quote:Steven Pienaar was het eens met zijn Zweedse teamgenoot over de collectieve prestatie van Ajax. De Zuid-Afrikaan maakte na drie maanden zijn rentree, en daar was hij blij mee. Niet echter over zijn eigen spel. ,,Ik ben erg ontevreden over hoe ik het deed vandaag. Het liep niet bij mij. Maar ik weet nu weer waar ik sta, wat ik nog moet doen om verder terug te komen. Ik heb wel iets kunnen bijdragen aan de goede wedstrijd van ons. Ik vind dat er veel meer beleving in de ploeg zit dan toen ik drie maanden geleden, uit bij Vitesse, mijn laatste wedstrijd speelde. Het team is gegroeid. Nu hopen dat we de goede reeks kunnen voortzetten'', aldus Pienaar.

quote:Markus Rosenberg scoorde niet tegen Sparta, maar was evenzogoed van grote waarde door zijn medespelers van een groot aantal uitstekende voorzetten te voorzien. Zo scoorden Klaas Jan Huntelaar en Thomas Vermaelen op aangeven van de Zweed. ,,Het was 'fun' vandaag'', liet Rosenberg weten. ,,Ik was tevreden met mijn aandeel in de wedstrijd. Als je als diepste spits niet scoort, doe je het niet zo goed, als flankspeler is dat geen probleem. Wel vind ik het vervelend dat ik al twee wedstrijden niet gescoord heb. Als spits heb je nou eenmaal altijd de drang om te willen scoren. De anderen zochten me ook; ze gunden mij ook mijn goal. Het zat er vandaag echter niet in.'' Om dan gekscherend er aan toe te voegen: ,,Ik ga vragen of ik volgende keer met Klaas Jan van plek kan ruilen. Hij hoeft niet altijd drie keer te scoren, hij kan best wat aan mij geven. Nee hoor, we hebben als team een goede wedstrijd gespeeld, dat is het belangrijkste.''

2 zwaluwen maken nog geen zomer... Hij doet het goed, nu vast houden en dan kan er nog een hele mooie transfer voor hem inzitten...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
Superwedstrijd. En Boukhari moeten ze gewoon houden voor de breedte. Je kunt toch niet allemaal toppers op de bank neerzetten en bij vlagen doet ie het soms best aardig.

We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
2 zwaluwen maken nog geen zomer... Hij doet het goed, nu vast houden en dan kan er nog een hele mooie transfer voor hem inzitten...

Drie wedstrijden geleden werd ie nog constant uitgefloten en na Inter moest ie volgens sommigen zelfs dood, nu speelt ie weer een keer goed en moet hij direct blijven. Heerlijk weer al die kortzichtige reacties (deze reactie is niet specifiek op jouw post of het feit of die moet blijven of niet gericht hoor...)quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.

Dat ene wedstrijdje per jaar leuk voetballen is geen miljoen salaris per seizoen waard. Het is mooi geweest met Boukhari. De nadelen wegen altijd nog zwaarder dan de voordelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.

quote:

Inderdaad. Voetbal Insite moet maar eens flink op de schop.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ze maken het nu wel erg makkelijk om niet naar Voetbal Insite te kijken. Eerst horen dat Hans Kraaij Jr. en Foeke Booy daar aan zullen schuiven, en nu dit. Dat wordt lekker KJH kijken

quote:

Hamstring is te gevaarlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
jammer kuyt zou spelen als hij 95% is.

Een zielig rolletje die Stekelenburg pakte.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef Nashje het volgende:
Hoe was die penalty van Oost eigenlijk gegaan? Hield Stekelenburg 'm tegen?

ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.quote:

Sneijder zelf zal best willen hoor, maar ik vind het slim van de staff om hem ff de rust te gevenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.![]()

die zijn heel voorzichtig geworden na het verhaal van Van der Vaart.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder zelf zal best willen hoor, maar ik vind het slim van de staff om hem ff de rust te geven![]()

Met hamstrings ben je gewoon een tijd bezig, zeker als je telkens te vroeg begint en elke keer weer ermee uit moet vallen. Zijn gewoon kutblessures.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
die zijn heel voorzichtig geworden na het verhaal van Van der Vaart.![]()

right...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.![]()

Het is wel zoquote:

ja mischien is sneijder wel al 3 weken top fit.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het veel kwalijker dat de medischte staf bij Ajax allemaal van die n00bs zijn.

Qua zeuren enzo wel idd, maar hij is te wisselvallig als hij speelt. De ene keer is hij goed met geweldige momenten(vandaag) of te slecht voor woorden paar weken geleden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ruud Gullit zegt dat iedereen in Amsterdam blij moet zijn met een speler als Boukhari.

Dat bedoel ik niet. Ik doel op het feit dat Ajax altijd wel heel veel blessures heeft en je regelmatig iets over de medische staf hoort (zoals Van der Vaart nu).quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja mischien is sneijder wel al 3 weken top fit.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |