En de Cypriotische geschiedenisquote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat is allemaal prachtig, maar bepaald niet doorslaand.
Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer. Bij mij blijven ze rechtop staan, die grenzen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, daar gaat het om? De categorische imperatief? Ik vind het onder alle denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt, verrot wordt geslagen?
quote:Fact of the day
India is home to 1,640 different languages and dialects, 75 political parties, and many religions.
Boston Globe
Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer.
Wat bedoel je hier nu precies mee?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
En de Cypriotische geschiedenis
Niet doorslaander dan Cyprus: Assyriërs, Egyptenaren, Perzen, Grieken, Romeinen, Byzantijnen, Arabieren, Kruisvaarders, Venetianen, Ottomanen, Britten, Turken, Grieken?
Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nu precies mee?
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.![]()
Hey hey hey.....quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
Ik ben geen voorstander van Turkije bij de EU - maar dat heeft andere oorzaken, zoals de Armeense genocide, de mensenrechtenschendingen en de hoeveelheid conservatieve kiezers die we erbij krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.
Bij agenten stel ik me voor dat ze de criminelen oppaken en daar het nodige geweld niet schuwen, maar het onnodige gewel wel schuwen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
Dus niet de geografie.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.
En probeert vanuit die positie nog aan te vallen. Hier staat het gedetailleerd beschreven:quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey hey hey.....
Er ligt iemand op de grond (lees : asfalt).
Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Floripas het volgende:
Maar geografische argumenten zijn niet valide.
Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.
Hemel, wat grappig.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.
Jawel, aangezien het dan de grenzen van de EU worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
GrappigHet zal weinig uitmaken of de grenzen van de EU daar zal gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |