Nee }:}quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Manu82 het volgende:
kan mijn topic nu weer open dan Het medium Robbert van den Broeke (deel 54)
Nee. Voorlopig niet. Na ruim 40 mailtjes vandaag zijn we het aardig zat om heel eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Kán er nog gediscussierd worden Yvonne?
63quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee. Voorlopig niet. Na ruim 40 mailtjes vandaag zijn we het aardig zat om heel eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee }:}
HBB is nog niet dicht, kssssssjt.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef Netflier het volgende:
Fijn dat je weer terugbent, Genverbrander. Maar ik denk dat het onverstandig is om nu het RvdB-issue opnieuw open te gooien. Het veroorzaakt zoveel intrigatie en ik zie liever 's een beetje vrolijkheid.
Over de forum-downtime verwachten we binnen een paar dagen relevante informatie te kunnen geven. Nu nog even nietquote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Doderok het volgende:
Had je tenminste leesvoer als het forum weer eens down ging![]()
grapje![]()
WB, gvquote:
Ik merk enig cynisme in deze post, hoop dat ik dat verkeerd oppik. Ik vind die opmerking namelijk beneden alle peil, en oprechte excuses zijn daarop het enige juiste antwoord.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
* Mededeling*
Stenny en haar club willen niet meer terug op FOK! ( as if) Ik heb haar ergens in een topic een "enge alienneuker" genoemd.
Hier heb ik uiteraard heel veel spijt van...
Het zal niet meer voorkomen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
* Mededeling*
Stenny en haar club willen niet meer terug op FOK! ( as if) Ik heb haar ergens in een topic een "enge alienneuker" genoemd.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef iteejer het volgende:
Als er relevante nieuwe informatie over Robbert komt, zullen we weer een topic openen, maar dat wordt dan gewoon een topic, geen serie, geen volgnummers. De gehele voorgaande reeks kan wat mij betreft het archief in, ik ben niet trots op die bagger.
Excuses in de vorm van een un-ban?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik merk enig cynisme in deze post, hoop dat ik dat verkeerd oppik. Ik vind die opmerking namelijk beneden alle peil, en oprechte excuses zijn daarop het enige juiste antwoord.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik merk enig cynisme in deze post, hoop dat ik dat verkeerd oppik. Ik vind die opmerking namelijk beneden alle peil, en oprechte excuses zijn daarop het enige juiste antwoord.
Ik begrijp je spijt, maar als je tegen een loodgieter zegt dat ie een loodgieter is, begint ie ook niet te huilen.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
* Mededeling*
Die excuses geef ik net!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nogmaals: het kan zijn dat ik het verkeerd opvat. Excuses hoeven niet in de vorm van een unban nee, denk trouwens ook niet dat dat iets is waar je haar blij mee maakt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Excuses in de vorm van een un-ban?
Ik lees dat cynisme niet eigenlijk...... ik had het alleen niet gepost hier. Waarom publiekelijk?
Je hebt in die mailwisseling zelf toch kunnen lezen dat ze vroeg of ze het lef had om de reden neer te zetten dat ze niet mee op FOK! wil? Was dus op eigen verzoek. Maar we gaan nou toch niet weer opnieuw beginnen?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Genverbrander het volgende:
jankerd. stenny is gewoon een alienneuker. en ze houdt er ook van mensen rare dingen aan te praten als ze niet eens is met hun opmerking/stelling of levensloop.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb de post publiekelijk geplaatst, zoals me ook duidelijk gemaakt werd in de mails, wel voor 16 miljoen Nederlanders te lezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef Mr_Integrity het volgende:
[..]
Excuses in de vorm van een un-ban?
Ik lees dat cynisme niet eigenlijk...... ik had het alleen niet gepost hier. Waarom publiekelijk?
Ik heb al die mailtjes niet even goed gelezen eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je hebt in die mailwisseling zelf toch kunnen lezen dat ze vroeg of ze het lef had om de reden neer te zetten dat ze niet mee op FOK! wil? Was dus op eigen verzoek. Maar we gaan nou toch niet weer opnieuw beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |