neuh.. aan onhandige clownquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans dat ik met een rode bostrol neuk vrij klein.
Mits stoere cowboyhoed.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Zullen we brokeback mountain na gaan doen?
ach jij komt je prins op het witte paard nog wel tegenquote:
Nee. Ja. Hoeveel geld staat er op je rekening?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef dutchmage het volgende:
val jij op vrouwen.. en mannen.? zo ja..
*op knieen gaat..* wil je met me trouwen![]()
uuhm uuhmquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Ja. Hoeveel geld staat er op je rekening?
Mooiquote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uuhm uuhmpff. weet het niet.. maar! heb altijd moeite om mijn salaris op te krijgen...
en houd aan het eind van de maand een stuk salaris over ipv een stuk maand na mijn salaris..
Verdulle, waar zie je me voor aan?! Een hoer ofzo?!quote:en hoe groot is je cup maat.? en wat zijn je maten.?
nee. dat zeker niet.. maar vragen worden beantwoord en nieuwe vragen worden gesteld..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdulle, waar zie je me voor aan?! Een hoer ofzo?!
Dat staat al vast, het gaat nu alleen nog om de hoogte van het bedrag.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verdulle, waar zie je me voor aan?! Een hoer ofzo?!
Gooi jij eerst maar 's je plasser op tafel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef dutchmage het volgende:
[..]
nee. dat zeker niet.. maar vragen worden beantwoord en nieuwe vragen worden gesteld..
nou nou.. heb nog geen antwoorden gezien...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat staat al vast, het gaat nu alleen nog om de hoogte van het bedrag.
haha heb m niet im mijn broekzak zitten.. zeg tegen jou toch ook niet gooi je doos maar even openquote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gooi jij eerst maar 's je plasser op tafel.
You. Wish.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat staat al vast, het gaat nu alleen nog om de hoogte van het bedrag.
en doch, heb ik nog geen antwoordenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gooi jij eerst maar 's je plasser op tafel.
word aan gewerkt.. ga jij vast metenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik nog geen TT-change.
Allebei pech.
het wachten is op adelante...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef boebiedoe het volgende:
Zijn er al foto's gepost ?
ik ben ontzettend nieuwschierig.. wil dolgraag klikken, maar denk dat het een instinkertje is..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dat was natuurlijk haske voorspelbaar.
De fotograaf hebben ze mod gemaaktquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
Check haar genieten, fucking smerig.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef tonks het volgende:
[..]
AHHH IK SCHROK. en me broertje zit achter me en die begon meteen te huilen!
Hoe kan het ook anders.quote:
topic titel is veranderd.. doe jij de rest van de afspraak.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders.
De enige fotograaf op fok die zo lelijk is dat vrouwen zich niet bedreigd voelen om er naakt voor te staan.
quote:
Hij is wel heel heel erg grootquote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders.
De enige fotograaf op fok die zo lelijk is dat vrouwen zich niet bedreigd voelen om er naakt voor te staan.
quote:
Schimmels aan het zoekenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Loop je daar gezellig als 4 jarige koter door het bos, een stok te zoeken ofzo, ligt daar zulks een onappetijtelijke dame.
Fout.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:13 schreef TrenTs het volgende:
Kom op, lelijke, lelijke, lelijke, ontzettend lelijke vrouwen hebben ook recht op seks.
Nou, als zij daar ligt heb je bingo!quote:
Nee hoor, ze moeten er alleen voor betalen.quote:
Ahwatschattigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]ok vergeet de foto's van je maten en je cup maat
een foto van je lach is voldoende![]()
quote:
uiteraard.. een foto zal de boel goed opvullen...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit topic moet op een of andere manier wel volkomen natuurlijk.
Post er maar een paar danquote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uiteraard.. een foto zal de boel goed opvullen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |