens ik niemand toe..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
die jongen moet zijn benen breken![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Badabingea het volgende:
Haha, en dan mist het Nederlandse voetbal een mooi beeld.
Absoluut, eens kijken of hij deze rol vast kan houden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
Best vermakelijk die kneusjes die hem een gebroken been toe wensen. Ook de 30 miljoen roepers zijn erg grappig. Huntelaar doet gewoon waar hij voor is aangenomen: Scoren. Meer moet je er niet van maken en minder ook niet.
maakt hem niet mooier ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
Best vermakelijk die kneusjes die hem een gebroken been toe wensen. Ook de 30 miljoen roepers zijn erg grappig. Huntelaar doet gewoon waar hij voor is aangenomen: Scoren. Meer moet je er niet van maken en minder ook niet.
Dat KJH homo is wisten we wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
homo
Zijn tussentijdse overstap naar Ajax geeft natuurlijk wel een grijs gebied..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:15 schreef the_hunter het volgende:
Competitie: 11 duels ---- 11 goals
CL: 2 duels ---- 1 goal
Beker: 2 duels ---- 3 goals
Totaal: 15 duels ---- 15 goals
Wat een klasbak!
+ z'n heerenveen tijd van dit seizoenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:15 schreef the_hunter het volgende:
Competitie: 11 duels ---- 11 goals
CL: 2 duels ---- 1 goal
Beker: 2 duels ---- 3 goals
Totaal: 15 duels ---- 15 goals
Wat een klasbak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |