Ik doelde meer op zijn taalkundige dwalingquote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Drie man voorbij, en dan de bal verliezen. Net te mooi proberen etc.

ik kan dat woord gewoon niet goed typen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn taalkundige dwaling

goed kwartier van liersen trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
Op Canvas (Sporza) is nu Anderlecht - Lierse live op tv voor de mensen die Wilhelmson willen bekijken. Ik weet alleen niet of iedereen Belgische tv kan ontvangen.

Wat een zielepoot ben jij zeg. Ga onmiddellijk naar de aanrecht !quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar moet dus mee naar Duitsland, voor zover daar nog twijfel over bestond. Belachelijk dat Vennegoor de voorkeur krijgt

KJH is goed, maar een overwinning op PSV denk ik niet. Misschien een gelijkspelletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie in vorm of waren de tegenstanders heel slecht?
Zaterdag een overwinning op PSV?

quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:
tegenstanders waren slecht
uiteraard

Niet overmoedig worden : PSV is SPARTA niet. Wel leuk om te zien, zal zijn KJH en VOH.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:

Hopen maar van wel, Ajax begint nu (afgaande op vandaag) wel in vorm te komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dylan Dog het volgende:

de aanrechtquote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef nednil het volgende:
[..]
Wat een zielepoot ben jij zeg. Ga onmiddellijk naar de aanrecht !

Ik moest lachenquote:

Beetje Van Persie type volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 18:44 schreef Jasza het volgende:
Wilhelmsson kreeg net rood voor natrappen bij Anderlechtdie hoeven wij niet

is niet verkeerd, als ze maar bij ajax spelen.quote:

Ze maken het nu wel erg makkelijk om niet naar Voetbal Insite te kijken. Eerst horen dat Hans Kraaij Jr. en Foeke Booy daar aan zullen schuiven, en nu dit. Dat wordt lekker KJH kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef Radegast het volgende:
Huntelaar te gast bij Holland Sport
Aankomende maandag 6 maart is Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar te gast bij Holland Sport op Nederland 3.

quote:Ajax rekent nog niet op Wesley Sneijder
Trainer Danny Blind van Ajax vreest dat hij de komende weken nog niet over Wesley Sneijder kan beschikken. De middenvelder is nog steeds niet genezen van een hamstringblessure.
"We zullen hem tegen PSV en Internazionale nog wel moeten missen," aldus Blind, die tegen Sparta wel weer over Pienaar kon beschikken. "Misschien nog wel langer ook. Wesley is voor 95 procent fit. Hij kan dat laatste stapje maar niet zetten. En dat is wel de bedoeling. Hij moet nu eerst eens helemaal genezen."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |