Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
Waarom eigenlijk? Ik zit er niet zo mee, eerst wat in de stad eten, dan naar het stadion, daarna nog (hopelijk in goed humeur) een biertje drinken.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een kuttijd gewoon...
Ik bleef hem kansen geven, net als Huntelaar. Ik vind het niet logisch dat je meteen na 2 wedstrijden heer en meester speelt op het veld. Uitzonderingen zijn er wel. Ze moeten natuurlijk wel wennen enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.
Vind ik niet, Rosenberg had wel degelijk potentie met zijn snelheid en hij had ook destijds een goede actie. Hij was vooral erg ongelukkig, balletjes net naast enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.
Precies, zeker als middenvelder een meer dan bruikbare reserve.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
Superwedstrijd. En Boukhari moeten ze gewoon houden voor de breedte. Je kunt toch niet allemaal toppers op de bank neerzetten en bij vlagen doet ie het soms best aardig.
Mwah, hij voelt zich in elk geval niet te groot om rechtshalf te spelen. Vind het daarnaast niet bijster onlogisch dat 'ie niet meer dan matig speelde, zo net na een lange blessure.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef devv05 het volgende:
Opvallend trouwens hoe weinig we sommige users hier zien de laatste tijd. Vooral SCH met zn Huntelaar gebash
Verder had Sparta nog mazzel dat het geen 8-0 of 10-0 werd en vond ik Pienaar weer kut spelen. Wat mij betreft hoeft ie niet meer opgesteld te worden.
Het punt met Nourdin is alleen, en dat zie je ook vandaag gewoon weer, dat wanneer 'ie eens een paar mooie dingen laat zien, dat hij dat altijd zo moet overdrijven in de loopt van de wedstrijd. Te ver door blijven pingelen, te mooie oplossingen zoeken. Erg, erg jammer. Hij heeft de potentie om gewoon een goede waarde (voor de breedte) te zijn, maar lijkt de rust gewoon niet te kunnen bewaren.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, zeker als middenvelder een meer dan bruikbare reserve.
Ach, KJH had ook nog 2 a 3 kansen die er in hadden gemogen. Zet maar eens genoeg vaart met zo'n lullig hoog balletje met een kopbal.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Jasza het volgende:
Pienaar is gewoon heel matig, die kopbal voor open doel
Resultaten eerst, en dan tel ik dit dus niet meequote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Er waren tijden dat Ajax-fans een poging tot een mooie actie nog waardeerden, maar helaas lijken die tijden ver vervlogen....
Ja maar er zijn realistiese acties, en Nourdin acties.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Er waren tijden dat Ajax-fans een poging tot een mooie actie nog waardeerden, maar helaas lijken die tijden ver vervlogen....
10 pogingen per wedstrijd waarvan er 1 gedeeltelijk lukt kan ik niet waarderenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik heb er nooit aan getwijfeld ....
Een actie die ook functioneel is, is prima. Een actie die je alleen voor de actie doet, da's minder.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Een echte Ajacied klapt voor lef en doorzettingsvermogen, VoreG.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
10 pogingen per wedstrijd waarvan er 1 gedeeltelijk lukt kan ik niet waarderen
Hij had hem moeten schietenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, KJH had ook nog 2 a 3 kansen die er in hadden gemogen. Zet maar eens genoeg vaart met zo'n lullig hoog balletje met een kopbal.
als nummer 9 van ajax is hij nog steeds niet geschikt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
Wat voor acties?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar er zijn realistiese acties, en Nourdin acties.![]()
Sparta hield open huis. Er was helemaal niets te zien van de taaie ploeg waar Ajax in de heenwedstrijd zoveel moeite mee had. Ik vond het middenveld van Ajax eerlijk gezegd nog matig gebruik maken van de geboden ruimte. Wel knappe goals.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
Superwedstrijd. En Boukhari moeten ze gewoon houden voor de breedte. Je kunt toch niet allemaal toppers op de bank neerzetten en bij vlagen doet ie het soms best aardig.
Drie man voorbij, en dan de bal verliezen. Net te mooi proberen etc.quote:
Ik doelde meer op zijn taalkundige dwalingquote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Drie man voorbij, en dan de bal verliezen. Net te mooi proberen etc.
ik kan dat woord gewoon niet goed typen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn taalkundige dwaling
goed kwartier van liersen trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
Op Canvas (Sporza) is nu Anderlecht - Lierse live op tv voor de mensen die Wilhelmson willen bekijken. Ik weet alleen niet of iedereen Belgische tv kan ontvangen.
Wat een zielepoot ben jij zeg. Ga onmiddellijk naar de aanrecht !quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar moet dus mee naar Duitsland, voor zover daar nog twijfel over bestond. Belachelijk dat Vennegoor de voorkeur krijgt
KJH is goed, maar een overwinning op PSV denk ik niet. Misschien een gelijkspelletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie in vorm of waren de tegenstanders heel slecht?
Zaterdag een overwinning op PSV?
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
tegenstanders waren slecht
uiteraard
Niet overmoedig worden : PSV is SPARTA niet. Wel leuk om te zien, zal zijn KJH en VOH.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Hopen maar van wel, Ajax begint nu (afgaande op vandaag) wel in vorm te komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
de aanrechtquote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef nednil het volgende:
[..]
Wat een zielepoot ben jij zeg. Ga onmiddellijk naar de aanrecht !
Ik moest lachenquote:
Beetje Van Persie type volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 18:44 schreef Jasza het volgende:
Wilhelmsson kreeg net rood voor natrappen bij Anderlechtdie hoeven wij niet
is niet verkeerd, als ze maar bij ajax spelen.quote:
Ze maken het nu wel erg makkelijk om niet naar Voetbal Insite te kijken. Eerst horen dat Hans Kraaij Jr. en Foeke Booy daar aan zullen schuiven, en nu dit. Dat wordt lekker KJH kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar te gast bij Holland Sport
Aankomende maandag 6 maart is Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar te gast bij Holland Sport op Nederland 3.
quote:Ajax rekent nog niet op Wesley Sneijder
Trainer Danny Blind van Ajax vreest dat hij de komende weken nog niet over Wesley Sneijder kan beschikken. De middenvelder is nog steeds niet genezen van een hamstringblessure.
"We zullen hem tegen PSV en Internazionale nog wel moeten missen," aldus Blind, die tegen Sparta wel weer over Pienaar kon beschikken. "Misschien nog wel langer ook. Wesley is voor 95 procent fit. Hij kan dat laatste stapje maar niet zetten. En dat is wel de bedoeling. Hij moet nu eerst eens helemaal genezen."
jammer kuyt zou spelen als hij 95% is.quote:
quote:Steven Pienaar was het eens met zijn Zweedse teamgenoot over de collectieve prestatie van Ajax. De Zuid-Afrikaan maakte na drie maanden zijn rentree, en daar was hij blij mee. Niet echter over zijn eigen spel. ,,Ik ben erg ontevreden over hoe ik het deed vandaag. Het liep niet bij mij. Maar ik weet nu weer waar ik sta, wat ik nog moet doen om verder terug te komen. Ik heb wel iets kunnen bijdragen aan de goede wedstrijd van ons. Ik vind dat er veel meer beleving in de ploeg zit dan toen ik drie maanden geleden, uit bij Vitesse, mijn laatste wedstrijd speelde. Het team is gegroeid. Nu hopen dat we de goede reeks kunnen voortzetten'', aldus Pienaar.
quote:Markus Rosenberg scoorde niet tegen Sparta, maar was evenzogoed van grote waarde door zijn medespelers van een groot aantal uitstekende voorzetten te voorzien. Zo scoorden Klaas Jan Huntelaar en Thomas Vermaelen op aangeven van de Zweed. ,,Het was 'fun' vandaag'', liet Rosenberg weten. ,,Ik was tevreden met mijn aandeel in de wedstrijd. Als je als diepste spits niet scoort, doe je het niet zo goed, als flankspeler is dat geen probleem. Wel vind ik het vervelend dat ik al twee wedstrijden niet gescoord heb. Als spits heb je nou eenmaal altijd de drang om te willen scoren. De anderen zochten me ook; ze gunden mij ook mijn goal. Het zat er vandaag echter niet in.'' Om dan gekscherend er aan toe te voegen: ,,Ik ga vragen of ik volgende keer met Klaas Jan van plek kan ruilen. Hij hoeft niet altijd drie keer te scoren, hij kan best wat aan mij geven. Nee hoor, we hebben als team een goede wedstrijd gespeeld, dat is het belangrijkste.''
2 zwaluwen maken nog geen zomer... Hij doet het goed, nu vast houden en dan kan er nog een hele mooie transfer voor hem inzitten...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
2 zwaluwen maken nog geen zomer... Hij doet het goed, nu vast houden en dan kan er nog een hele mooie transfer voor hem inzitten...
Drie wedstrijden geleden werd ie nog constant uitgefloten en na Inter moest ie volgens sommigen zelfs dood, nu speelt ie weer een keer goed en moet hij direct blijven. Heerlijk weer al die kortzichtige reacties (deze reactie is niet specifiek op jouw post of het feit of die moet blijven of niet gericht hoor...)quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.
Dat ene wedstrijdje per jaar leuk voetballen is geen miljoen salaris per seizoen waard. Het is mooi geweest met Boukhari. De nadelen wegen altijd nog zwaarder dan de voordelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
We moeten 'm gewoon zelf houden voor de breedte, niks transfer.
quote:
Inderdaad. Voetbal Insite moet maar eens flink op de schop.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Ze maken het nu wel erg makkelijk om niet naar Voetbal Insite te kijken. Eerst horen dat Hans Kraaij Jr. en Foeke Booy daar aan zullen schuiven, en nu dit. Dat wordt lekker KJH kijken
quote:
Hamstring is te gevaarlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
jammer kuyt zou spelen als hij 95% is.
Een zielig rolletje die Stekelenburg pakte.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:32 schreef Nashje het volgende:
Hoe was die penalty van Oost eigenlijk gegaan? Hield Stekelenburg 'm tegen?
ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.quote:
Sneijder zelf zal best willen hoor, maar ik vind het slim van de staff om hem ff de rust te gevenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.![]()
die zijn heel voorzichtig geworden na het verhaal van Van der Vaart.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder zelf zal best willen hoor, maar ik vind het slim van de staff om hem ff de rust te geven![]()
Met hamstrings ben je gewoon een tijd bezig, zeker als je telkens te vroeg begint en elke keer weer ermee uit moet vallen. Zijn gewoon kutblessures.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
die zijn heel voorzichtig geworden na het verhaal van Van der Vaart.![]()
right...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja daar gaat het niet om, sommige spelers bij ajax missen die inzet die kuyt wel heeft gewoon spelen als je kan rennen.![]()
Het is wel zoquote:
ja mischien is sneijder wel al 3 weken top fit.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het veel kwalijker dat de medischte staf bij Ajax allemaal van die n00bs zijn.
Qua zeuren enzo wel idd, maar hij is te wisselvallig als hij speelt. De ene keer is hij goed met geweldige momenten(vandaag) of te slecht voor woorden paar weken geleden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:26 schreef TC03 het volgende:
Ruud Gullit zegt dat iedereen in Amsterdam blij moet zijn met een speler als Boukhari.
Dat bedoel ik niet. Ik doel op het feit dat Ajax altijd wel heel veel blessures heeft en je regelmatig iets over de medische staf hoort (zoals Van der Vaart nu).quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja mischien is sneijder wel al 3 weken top fit.![]()
Vooral Markus, hoe: steekpassje, voorzet van links, krullend van rechts. Schit-te-rend.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales met 2 assists, Rosenberg met 3 assists.![]()
3? Rosenberg had er 2 hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Rosales met 2 assists, Rosenberg met 3 assists.![]()
Bullshit, pak mijn posts van toen er maar bij, want ik was heel erg boos op mijn mede-'supporters'. Slaat dus compleet nergens op wat je zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Drie wedstrijden geleden werd ie nog constant uitgefloten en na Inter moest ie volgens sommigen zelfs dood, nu speelt ie weer een keer goed en moet hij direct blijven. Heerlijk weer al die kortzichtige reacties (deze reactie is niet specifiek op jouw post of het feit of die moet blijven of niet gericht hoor...)
Mee eens. Die jongen heeft helemaal niets meer in de basis te zoeken. Zeker niet aangezien ie weg gaat, misschien maar goed ook. Niet meer opstellen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Slechtste man van het veld: Pienaar
Topscorersklassement in 2006:quote:Klaas-Jan Huntelaar is sinds de jaarwisseling van uitmuntende klasse. Voor de 'winterstop' speelde 'The Hunter' in dienst van sc Heerenveen, maar sinds zijn overgang deze winter naar Ajax is de doelpuntenmachine er zeker niet minder op geworden.
De spits van Jong Oranje scoorde in negen duels al 10 (!) keer en staat hierdoor onbedreigd aan de leiding van het topscorersklassement van de Eredivisie, waar hij na 27 duels op 27 goals staat. Maar ook in de topscorersranking van doelpunten na de 'winterstop' staat de oud-PSV'er ruim bovenaan.
Hij wordt in dat klassement op gepaste afstand gevolgd door mede-Ajacied Markus Rosenberg, PSV'er Jefferson Farfan en AZ-spits Shota Arveladze. Dat drietal scoorde al zevenmaal in 2006 wat Eredivisie-verband betreft.
Alsof dat zo slim zou zijn geweest.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef SCH het volgende:
die een dikke neus tegen het publiek kan maken maar daar te groot voor is. Hulde
Anders lees je mijn stukje ff en zie je dus ook dat ik het niet speciaal over jou heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bullshit, pak mijn posts van toen er maar bij, want ik was heel erg boos op mijn mede-'supporters'. Slaat dus compleet nergens op wat je zegt.
Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.quote:
die stonden nu allemaal voor hem te juichen hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.
En die jongen zeikt niet maar schiet er een paar weken later gewoon 2 in. Ze hadden al die eikels die toen stonden te fluiten nu stuk voor stuk in beeld moeten brengen![]()
had dan ook een dubbelshot moeten zijn met hoe ze toen stonden te fluiten en dan ondertiteld met huichelaar 1 tot en met negenhonderzoveelquote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
die stonden nu allemaal voor hem te juichen hoor.![]()
neemt niet weg dat ik hem nog steeds niet mag.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:08 schreef SCH het volgende:
[..]
had dan ook een dubbelshot moeten zijn met hoe ze toen stonden te fluiten en dan ondertiteld met huichelaar 1 tot en met negenhonderzoveel
Hij mag nog steeds opdonderenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer overdrachtelijk, hij gedraagt zich zo netjes terwijl hij door het publiek natuurlijk op een onvoorstelbaar schandalige manier is behandeld. Er is nooit een reden geweest om juist deze speler uit te fluiten, als je dat uberhaupt al zou moeten doen, want bij de meeste clubs worden eigen spelers niet uitgefloten. Dat doe je misschien als een speler zich negatief over de eigen club uitlaat of zo of een echte matennaaistreek uithaalt maar in dit geval blijt het een raadsel.
En die jongen zeikt niet maar schiet er een paar weken later gewoon 2 in. Ze hadden al die eikels die toen stonden te fluiten nu stuk voor stuk in beeld moeten brengen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |