want..? als ze zich hier hebben gemeld.. kijken we hiervandaan wel verderquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef Molluck het volgende:
Jammer van die OP
Ja, daarbij zou ik het ook alleen bij een gesprek houdenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
Lupa_Solitaria@fok.nl
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
Lupa_Solitaria@fok.nl
dat is dan gauw gebeurd.. er zit geen foto inquote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef beestjuh het volgende:
Ze zijn nu allemaal je fotoboek aan het checken
mits 19quote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
yvonne@fok.nl
rekt het niet dan scheurt het welquote:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lulquote:
TS zei goed gesprek, niet een gesprek waar de ene partij telkens wilt bewijzen dat ze sexmod is.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
Lupa_Solitaria@fok.nl
Ook wanhopige mannen hebben eigenwaarde.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Adelante het volgende:
Lupa_Solitaria@fok.nl
- Lekker weer hè?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef tonks het volgende:
[..]
TS zei goed gesprek, niet een gesprek waar de ene partij telkens wilt bewijzen dat ze sexmod is.
It's funny because it's truequote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
- Lekker weer hè?
* Ja, echt weer om buiten te gaan neuken met heiden6 *sopt*
- Maar goed, wat vind je nou van de gebeurtenissen in Irak?
* Och, zolang het nieuws niet aanstaat terwijl heiden6 me neemt is het goed. Daarom staat de tv altijd uit, hihi.
- Heb je nog wat leuks gedaan de afgelopen tijd?
* Nou laatst besloten heiden6 en ik weer te experimenteren, en je verwacht écht niet dat er zoveel in een kut past! Van tandpastatubes tot literflessen!
Het is een kloon van jou!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
- Lekker weer hè?
* Ja, echt weer om buiten te gaan neuken met heiden6 *sopt*
- Maar goed, wat vind je nou van de gebeurtenissen in Irak?
* Och, zolang het nieuws niet aanstaat terwijl heiden6 me neemt is het goed. Daarom staat de tv altijd uit, hihi.
- Heb je nog wat leuks gedaan de afgelopen tijd?
* Nou laatst besloten heiden6 en ik weer te experimenteren, en je verwacht écht niet dat er zoveel in een kut past! Van tandpastatubes tot literflessen!
en dat maakt het dan ineens weer triestig...quote:
Aan de andere kant, met zo'n kop is het niet heel raar dat je érg blij bent dat je nog 's geneukt wordt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
en dat maakt het dan ineens weer triestig...
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met zo'n kop is het niet heel raar dat je érg blij bent dat je nog 's geneukt wordt.
Vergelijk het met een kind dat voor het eerst in zijn leven een ballon krijgt en hem aan iedereen laat zien.
en dat voor iemand die net geen newbie af isquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef tonks het volgende:
Ik mag Clumsy_Clown
Het is een zij ook nog!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef tonks het volgende:
Ik mag Clumsy_Clown
ik zie alleen maar pluspuntenquote:
okido.. clumsy_clown is coolquote:
dat wordt dan inside infoquote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho even, hoe gaan we '[GEZ] seksverslaafde (v)' combineren met c_c?.
Graagquote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho even, hoe gaan we '[GEZ] seksverslaafde (v)' combineren met c_c?.
Wat doe je me aan!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit de gedachte van jou en lupa in mijn hoofd.
Gelukkig ben ik geen rode bostrol.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans dat ik met een rode bostrol neuk vrij klein.
zeg intiem vraagje....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig is de kans dat ik met een rode bostrol neuk vrij klein.
Vraag je dit aan chriz2k?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef dutchmage het volgende:
val jij op vrouwen.. en mannen.? zo ja..
*op knieen gaat..* wil je met me trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |