abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35937393

[ Bericht 100% gewijzigd door Netflier op 11-03-2006 12:56:25 (verspilde moeite! :() ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:56:01 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35937404
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hey zoalshetis! Jij hier?
je moest eens weten hoevaak ik bij tru rondsnuffel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35937457
Zoals het er nu aan toegaat zal de sfeer NIET!!!! verbeteren!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:59:16 #154
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35937487
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry hoor jongens en meisjes ik zie het probleem hier gewoon niet...
Mirage is hier modje gemaakt om te zorgen dat het een goed leuk gezellig subforum blijft. als Mirage zegt dat je iets niet mag doen mag dat niet. punt ... uit ... klaar... geen discussie meer mogenlijk.
je mag sinds een aantal jaren ook niet meer wiltplassen.... kan je het mee eens zijn of niet maar dat zijn de regels.

dus luister naar Mirage of flikker een eind op. dat is mijn mening.
Sorry maar 'gezellig subforum' in eenzelfde post als de beschrijving van een dictatuur kan ik niet rijmen.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:59:33 #155
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35937494
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:58 schreef Netflier het volgende:
Zoals het er nu aan toegaat zal de sfeer NIET!!!! verbeteren!
Denk je? Volgens mij zijn er nog genoeg users over, zoals jij, die wel op een goeie manier bijdragen aan het RvdB topic.
Ikzelf zal idd proberen niet meer te reageren op offtopic geflame, sorry
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:59:57 #156
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35937502
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je moest eens weten hoevaak ik bij tru rondsnuffel.
Ja, ik zie je wel eens voorbij komen idd.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01:23 #157
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35937545
sorry hooor ik vind het al raar dat je ergens een topic over kan hebben met evenveel delen als TRU ouwehoer en dat het dan ook nog ergens over moet gaan... als je alle feiten e.d. op een rijtje zet en je gaat er dan over discusieren kom je niet verder dan 3 delen.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01:31 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35937549
laten we gewoon eerlijk zijn, personen als stenny met haar grenzeloze arrogantie zouden op mijn forum allang een oeuvre ban hebben gekregen. wat zeg ik, wel vier.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:03:46 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35937619
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
laten we gewoon eerlijk zijn, personen als stenny met haar grenzeloze arrogantie zouden op mijn forum allang een oeuvre ban hebben gekregen. wat zeg ik, wel vier.
stay frosty
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:04:34 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35937639
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nu maar hopen dat ze me niet teveel demonen stuurt...
pi_35937675
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Denk je? Volgens mij zijn er nog genoeg users over, zoals jij, die wel op een goeie manier bijdragen aan het RvdB topic.
Draag ik bij aan de discussie op een goede manier? Zo voel ik het zelf niet. Ik moet ontzettend op mijn tenen lopen hier en dan nog voelen diverse mensen zich op hun pik getrapt. De RvdB-discussie had interessant kunnen zijn, maar spontaniteit is hier uitgesloten nu. En het heeft een nadelig effect op het hele subforum.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:06:29 #162
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35937683
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nu maar hopen dat ze me niet teveel demonen stuurt...
ze doet maar
stay frosty
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:06:50 #163
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35937695
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry hooor ik vind het al raar dat je ergens een topic over kan hebben met evenveel delen als TRU ouwehoer en dat het dan ook nog ergens over moet gaan... als je alle feiten e.d. op een rijtje zet en je gaat er dan over discusieren kom je niet verder dan 3 delen.
Dan flikker je de reeks toch dicht?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:07:39 #164
64781 bonke
pipo koeie
pi_35937719
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ikzelf zal idd proberen niet meer te reageren op offtopic geflame, sorry
ps: 9 van de 10 keer lees ik over je post heen omdat je het nodig vind om een berg tekst maar klein neer te zetten
nergens voor nodig vind ik
pies on joe toe
pi_35937805
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:06 schreef livEliveD het volgende:
Dan flikker je de reeks toch dicht?
Dat was mijn voorstel ook. Het lijkt me het beste. Mensen zullen in het begin wel gaan klagen, maar op den duur besteden ze er geen aandacht meer aan en kan de goede sfeer op TRUTH weer terugkeren. Er is zoveel meer dan RvdB.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:15:48 #166
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35937983
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:06 schreef Netflier het volgende:

[..]

Draag ik bij aan de discussie op een goede manier? Zo voel ik het zelf niet.
dat is jammer dat je dat zo voelt. Ik meen het echt nml, ik heb jou nog nergens met modder zien gooien of zien schelden, en imo ben je ook een emphatisch persoon. Ik vind jouw bijdragen iig ok.
quote:
Ik moet ontzettend op mijn tenen lopen hier en dan nog voelen diverse mensen zich op hun pik getrapt.
Volgens mij is dat niet nodig, sommigen zijn nou eenmaal wat snel op hun pik getrapt en daar doe je toch niks aan.
quote:
De RvdB-discussie had interessant kunnen zijn, maar spontaniteit is hier uitgesloten nu. En het heeft een nadelig effect op het hele subforum.
Ik vind het nog steeds interessant en voel me absoluut niet geremd in mijn spontaniteit door wat er nu gebeurd is. Ik vind het juist goed van de moderatie dat ze het topic openhouden en niet voor de makkelijke weg kiezen om 'm dicht te gooien. Nogmaals, er zijn imo genoeg users die wel goeie en interessante bijdrages doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marietje_34 op 11-03-2006 13:35:14 ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:16:31 #167
19194 Oversight
◢◤
pi_35938003
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:43 schreef livEliveD het volgende:
Nou maak je me toch nieuwsgierig naar wat er dan wel zo banwaardig is allemaal.
Nu lees ik over bans voor langere tijd voor het gehele forum.
Daar schiet mijn pindabrein in tekort ben ik bang. Kun jij (of iemand het anders) het uitleggen?
Godsallejézus, wát een overloos gezuig.

Jouw pindabrein is vast groot genoeg om te weten dat bans niet besproken worden maar je houd wel van een beetje stoken he?

Iedereen die iets wil weten over een ban kan ene mail sturen naar diegene die de ban heeft gemeld in MED toch?

Wedden dat je een leuk antwoord krijgt?

Als iedereen zich nou weer gewoon realiseert dat er nét zoveel meningen zijn als gaten waar poep uitkomt, en dat je je mening altijd in dat gat mag stoppen als je er niet iets nuttig mee wil doen op de manier die we hier op Fok maar met name binnen truth met elkaar heben afgesproken...

◢◤
pi_35938189
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

Godsallejézus, wát een overloos gezuig.

Jouw pindabrein is vast groot genoeg om te weten dat bans niet besproken worden maar je houd wel van een beetje stoken he?

Iedereen die iets wil weten over een ban kan ene mail sturen naar diegene die de ban heeft gemeld in MED toch?

Wedden dat je een leuk antwoord krijgt?

Als iedereen zich nou weer gewoon realiseert dat er nét zoveel meningen zijn als gaten waar poep uitkomt, en dat je je mening altijd in dat gat mag stoppen als je er niet iets nuttig mee wil doen op de manier die we hier op Fok maar met name binnen truth met elkaar heben afgesproken...

[afbeelding]
Je begint zelf over gezuig. Jouw post getuigt nu ook niet echt van nuance. Is dit zo'n mening waar je het in je laatste zin over hebt?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35938191
Als tijdens het voetballen je niets aantrekt van de scheidsrechter, kan je uit het veld gestuurd worden. Belediging van een politieagent of negeren van een bevel kan je ook een bon of zelfs een gevangenisstraf opleveren. En dan heb je het over straffen binnen een democratie. Als we dan toch vergelijkingen aan het trekken zijn vind ik deze gepaster dan om Hitler erbij te halen. Ik heb de indruk dat de ban er meer mee te maken had dat er fel naar Iteejer uitgehaald werd, en Mirage zelfs totaal genegeerd werd met de mededeling 'on topic aub'.

Daar werd mee aangegeven dat men zich van de Mods -die er toch zijn om zaken in de gaten te houden- niets aantrekt en er met ongekende felheid op reageert. En dat heeft niets met cynisme of skeptisch zijn te maken wat niet geaccepteerd zou worden. Die bijdragen zijn niet meer zichtbaar, maar die geven toch een ander beeld dan wat hier geschetst wordt door sommigen.

De bijdragen van Genverbrander waarvoor hij een ban kreeg zijn me net als die van Meditrea ontgaan, maar de andere uitgedeelde ban was voor iemand die denk ik uitsluitend bij zichzelf ten rade moet gaan.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:29:51 #170
19194 Oversight
◢◤
pi_35938380
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Je begint zelf over gezuig. Jouw post getuigt nu ook niet echt van nuance. Is dit zo'n mening waar je het in je laatste zin over hebt?
Nee, dit is een post gebaseerd op waarneming van gemelde feiten, én jarenlange ervaring met materie en betrokkene(n).

◢◤
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:32:48 #171
19194 Oversight
◢◤
pi_35938475
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Gorian het volgende:
uitgedeelde ban was voor iemand die denk ik uitsluitend bij zichzelf ten rade moet gaan.
Of bij degene die de ban heeft gezet, en wel per mail.

Opgelost, einde nutteloos geziek én gezeik én gezuig, over tot de orde van de dag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oversight op 11-03-2006 13:40:48 ]
◢◤
pi_35938633
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:29 schreef Oversight het volgende:

[..]

Nee, dit is een post gebaseerd op waarneming van gemelde feiten, én jarenlange ervaring met materie en betrokkene(n).

Oh mooi zo, dan heb ik niks gezegd.

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:40:42 #173
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35938665
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef Gorian het volgende:
Als tijdens het voetballen je niets aantrekt van de scheidsrechter, kan je uit het veld gestuurd worden. Belediging van een politieagent of negeren van een bevel kan je ook een bon of zelfs een gevangenisstraf opleveren. En dan heb je het over straffen binnen een democratie. Als we dan toch vergelijkingen aan het trekken zijn vind ik deze gepaster dan om Hitler erbij te halen. Ik heb de indruk dat de ban er meer mee te maken had dat er fel naar Iteejer uitgehaald werd, en Mirage zelfs totaal genegeerd werd met de mededeling 'on topic aub'.

Daar werd mee aangegeven dat men zich van de Mods -die er toch zijn om zaken in de gaten te houden- niets aantrekt en er met ongekende felheid op reageert. En dat heeft niets met cynisme of skeptisch zijn te maken wat niet geaccepteerd zou worden. Die bijdragen zijn niet meer zichtbaar, maar die geven toch een ander beeld dan wat hier geschetst wordt door sommigen.
De bijdragen van Genverbrander waarvoor hij een ban kreeg zijn me net als die van Meditrea ontgaan, maar de andere uitgedeelde ban was voor iemand die denk ik uitsluitend bij zichzelf ten rade moet gaan.
Hoi Gorian Jij leest nog steeds goed mee zie ik
pi_35938708
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:16 schreef Oversight het volgende:
maar je houd wel van een beetje stoken he?
Getuige je posts die je daarna maakte ben je er ook niet vies van.
pi_35938846
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hoi Gorian Jij leest nog steeds goed mee zie ik
Ja hey..... Gorian. Leuk om je weer te zien. Ga je nou ook weer mee discussieren?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')