Wat is AC Milan toch ook maar een klein clubje he. Die zouden het in de eredivisie nog moeilijk hebben met Willem 2.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:26 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Farfan scoort wel op de belangrijke momenten maar NIET tegen grote clubs, bij de wedstrijden waar het erom gaat stond hij er NIET: ajax, feyenoord, Lyon 2x. Nu vind ik dat niet maar wel als ik jouw redenatie moet geloven......
Maar het is niet juist om te concluderen dat Huntelaar geen goede spits is/wordt omdat hij niet heeft gescoord tegen psv.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind een goede spits iemand die er op de belangrijke momenten staat. Iemand die beslissende doelpunten maakt in belangrijke wedstrijden. Niet persé iemand die 3 keer kan scoren in een wedstrijd die toch wel gewonnen wordt.
Dus KJH is meer een Kezman?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind een goede spits iemand die er op de belangrijke momenten staat. Iemand die beslissende doelpunten maakt in belangrijke wedstrijden. Niet persé iemand die 3 keer kan scoren in een wedstrijd die toch wel gewonnen wordt.
Duh.quote:To be honest, I didn't know much about Huntelaar but he looks to be a very good striker," admitted Mancini. "Huntelaar has some way to go before he's as good as Marco van Basten though."
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar het is niet juist om te concluderen dat Huntelaar geen goede spits is/wordt omdat hij niet heeft gescoord tegen psv.
Kezman was vaak wel zo'n spits idd. In de CL liet ie vaak te weinig zien helaas. Of KJH ook zo is moeten we nog afwachten.quote:
Beetje een open deur ja.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef methodmich het volgende:
Kreeg geen fatsoenlijke ballen ook.
NIet op de VI van deze week hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
OP de cover van de VI wordt ie een aankomende wereldspits genoemd
Wat een grafkutkop!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Die grijns van Hunterlaar![]()
Het doet zeer hè ?quote:
Moet ik een handtekening voor je regelen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |