Ik zou hem wel kopen, en meteen weer verhuren aan NAC en als hij goed genoeg is trug halen.quote:
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ik vind Maduro rechts op het midden zetten gewoon echt zonde van de mogelijkheden van die jongen om het spel te verdelen. Dan gooi je gewoon de helft van z'n mogelijke aanspeelpunten weg. Bovendien wordt Sneijder op het middenveld gigantisch overlopen als 'ie centraal speelt.
Als je Sneijder straks niet de nummer 10 positie geeft en hij gaat mekkeren, dan mag hij van mij gewoon opdonderen. Vast wel iemand die er 10 miljoen voor geeft, wat genoeg moet zijn om een Landzaat te halen, of iemand anders die wel graag rechtshalf speelt (De Jong misschien?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksen kapitaalvernietiging
ik heb er nooit aan getwijfeld ....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
Als hij niet goed genoeg is komt hij gewoon niet op de 10 hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Maar als je Sneijder niet de nummer 10 positie geeft is het straksen kapitaalvernietiging
ik dus ook niet maar ik werd aan alle kanten weggehoond in het begin....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik heb er nooit aan getwijfeld ....
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat er nu niemand meer is die nog aan de kwaliteiten van Rosenberg twijfelt
| 1 2 3 4 5 | Heitinga Stam Vermaelen Urby Maduro Sneijder Perez Rosales Huntelaar Rosenberg |
ik ook, vooral door mn pa.. "hijs net zo erg als charisteas enz'quote:Op zondag 5 maart 2006 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dus ook niet maar ik werd aan alle kanten weggehoond in het begin....
Idd, dat had ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik ook, vooral door mn pa.. "hijs net zo erg als charisteas enz'![]()
:D
Geen idee, maar wel een kuttijd gewoon...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ajax - PSV echt op zaterdagavond? Waarom dat?
Vanwege Inter-Ajaxquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ajax - PSV echt op zaterdagavond? Waarom dat?
Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom eigenlijk? Ik zit er niet zo mee, eerst wat in de stad eten, dan naar het stadion, daarna nog (hopelijk in goed humeur) een biertje drinken.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een kuttijd gewoon...
Ik bleef hem kansen geven, net als Huntelaar. Ik vind het niet logisch dat je meteen na 2 wedstrijden heer en meester speelt op het veld. Uitzonderingen zijn er wel. Ze moeten natuurlijk wel wennen enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.
Vind ik niet, Rosenberg had wel degelijk potentie met zijn snelheid en hij had ook destijds een goede actie. Hij was vooral erg ongelukkig, balletjes net naast enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb er wel aan getwijfeld. En terecht destijds.
Precies, zeker als middenvelder een meer dan bruikbare reserve.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef devv05 het volgende:
Superwedstrijd. En Boukhari moeten ze gewoon houden voor de breedte. Je kunt toch niet allemaal toppers op de bank neerzetten en bij vlagen doet ie het soms best aardig.
Mwah, hij voelt zich in elk geval niet te groot om rechtshalf te spelen. Vind het daarnaast niet bijster onlogisch dat 'ie niet meer dan matig speelde, zo net na een lange blessure.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef devv05 het volgende:
Opvallend trouwens hoe weinig we sommige users hier zien de laatste tijd. Vooral SCH met zn Huntelaar gebash
Verder had Sparta nog mazzel dat het geen 8-0 of 10-0 werd en vond ik Pienaar weer kut spelen. Wat mij betreft hoeft ie niet meer opgesteld te worden.
Het punt met Nourdin is alleen, en dat zie je ook vandaag gewoon weer, dat wanneer 'ie eens een paar mooie dingen laat zien, dat hij dat altijd zo moet overdrijven in de loopt van de wedstrijd. Te ver door blijven pingelen, te mooie oplossingen zoeken. Erg, erg jammer. Hij heeft de potentie om gewoon een goede waarde (voor de breedte) te zijn, maar lijkt de rust gewoon niet te kunnen bewaren.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, zeker als middenvelder een meer dan bruikbare reserve.
Ach, KJH had ook nog 2 a 3 kansen die er in hadden gemogen. Zet maar eens genoeg vaart met zo'n lullig hoog balletje met een kopbal.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Jasza het volgende:
Pienaar is gewoon heel matig, die kopbal voor open doel
Resultaten eerst, en dan tel ik dit dus niet meequote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Er waren tijden dat Ajax-fans een poging tot een mooie actie nog waardeerden, maar helaas lijken die tijden ver vervlogen....
Ja maar er zijn realistiese acties, en Nourdin acties.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Er waren tijden dat Ajax-fans een poging tot een mooie actie nog waardeerden, maar helaas lijken die tijden ver vervlogen....
10 pogingen per wedstrijd waarvan er 1 gedeeltelijk lukt kan ik niet waarderenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:30 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
ik heb er nooit aan getwijfeld ....
Een actie die ook functioneel is, is prima. Een actie die je alleen voor de actie doet, da's minder.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Een echte Ajacied klapt voor lef en doorzettingsvermogen, VoreG.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
10 pogingen per wedstrijd waarvan er 1 gedeeltelijk lukt kan ik niet waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |